Bokt "Snuffelmarkt" 30 NOVEMBER!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 17:38

Leuk idee!
Lijkt me leuk om te komen (heb misschien nog wel wat kleine spulletjes) alleen vind ik het wel een beetje ver weg Scheve mond En dat geldt wel voor meer bokkers als ik het goed zie.

Ik weet nog niet zeker of ik kan komen, als Melissa ook mee kan en we hebben vervoer misschien wel! Lachen


vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 17:38

ja leuk!!! Alleen vind ik drenthe iets te ver....Kunnen we t niet in 2en delen dan, bijv. in drenthe en in zuidholland ofzo....??

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 17:41

Maar dan heb je weer dat je niet zo veel spullen hebt. Tenminste, als je 1 "snuffelmarkt" houd heb je veel meer keus uit leuke spullen enzo.
Zou een meer centrale'der (hoe schrijf je dat?) plaats geen betere optie zijn? (omg. Utrecht?)

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 18:23

Mag je ook komen zonder wat te kopen? Ik heb niets nodig, maar het lijkt me wel leuk om weer wat bokkers te ontmoeten.

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 18:25

Het lijkt me opzich heel leuk, maar Drenthe is echt te ver weg...Huilen

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 19:36

Voor ik het vergeet: Ik vroeg aanmijn vader wat het meest centraal lag, e volgens hem is dat in de buurt van Apeldoorn...

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 20:04

Er zitten genoeg Apeldoorners op Bokt, dus in principe zou dat geen probleem moeten zijn om een ruimte zien te vinden?
Ilindra, Kim, en nog wat mensen kunnen je misschien verder helpen?
En ik vind het oosten van de provincie Utrecht ook nog aardig centraal dus... men zoekt maar even.

De datum echter niet op te korte termijn plannen: dan heb je kans dat veel mensen al niet meer kunnen in verband met andere afspraken. Haha!
Hoe dan ook, ik hoop zeker te kunnen komen en duim dat het niet de week vlak na mijn chemokuur is!!! Gaaaap

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-02 20:24

Hmm, tja, ik wil het best organiseren maar dan alleen als het gewoon bij mij thuis is, zoals ik al zei, mensen die bij ons willen overnachten zijn welkom en ik kan echt een hoop mensen kwijt!
Ik vind het prima als het elders in Nederland gehouden wordt maar dan kan ik het niet meer organiseren (ik zal dan wel komen Haha! ) omdat het bij ons thuis zou zijn heb ik de tijd om het te organiseren, elders komt er veel meer bij kijken en moet je ook een ruimte gaan huren, tenminste, ik wel, ken verder geen mensen die de ruimte gratis af zouden staan.
De mensen uit Drenthe en omgeving zijn trouwens wel blij dat ze nu eens niet zo ver hoeven te rijden Haha!

Yootha, natuurlijk mag je komen zonder iets te kopen, kopen is geen verplichting hoor Haha! het gaat ook vooral om de gezelligheid!

phoenix4ever, je kan gewoon bij mij overnachten, zelf iets meenemen om op en in of onder te liggen en ik heb ruimte genoeg om een 30 tal bokkers kwijt te kunnen (beetje ruiterkamp-achtig iets Haha! )

O ja, mensen, dit is het laatste bericht wat ik deze week kan schrijven, deze computer verhuisd over een uurtje richting Utrecht en ik heb zelf geen werkende comp. meer, Vrijdag is hij weer terug dus dan kan ik weer antwoorden.
(zal op mijn werk wel even kijken wie van het management ik neer kan nokken, die hebben nl. wel internet, ik niet Frusty )

Groetjes, Tanja.

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 20:47

Alane schreef:
Ik woon in Overdinkel
Zou 1 of 2 personen mee kunnen nemen uit Enschede en omgeving.


Dan heb ik hier 2 passagiers voor je: Lizzy en ik! Zou dat kunnen? Alvast bedankt!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 21:20

Leuk idee!!
En in Drenthe is voor mij ook wel te doen waarschijnlijk.
En ik heb redelijk wat spulletjes over Schijnheilig
Misschien ook een idee voor Honeybee Schijnheilig

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 22:45

Lijkt mij ook een gaaf plan!

Ik denk dat je gewoon een datum moet prikken in November, meestal komen er in de laatste week de meeste aanmeldingen binnen.

En voor de mensen die een centrale plek willen, niet zeuren of anders zelf een plek ter beschikking stellen!
Dit lijkt mij een super locatie, zo vind je ze niet overal!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 22:45

Ik wil, als ik kan, zeker wel komen!
Heb misschien ook nog wel wat spulletjes om te verkopen, maar als ik met OV moet komen, is dat weer lastig mee nemen.
Dus als er iemand uit de buurt van Amersfoort die kant op gaat....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 12:46

Sjuimpje schreef:
Lijkt mij ook een gaaf plan!

Ik denk dat je gewoon een datum moet prikken in November, meestal komen er in de laatste week de meeste aanmeldingen binnen.

En voor de mensen die een centrale plek willen, niet zeuren of anders zelf een plek ter beschikking stellen!
Dit lijkt mij een super locatie, zo vind je ze niet overal!


Helemaal mee eens. Bovendien, Nederland is nog geen 400 km groot, dus waar praten we over.
In principe ben ik van de partij.

It will never be perfect. Make it work. --Live--

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 15:42

Als de datum uitkomt ben ik ook van de partij.
Ik zoek dan voor die tijd nog wel wat spulletjes die ik toch teveel heb....Knipoog
En als er nog mensen uit friesland komen, kunnen die wel met me meerijden..

Donja, mijn maatje, 23 mei 1983 - 7 november 2008
Ons dierenpension http://www.dierenpensionloge.nl

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 16:34

o, en wat natuurlijk ook eenbeetje handig te weten is, is hoeveel mensen qua geld mee willen nemen, want straks neem je b.v je zadel voor 500 euro mee en hebben mensen maar 50 euro bij zich. Wat willen ze ongeveer uitgeven?

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 16:40

Ik ga mijn zadel met een waarde van 220 euro verkopen.

Oja ik had nog een paar vraagjes:

-toegangskosten?
-Eten en drinken zelf meenemen?
-Voor hoeveel kraampjes is er plaats?
-Staan er al kraampjes of moet je net zoals bij koninginnedag een kleedje meenemen?
-Eventuele datum (in het weekend en/of herfstvakantie?)
-Van wanneer tot wanneer (tijd)

celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 16:51

hey,
Ehm ik heb het dus gevraagd en mijn ouders willen me niet naar drenthe brengen en ik mag niet met de trein....dus is er nog iemand waar ik mee kan rijden ( ik woon in etten-leur vlakbij breda maar mijn ouders willen me wel naar iemand toebrengen die er ook naartoe gaat dus dat is geen probleem en dan kan ik mieeshcien wel blijven slapen...). Dus als er iemand is waar ik mee mee kan rijden zou dat super zijn. Heb zelf namenlijk ook nog een aantal spulletjes maar kom vooral om te kopen.

Is er ook iemand die western dingen verkoopt?

keep your head up

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 17:27

Ik wil ook graag komen, heb alleen niks te verkopen (heb laatst mijn kast opgeruimd en alles uitgedeeld), richtje, als ik ook met de trein moet wil ik je wel helpen met spullen "slepen"

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 18:27

Als ik het op tijd weet, vraag ik vrij aan en ga ik wel bij mijn ouders bivakkeren. Moet wat mij betreft wel op een zaterdag zijn, maar ik weet niet wat de anderen willen

Goedgekeurd onderschrift :)

Hayley
Berichten: 444
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: De Bilt en af en toe Amsterdam :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 13:40

Ik wil ook wel komen (als gast), de datum moet alleen wel uitkomen.... (en mijn financiele situatie Tong uitsteken )

Ben het ook wel met Sjuimpje eens, we hebben nu een toplocatie, anders moet iemand anders met een beter idee komen.

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 15:45

Ik wil ook wel komen, Geen jumping A'dam dit jaar. Weet niet of ik iets koop of verkoop. datum moet uitkomen met wisseldiensten. Mogelijk dat Napoleon, Prima en Margreet ook meekomen? Zal ik wel vragen.

Fiesta, freiberger, what else?

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 16:06

Heel leuk!! als de datum uitkomt, ben ik er ook zeker. Ik kom vanuit rotterdam en er kunnen altijd wat mensen meerijden (niet zoveel als normaal, want er moeten natuurlijk ook nog spullen mee)... Als ik de datum weet, laat ik wel weten of ik kan, en dan kunnen liefhebbers voor een lift zich aanbieden Haha!

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 16:51

hey prakkie, ik wil wel meerijden maar dan moet ik ff kijken of de datum dat het is wel uitkomt

keep your head up

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 18:24

Ik wil er ook bij zijn!!!!!!!!!!
Heb alleen niets te verkopen, heb heel hard nagedacht, maar wil nog niets kwijt. Maar een meeting is leuk en misschien duik ik nog wel eens wat op!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 00:11

Cody schreef:
Leuk idee!!
En in Drenthe is voor mij ook wel te doen waarschijnlijk.
En ik heb redelijk wat spulletjes over Schijnheilig
Misschien ook een idee voor Honeybee Schijnheilig



Inderdaad een goed plan... Ik leen mijzelf wel als verkoopster van, ik denk, behoorlijk veel onbenutte, maar veelal toch nieuwe spullen. Al moet ik wel even denken wat ik nog heb liggen aangezien ik laatst met de verhuizing op de rommelmarkt al ontzettend veel verkocht voor prijzen waar ik helaas niet zo blij mee was. Verdrietig Maar.... ik ben zeker weten van de partij! Laat me maar weten waar en wanneer! Lachen

Btw... Cody... dan gaan we gewoon saampies staan.. kunnen we gelijk op zoek naar nieuwe spulletjes... Schijnheilig


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 bezoekers