Tinkermeeting 24 november!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Collinnnnn

Berichten: 1769
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 15:00

Mensen ik heb er echt enorm veel zin in,nog ffies en dan kunnen jullie mijn geweldige tinker ook eens zien whaha capsones!!!

Ik heb er knetter zin in !!!!!

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 17:40

Ikke heb ook zin!

Owja...als ik 3 uur te laat kom, dan wou tiek de trailer niet op Schijnheilig

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 21:04

dnan moet je ff bellen tiko..
me nummer geef ik nog wel een keer.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 22:29

Huilen Huilen Huilen Verdrietig Verdrietig

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-02 22:44

Ik heb er ook zin in, maar niet iedereen hoeft dat hier neer te zetten Lachen Wil er geen slowchat ofzoiets van maken!

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 13:32

grinnik
zetten jullie dat maar in je onderschrift he?????
wie mijn mobiele nummer wil hebben (voor laatomers enzo) kunnen me een pb sturen

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 16:11

Tiko schreef:
Ikke heb ook zin!

Owja...als ik 3 uur te laat kom, dan wou tiek de trailer niet op Schijnheilig



Ach, en als we, als iedereen al lang weg is, er ook nog zijn (rond 2 uur 's nachts ofzo) Wil Tiko waarschijnlijk niet meer terug.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-02 11:29

Ok nieuwe mededeling Haha! : neem geld mee! Op stal is er koffie, thee en frisdrank! Misschien dat de koffie en thee gratis is, maar dat weet ik nog niet! Je kan natuurlijk ook zelf drinken meenemen,maar dan zorgt de staleigenaar helemaal voor niets dat er genoeg op stal is... Denk wel aan de lunch voor in het bos! Er kan wel friet worden gehaald, maar das dan ff werk voor een aanspanning Lachen of een auto.

Ik moet echt precies weten hoeveel trailers/ruiters en mensen, dus graag pb-en naar mij! Niet iedereen en alles staat in de topics dus.... Als beloning krijg je mn 06 terug ge-pbt Tong uitsteken haha voor de makkelijkheid dus als je vertraagt bent, als je marije's 06 hebt maakt het niet uit, twee nrs is altijd beter dan 1!

Groetjes leon en snowdon

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 16:28

idd vraag leons nummer ook maar!!! hij weet beter dan ik waar het is (mochten jullie verdwalen in de platte polder) en wie weet is een van ons geplet door een paard dat de trailer niet uit wil (nog bedankt baily ik had een blauwe plek)
lekker thee!!! das lekker warm.. goed idee leon..
ennuuuuuuhhhh baily's sokken zijn nu wit (lang leve betadine) dus zal proberen ze zo te houden tot de meeting (onmogenlijke opgave denk ik....)

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 15:06

Weten jullie al wat de mensen zonder tinker gaan doen? Wil misschien ook wel komen, weet alleen niet hoe ik er moet komen.
Komt er toevallig iemand uit/langs alphen a/d rijn met wie ik mee kan rijden? Lovers Verward

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 15:09

waarschijnlijk gaan die gewoon wandelen door het bos naar de lunchplek maar daar moet ik leon nog over spreken zodra hij weer eens online is....(ik ben altijd online als hij het niet is of andersom....)
maar die info krijgen jullie denk ik zeker na aanomende zondag (10 nov) dan gaan colinnnnn snowdon en ik vast oefenen voor de tinkermeeting...(baily moet ff voor de kar oefenen weet je)...

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 20:56

ik kan niet mee......................
ons pap rijdt altijd met de trailer maar
hij moet mij al zoveel rondrijden deze maand
(trainen voor P&K, P&K, en de 17e wedstrijd)
dus die vind dat wel ff genoeg....
en als het dichtbij was dan kon het nog wel maar
het is toch een eindje rijden, dus helaas Verdrietig

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 21:13

jammer dan maar genieten van de foto's nadetijd????

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 23:22

Tiek is nog altijd kreupel Verdrietig

Stel ik kom zonder Tiek, is er dan nog een plekje over op de kar??
Of is er misschien op een manege een paardje te huur? Ik had er zoveel zin in. Als het niet snel beter word, vind ik het echt de riskant worden, want stel dat ie net weer rad loopt, en dan een flinke rit durf ik eigenlijk niet aan.....

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-02 11:34

Hmmmz... probleempje nr 1 dus... alleen op mijn kar met Baily ervoor plek voor niet-ruiters... en ik zou echt niet weten waar of welk paard iemand kan huren... FF kijken maximum op de kar erbij (flettie en jilleroo zitten nl al op de bok) is 4... Als ik t goed heb, Richtje, Jordy, Tiko en henla_tent??? dan zou t dus net gaan.... Heel misschien als de fries nog mee rijdt, kan daar nog wat mee, de fjorden rijden wel mee, maar qua personen zitten die vol

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 15:49

zegg heehehhehh i
Iris (meid van mijn stal en ook tinkereigenaar) gaat ook met me mee en ook bij mij op de kar.. dus dat redden we niet..en om eerlijk te zijn valt tiko dan af want die vroeg het het laatst:(
en dan niet vergeten dat de lunches en dekentjes ook eemoeten he leon!!! of dr moet iemand met een auto naar de lunchplek..
maar goed dat baily een supersteerke knol is Haha!
oh trouwens ik zou graag willen dat iedereen die WEL meegaat mij een PB stuurt dan maak ik een lijst..
als je het nog niet weet ook even een pb sturen dan zet ik je bij de twijfelaars...
greetz marije

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 17:56

Tis nog niet helemaal zeker of Jordy komt. Ze moet met ons meerijden, en misschien gaat er nog familie mee (broertje en zusje) en dan moeten we ff kijken of het in de auto past. Is het trouwens evt. met openbaar vervoer te bereiken???

En wie weet is tiek wel weer beter...

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 19:22

Helaas kan ik niet komen We krijgen visite in hel weekeinde dan en ik moet oppassen op zondag Huilen Jammer, leek me heel erg leuk om jullie eens te ontmoeten. Kan nu helaas niet doorgaan. Kan er niet eens iets geregeld worden voor bij mij in de buurt, alles is altijd zo ver weg. Maar het lijkt me echt heel veel werk om dat zelf te orgainsren en heb geen idee waar dat dan hier in de buurt zou kunnen Boos! Errug jammer

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 23:16

jammer maar de foto's vertellen ook veel achteraf!!!

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 23:19

BTW iris van mijn stal gaat ook niet mee moet werken dus dan is dr nog een plaatsje in de kar....eventueel....

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 23:23

Tiko schreef:
Tis nog niet helemaal zeker of Jordy komt. Ze moet met ons meerijden, en misschien gaat er nog familie mee (broertje en zusje) en dan moeten we ff kijken of het in de auto past. Is het trouwens evt. met openbaar vervoer te bereiken???

En wie weet is tiek wel weer beter...


als ik niet bij jullie in de auto kan dan kan ik denk ik niet dan moet ik met de trein ofzow en daar moet ik wer geld voor hebben Schijnheilig en dat heb ik niet Bloos naja ik kijk wel even hoe ik dit ga oplossen myrthe laat je me wel op tijd weten of ik met jullie mee kan rijden of niet?

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 23:57

Tuurlijk! Maar het hangt er ook een beetje vanaf hoe het met Tiek gaat.

Maar is het met openbaar vervoer te bereiken?

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 10:39

euh ik geloof dat je met de trein naar kampen of lelystad an en dan met de bus...
ik weet wel dat er een halte staat bij leons stal maar dat moeten julie hem maar vragen
volgens mij had hij dit al eens eerder beschreven in het vorige topic...

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-02 16:05

Bus 143 van Dronten naar Kampen en andersom komt langs stal, via www.9292ov.nl oudebosweg 5 dronten invullen en voila!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 23:08

Vanaf morgen gaat myrthe weer rustig aan beginnen met Tiko rijden, dus als dat goed gaat, rijd ze gewoon met Tiko mee.