Deel 1 verslag lunteren van snowdon

Moderators: Warboel, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

snowdon

Deel 1 verslag lunteren van snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-02 09:14

De dag voor de grote rit kon ik pas 's avonds naar snowdon, ik was drie dagen in brabant geweest en was sowieso al ffies niet bij hem geweest. Toe ik eraan kwam, bleek ie drie dagen niet naar buiten te zijn geweest wegens de regen Boos! Ik ben dus eerst met hem gaan stappen (in de regen, maarja) Hij was wel onrustig, maar braaf. Nu was ie dus wel nat geregend en ik moest hem nog poetsen... Dus ik had hem eerst op stal gezet met de zweetdeken en later toe ik hem ging poetsen vloog alles eraf dus ik had de volgende dag een superwitte tinker Lachen We waren een beetje vrolijk bezig op stal, dus hebben we hem ingevlochten/manen in bosjes gehangen, zag er wel geinig uit! Hier heeft ie trouwens ook zn nieuwe deken op (zomerdekentje, gratis gekregen *LOL*

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nou zaterdag hadden we om kwart over 8 op stal afgesproken, jilleroo zou ons op komen halen.. we hadden ruim de tijd genomen omdat snowdon de vorige keer niet op de trailer wilde (duurde 3 kwartier) En je raadt het al, dit keer liep er bijna meteen in... Baily moest wel eventjes laten merken dat HIJ de baas was in de trailer, maar alles ging goed.

We waren dus ook een beetje vroeg, bij Iloon en we mochten onze twee stinkertjes even in de wei zetten. Nou totaal geen actie alleen maar eten en knuffelen Lachen

Afbeelding
Afbeelding

We waren ons eigenlijk een beetje aan het vervelen en ik had zin om even op snow te springen, nou dat was geen goed idee MET deken om!!! Ik lazerde er via de nek gelijk weer af. Zonder deken ging het wel goed:
[img]http://80.84.243.99/_fotos/screensize/leon%20(zonder)%20op%20snow.jpg[/img]
[img]http://80.84.243.99/_fotos/screensize/leon%20(zonder)%20op%20snow1.jpg[/img]
Afbeelding

Hoe hard Iloon (Jurga) toen nog aan het werk was en hoe de rit is verlopen lees en zie je in deel 2!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 09:40

Snow ziet er knap uit hoor, met zijn vlechten en z'n nieuwe deken!
Mooie foto's erbij ook!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

jilleroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 13:43

mijne niet dan?????
ik heb ook een lekkere ven thoor!! whahahhaha
enne leon viel dr niet gelijk weer af maar bleef nog leuk een minuut of 2 aan de azijkant van snowdon hangen. ik had de video in de hand maar vergat op te nemen!! jammer nou......
was wel humor toen ik baily uit de wei zou halen!!! rennen joh!!1 en ik dr achteraan!!!

WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 10:54

Ik vind jou en Snow echt een geweldig stel Leon, kan er niets aan doen.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie