het is inderdaad mogelijk een excursie te houden. alleen was degene die daarover de afspraken maakte, momenteel ziek. ik moet volgende week terugbellen.
het wordt zowiezo op een doordeweekse dag. vrijdag wordt voor mij lastig, ik moet vanaf komende vrijdag lessen geven , dus een andere dag komt mij beter uit.
in het weekend is het niet mogelijk.
dus mensen, we gaan even debatteren over een eventuele datum, en dan bel ik ze volgende week weer op.
Hey.... jij bent dus degene met contacten bij de Rendac....hihi Toppie dat je het zo snel regelt!
Ik ben van de partij met een vriendin van me. Zet me maar op de lijst, een datum maakt me niet zoveel uit. Als ik het ruim een week van tevoren weet is het goed.
Zouden ze daar ook neusknijpertjes verkopen ? Anders neem ik wel een doos met wasknijpers mee, ieder eentje op zijn neus...dan moet het lukken.. nu nog wat vinden tegen de pijn in je neus.
Offe.... vicks oid meenemen, onder je neus smeren, werkt ook altijd goed
Ben benieuwd of dezelfde groep meegaat.Wel gezellig....
voor degenen die meewillen, vul de lijst aan, en evt of je mensen mee kan nemen met de auto rendac is makkelijk te bereiken, afslag son en breugel/ best vanaf de a50 en vanaf de A2 afslag best (west?)
[quote="crossmonster"]haha doe jij maar een dikke zonnebril op, grieb
lijst :
1 crossmonster ---> 3 plaatsen vrij, tussen heesch en best kunnen mensen meerijden 2 elcamino ---> geen ruimte, mijn auto is een twee-zitter. 3 vriendin elcamino --> Rijdt met ElCamino mee.
de rendac , daar heb je geen tom tom voor nodig er staan al gauw borden die aangeven waar het is, en als je niet kan lezen, kun je vast wel ruiken waar het is
Is dit op korte termijn? Als het over een paar maand (april ofzo) pas is, dan wil ik ook wel graag mee, ondanks het feit dat het voor mij wel ver reizen is.
1 crossmonster ---> 3 plaatsen vrij, tussen heesch en best kunnen mensen meerijden 2 elcamino ---> geen ruimte, mijn auto is een twee-zitter. 3 vriendin elcamino --> Rijdt met ElCamino mee. 4 Femmy ---> grijs kenteken auto 1 plaats vrij vanaf Rotterdam
Ik heb mezelf even op de lijst gezet. Indien het een passende datum is denk ik dat ik dit wel aandurf.
Ook bij deze excursie ga ik waarschijnlijk liever voor het verslag. Wil graag weten hoe het echt zit in plaats van altijd maar de (deels) spookverhalen.
Vanmorgen toen ik naar mijn werkt reed lag er een dood paard langs de weg, zonder iets er over heen (gevoelloze eigenaar ). Kreeg gelijk de geur in mijn neus van de stink Rendac wagens als je daar achter rijdt in de zomer, bah!