Lunterencity Boktrit 2002 topic 2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 13:04

Ik heb net een route uitgedraaid op www.alh.nl
Ik kom er wel Haha! ! Lunteren was trouwens wel wat verder dan ik in gedachten had Scheve mond . Moet ik nog eerder mijn bed uit Slapen Knipoog .


VillaNeusjes

Berichten: 6097
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 15:28

grinnik je kunt ook een route uitdraaien op www.anwb.nl
daar halen wij hem ook vandaan mocht mijn vader het niet weten....
trouwens jurga ik neem aan dat het wel duidelijk te vinden is waar we de trailer neer moeten zette???
voor het geval we de eerste mochten zijn.....


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 15:32

Het vroegst wat ik in Lunteren kan zijn, zonder dat ik gigantisch om ga rijden met de trein is 9:44 op het station. Dus het lijkt me niet dat je me dan nog op kan halen Iloon, maar dan loop ik wel weer naar de Goorsteeg Knipoog Ken de weg toch en misschien kom ik onderweg nog wel wat bokkers tegen waarbij ik dat kleine stukje nog kan liften Haha! Ikke heb er zin in!!!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 16:07

SNIK ik wilde ook mee rijhijden.... Boos!
Zoals het er nu uitziet ga ik dus niet mee rijden maar wel pannenkoeken eten Lachen Hoe laat gaan de grooms meeten? Ik ga misschien overdag mee naar Ermelo om Iwaldo te verzorgen bij de jacht

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 17:15

Laura schreef:
Hoe laat gaan de grooms meeten?


Ik ben er dus ook al rond een uur of 10. Moet natuurlijk wel mijn dochter knuffelen Lovers

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 17:20

En was er nou ook al een tijd afgesproken? Verward

Niet om 10 uur 's morgens al hoop ik, want mijn lift moet helemaal uit Verweggistan komen... Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Re: Lunterencity Boktrit 2002 topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 17:26

Jurga schreef:
de TIJD:
Ik dacht zelf aan een uur of tien/half elf verzamelen, ook al zijn er mensen die van wat verder moeten komen. Als we dan om een uurtje of elf wegrijden, komen we tenminste niet in de knoop met de lunchpauze, anders wordt deze wel erg laat. Voordat iedereen een paard onder zijn kont heeft Extreme duivel en de grooms vaarwel zijn geknuffeld }> .... Gaan we dit redden????


ik denk toch dat het een uur of tien gaat worden hoor Lips are sealed Maar lukt het dan niet om daar te zijn rond die tijd? Verward

btw Iloon, alleen een knuffel? }>

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 17:43

Tip voor de route, rijd gewoon naar de Nieuwe Heuvel toe. En dan hoef je alleen nog maar een klein stukje rechtdoor te gaan en ben je er.

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 18:47

Wie komt er toevallig langs Nijkerk en kan mij en dynamiek ophalen?
Mijn vriend moet vanaf volgende week een paar weken in het buitenland werken, en neemt natuurlijk de auto mee , en aangezien ik geen extra auto met trekhaak heb Huilen (kan ik dus wel janken). Dynamiek is een makkelijke lader. Natuurlijk wil ik er voor betalen. Wie o wie.

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 19:09

Wat maakt het uit of we een lunchpauze om 2 uur hebben in plaats van precies om 12 uur? Of lunchen jullie altijd zo stipt op tijd? Verward

Ik vind een uur of 10 verzamelen echt wel te vroeg hoor. Mensen die van heel ver moeten komen (Friesland, Limburg) moeten dan echt enorm vroeg van huis. En die pannenkoeken dan? Dan heb je van 11 tot 1 gereden, om 12 uur gelunched en als je de paarden niet te lang op de trailer wilt laten staan, dan zou je dus meteen na het rijden, zeg om een uurtje of 2 al pannenkoeken moeten gaan eten. Lijkt me ook niet echt logisch...

Ik vind het zelf veel prettiger om bijv. van 12 tot 2 te gaan rijden, met nog wat uitloop. Dan zit je om een uurtje of 4 in dat pannenkoekenrestaurant en dan ben je 's morgens ook niet zo gruwelijk aan het haasten.

Is maar een idee hoor, als de meerderheid zo enorm vroeg z'n nest uit wil, dan pas ik me wel aan, maar het leek me gewoon niet echt logisch allemaal i.v.m. het afsluitende pannenkoeken eten...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

VillaNeusjes

Berichten: 6097
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 20:34

grinnik ik weet niet wat iedereen nu nog wil veranderen maar wil het wel graag op tijd weten.
zij hadden al rekening gehouden met half elf!!!
dus als we dit ff duidelijk kunnen maken aan iedereen wat het nou wordt?
trouwens tis niet zo erg toch als we te vroeg zijn ?? haha unnen we nog ff kleppen....


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-02 21:19

Elf uur bij ons dan, twaalf uur vertrek? Echt, dat komt zo uit met pannenkoeken eten hoor, alles loopt altijd uit, ik zweer het!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 22:02

Dat idee van Karin lijkt me beter, anders zitten we om 3 uur pannekoeken te eten, lijkt me toch wel erg vroeg
Lijkt me een veel beter idee..

Dan kan ik tenminste nog een klein beetje uitslapen op mijn vrije dag

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 23:17

Nappie en ik willen ook graag mee!!!!!!!!! Heeft iemand nog een plekkie in zijn of haar trailer Verward Hij is heel braaf en gezeggelijk op de trailer en ik wil eventueel wel betalen.................... Schijnheilig

Dus als iemand nog een plekkie heeft om mij en Nappes mee te nemen dan hoor ik dat heel graag Haha!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 00:24

Dus dan worrd de rit van ca. 12 tot ca. 2? Lijkt me een excellent plan. Ik kom ook van nogal ver Haha!

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-02 09:01

Okee, doen we dat. Verzamelen tussen elf en twaalf en twaalf uur vertrek! Iedereen die eerder komt, is van harte welkom!!! Lovers Iloon is er toch wel. Party!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 13:07

graag anders word het 7 uur opstaan denk ik en zo graag wil ik ook wel niet wakker worden haha.
maare 11 uur bij Iloon.
enne Iloon wil je mij de route Pb-en of weet Mike het?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 13:44

Hey gefeliciteerd met jullie verkering Lachen Lachen Mn pc was stuk Boos! maar ik ben er weer! En ik kom mee en heb dr heel veel zin in Lachen

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 13:45

Hey gefeliciteerd met jullie verkering Lachen Lachen Mn pc was stuk Boos! maar ik ben er weer! En ik kom mee en heb dr heel veel zin in Lachen

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

VillaNeusjes

Berichten: 6097
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 13:54

grinnik hij is nu dubbel zo goed of niet yentl???
keej 12 uur weg..wij zijn er vast te vroeg maar dat geeft vast niet want dan kennen we nog kleppen haha.....greetz marije


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 14:06

wjerdo schreef:
idd kim Lachen komen Haha! ach ja Ik kom wel zeker, !! Haha!

Ik kom ook zeker Haha! Haha! Kom kim! En petra jij ook *kijkt petra heeel lief aan Knipoog *

ooh oops 2 keer geplaatst Bloos ja dubbel zo goed *LOL*

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Baytje
Berichten: 405
Geregistreerd: 07-08-02
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 14:08

wat wordt de eerstvolgende meeting...strand? I'm in!

sjalalala....twiedeliediedie!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 14:10

Als het pas om 12 uur begint kom ik niet.
Ik moet om 1400 opgekakt *bah* weg uit nijkerk. Naar een of andere achterlijke receptie.

Maar ja ik zou graag willen, vorig jaar kon ik ook al niet Boos!

:evaw:

VillaNeusjes

Berichten: 6097
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 18:34

ik stel voor dat we op dinsdag de definitieve tijd hebben vastgestel?
hoe lijkt jullie dit?
want anders blijft iedereen maar schuifen enzo.......
das we erg verwarren en ik denk dat de meesten graag op tijd zeker willen weten dat ze alles goed geregeld hebben....


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-02 20:10

Ik stem voor tussen elf en twaalf, twaalf uur vertrek! Ieder die eerder is, is van harte welkom in Lunterencity... Hebben jullie tijd zat om mijn superbabes te bewonderen! *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 bezoekers