OO seven - dag
Datum: 17 of 31 maart
Op één van deze dagen past het in Imke's agenda om OO seven aan ons te komen voorstellen! Dit zal plaats vinden op Stal Bria, waar Isabel zo gastvrij is om ons te ontvangen.

Er is een mogelijkheid om ook les van haar te krijgen MAAR dit is erg duur, wat ook te verwachten was gezien haar succesen... [950 E +btw, op de academy 1500E +btw, dat is dan voor een dagdeel van 4 uur].
Daarom het voorstel van Isabel:
* Rondleiding stal Bria, waar veel paarden staan uit dezelfde bloedlijn.
* Imke stelt OO seven aan ons voor (dit doet ze kostenloos).
* 1 of 2 nationale juryleden, op niveau lichte tour/grand prix, zullen proeven van OO seven-nakomelingen beoordelen en na de proef met de ruiter enkele aspecten doortrainen (stal bria wilt de kosten hiervan voor hun rekening nemen).
Ik vind het een heel leuk voorstel! Graag wil ik van jullie vernemen of jullie het daarmee eens zijn?

Willen jullie aangegeven welke datum het best uit komt? 17 of 31 maart??
Ik weet nog niet hoeveel ermee kunnen doen... dus pin me dr niet op vast. ooseven-bokkers hebben uiteraard voorrang

Ik wil op zéér korte termijn contact op kunnen nemen met Isabel om door te geven welke datum de OO seven dag kan gaan plaatsvinden. Ik wil daarbij wel voor gaan stellen om ook op de ooseven site een oproepje te plaatsen. Tevens kunnen we zo mooi ooseven promoten door bv de paardenkrant op de hoogte te brengen...
OOseven eigenaren, laat je horen