Heb net Stef gemeet

Moderators: Warboel, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Dennis

Heb net Stef gemeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-02 20:16

Ben nog geen 5 min binnen geweest Haha! . We(Max en ik) waren vandaag in de buurt en hadden een Playstation van haar gekocht die we nog een keer op moesten halen.
Maar stef had niet op geruimt Lips are sealed Schijnheilig .
Volgende keer moeten we maar wat langer meeten!

Benno: dressuur M+11, vaardigheid Z+14 en Sport-AA ☆ Deedee: dressuur L+18, vaardigheid M-1 en prestatie sport-B
http://www.staldenci.nl

*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 22:09

nop, het was met recht een zooitje, maar ach, wat wil je als je meer werkt dan dat de eigenlijke planning was, dan via de tel iemand eerst naar pin en dan naar je huis moet loodsen, en daarna nog een verjaardag hebt...

First they teach you to be patient, and then you'll learn there's not much time.... -Bertolf-

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 22:21

Ik heb Stef ook gemeet... OOIT Haha!

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-02 08:16

We hebben wel een geweldige tour door Werkendam gehad. Alleen de rest van de auto was er niet zo blij mee.

Benno: dressuur M+11, vaardigheid Z+14 en Sport-AA ☆ Deedee: dressuur L+18, vaardigheid M-1 en prestatie sport-B
http://www.staldenci.nl

*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie