Foto´s Boktrit in het Zuiden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
horsey

Berichten: 240
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 14:54

Sando schreef:
OOOO...... heb even op de site gekeken !! dit is leuk !! wat gaan we doen ? wat is de bedoeling.. heb ik iets gemist ?

nou omdat het gisteren zo gezellig was, en enkele van ons zo bezeten van lekkere toetjes zijn.
En omdat Illiandra, Nimber en Lizzy zo ver zijn moeten komen.Hebben we afgesproken dat wij zuiderlingen dus richting apeldoorn gaan voor een heerlijk ritje over de veluwe en dan nog lekker toetjes na

Toch Vork Cool

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 14:59

Desiree schreef:
Hoezo had je dan verwacht dat ik er zo uit zie? eh..... hoe moet ik dat opvatten? Ik zie er vrij mal uit op die foto dus eh....????????/


ho ho rustig, ik bedoel het positief

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 15:00

Ja, Barb je hebt helemaal gelijk. Desiree is precies zoals ze er op de foto uitziet... een maf mens dus !! whahaha....

en ehh... Horsey ! GOED PLAN !
Waarom geen overnachting eraan plakken ?
die kamers in "de boot" zagen er leuk uit !

horsey

Berichten: 240
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 15:02

ja lijkt me ook wel lachen, maar dat ligt eraan wanneer. Ga in november een tijdje cursus ESMT volgen in Amerika.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 15:04

Barb"]
[quote="Desiree schreef:
Hoezo had je dan verwacht dat ik er zo uit zie? eh..... hoe moet ik dat opvatten? Ik zie er vrij mal uit op die foto dus eh....????????/


ho ho rustig, ik bedoel het positief
[/quote]
Wist ik wist ik, maar ik vond ZELF dat ik er uit zag als een malle gup. Gelukkig zie ik er alleen uit als een malle gup, Sando is er ook echt een! Die moet je dus niet geloven hoor!

Wanneer hadden jullie die toetjes rit in gedachten! er komt toch wel chocolademouse in voor he!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 15:10

jij noemt het mal, maar ik vind juist dat je erg vrolijk kijkt Haha!

horsey

Berichten: 240
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 16:19

Wanneer hadden jullie die toetjes rit in gedachten! er komt toch wel chocolademouse in voor he![/quote]

ja en voor jou zonder slagroom Vingers aflikken ,
maar het was niet aan mij om dit te organizeren, ben tenslotte uit het zuiden. Dus maar ff afwachten wat er in Apeldoorn geregeld kan worden. En na de toetjestocht op de veluwe gaan Percy en ik eens aan de slag in limburg ok?

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 16:23

mijn paardje heette delora, horsy... en ik ben lissy... iedereen schrijft mijn naam verkeerd Verdrietig
ik heb me ook vreselijk vermaakt... verslag typ ik zo nog wel...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 16:30

Ik wil ook naar limboland! Schiet eens op met die boktrit! Het is hardstikke mooi in limboland!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 16:33

Nee, Lissy jou paardje heette Derola....

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 16:38

hahaha, gele jas *LOL*
Kim zeker zadelpijn nu? Tong uitsteken

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 16:44

Lachen, die foto's....leuk gedaan en ook handig, zo'n camera'tje op je pols.
Was voor mij en Markus het eerste buitenritje elders. Voor Markus 3e keer op trailer. Ik en hij vonden het wel spannend. heeft zich goed gedragen....kan ik van hem tenminste wel zeggen, gna gna! Knipoog
Volgende keer een uitgezette route...en dan daarna zeker lekker ergens bikken Tong uitsteken ! Njammie was lekker lekker.
Dat idee van de toetjes sla ik zeker op Is een briljant idee. Ik ben al weer betrapt door Horsey, die weet alweer wat ik lekker vind en vaker ergens eet!
He, Ilindra en Nimber, hebben jullie die chocolade dingen onderweg er doorheen gejast? Ze waren nog koud vertrokken en hadden al een tjupa nogwat lollie in hun kwekkie! Pakten ze bij het restaurant, ja was alleen voor kinderen! Die hadden dus niks meer!!!
Nou, wachten op de volgende meeting...niet te ver weg.... Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 16:48

Branca schreef:
He, Ilindra en Nimber, hebben jullie die chocolade dingen onderweg er doorheen gejast? Ze waren nog koud vertrokken en hadden al een tjupa nogwat lollie in hun kwekkie! Pakten ze bij het restaurant, ja was alleen voor kinderen! Die hadden dus niks meer!!!
Haha!

Oho! daarom hadden tamara en ik bij het weggaan geen lollie meer over! Stelletje vreetzakken!
Het vervelende is wel dat er wintermaanden aankomen. Een winterrit kan heel mooi zijn, maar mooi weer ligt moeilijker. Die zonnedans van Tamara van mij was wel goed gelukt trouwens, het weer gisteren was perfect!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 16:48

leuke foto's, mooie omgeving! ...maar geen enkele vos ertussen? Huilen

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 16:50

SuperPepeijn schreef:
leuke foto's, mooie omgeving! ...maar geen enkele vos ertussen? Huilen

Waar was jij dan met Pepeijn? DAn hadden we er een vos bij gehad. We zijn trouwens een gezelschap tegengekomen met alleen maar schimmels, is ook erg leuk om te zien. overigens, hadden we 1 vos erbij en dat was Poemel, en 1 zwarte, Markus, Branca's paard.

JeanPaul

Berichten: 208
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Deinze, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 16:50

Desiree schreef:
Hoezo had je dan verwacht dat ik er zo uit zie? eh..... hoe moet ik dat opvatten? Ik zie er vrij mal uit op die foto dus eh....????????/


Je bent dan ook vreselijk mal desi, ik ken jou al zo lang en denk nog altijd dat er iets is misgelopen bij de geboorte hoor!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 16:52

JeanPaul"]
[quote="Desiree schreef:
Hoezo had je dan verwacht dat ik er zo uit zie? eh..... hoe moet ik dat opvatten? Ik zie er vrij mal uit op die foto dus eh....????????/


Je bent dan ook vreselijk mal desi, ik ken jou al zo lang en denk nog altijd dat er iets is misgelopen bij de geboorte hoor!
[/quote]
Dat moet een opluchting zijn voor je jP! Ben je tenminste niet alleen!!! Haha! Komt er in belgie ook nog eens een meeting te paard?

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 16:53

Desiree"]
[quote="SuperPepeijn schreef:
leuke foto's, mooie omgeving! ...maar geen enkele vos ertussen? Huilen

Waar was jij dan met Pepeijn?
[/quote]en dat niet alleen, maar volgens mij missen jullie ook een man! Lachen wees maar blij dat pepeijn er niet bij was, die had vast het 1 en ander gesloopt. (of anders ik wel Tong uitsteken )

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 16:57

Wij kunnen er toch ook niets aan doen dat mannen zich altijd laten afschrikken? Mannen zijn nu eenmaal een beetje bang uitgevallen en dan durven ze niet mee he. tsja.... Wat sloopt pepeijntje allemaal? en doet hij dat in jouw opdracht of uit zichzelf?

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 17:01

Ho ho er was 1 man bij....maarre...niet te paard. Wel als chauffeur, groom, sleutelbewaarder en trailer bewaker....

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 17:02

Desiree"]
Mannen zijn nu eenmaal een beetje bang uitgevallen en blablabla... blablablablablabla...
[/quote]vandaar dat mannen 6000 jaar paardrij ervaring hebben zeker? Knipoog
[quote="Desiree schreef:
Wat sloopt pepeijntje allemaal? en doet hij dat in jouw opdracht of uit zichzelf?
wij zijn in telepathische verbinding met elkaar (tenminste, als het doel gemeenschappelijk is).

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 17:06

Sando schreef:
Nee, Lissy jou paardje heette Derola....


zat ik toch nog redelijk in de buurt... echt een onmogelijke naam zeg!

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 17:08

Ach, die 6000 jaar....dat boek is zeker door een man geschreven....
Dus jullie zijn een twee-eenheid, hmmm?!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 17:10

ja de heilige 2-eenheid zeg maar. Lachen

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 17:28

een Schijnheilige 2-eenheid zul je dan bedoelen....