mijn verslag boktmeeting in het zuiden...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liselot

Berichten: 32190
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

mijn verslag boktmeeting in het zuiden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-02 16:58

nou nou... wat een dag was dat gisteren zeg! ik zal beginnen bij het begin, kwart voor 8 ging dus de wekker en om kwart over 9 zat ik in de trein richting utrecht. daar moest ik overstappen naar eindhoven, maar die trein had vertraging. lang leve de NS.
uiteindelijk 10 minuten te laat aangekomen in eindhoven liep ik naar de uitgang waar merel me op kwam halen.
ineens zag ik een kein blauw autootje en een zwaaiend iemand dus ik nam aan dat het merel was, en ja hoor... alleen zat nathalie nog niet in de auto, dat kwam doordat het friese veulen bij haar op stal over de staldeur heengegaan was...
merel had een routebeschrijvind gehad van nathalie, maar we kwamen er niet uit, dus ze belde op, ja we moesten links en dan rechts. kwamen we er nog niet, toen zag ik een plattegrond en daar ben ik maar even gaan kijken, we zaten dichtbij, we hoefden nog maar 1 straat door.
ik vroeg welk nummer het was, merel zei 43. dus we hebben 10 minuten naar nummer 43 zitten zoeken en ik heb dus maar weer opgebeld, bleek het 34 te zijn.
hehe, nathalie zat in de auto, we kneurden de autobaan op (merel wist het gaspedaal goed te vinden) en gingen nog eventjes snel bij haar paardje langs. leuk beestje!! dat veulen was ook skattig.
toen weer snel op weg naar de manege, uiteindelijk kwamen we 10 minuten te laat aan, maar we waren nog niet de laatsten, sandra moest ook nog komen.
de rest zat al lekker aan het drinken en volgens mij was er zelfs iemand een tostie aan het eten. even later hebben we de paarden uitgezocht. ik wou liever niet zo'n groot bakbeest, maar de pony waar ik verliefd op geworden was werd al bereden die middag. hij zei dat delora wel iets voor mij was, dat scheen het fijnste paard van stal te zijn, alleen zuut met opzadelen. iedereen moest dat dus gewoon zelf doen terwijl die jongen dat voor mij had gedaan, handig he Haha!
ik was als eerste klaar en ging naar de buitenbak om eventjes te wennen aan die knol onder me. opzich een lekker beestje, ik deed nog niets met mijn hand of ze was al omlaag. lekker licht in de hand en redelijk voor het been.
toen iedereen te paard zat zijn we vertrokken naar het enorm mooie bos wat daar gewoon recht naast de manege ligt.
nathalie werd de hele tijd voorover getrokken door haar paard... het paardje van percy was erg chagerijnig en horsey bleef een beetje achter. merel had volgens mij wel lol met haar fotocamera, ze heeft horsey ook nog erg grappig op de foto gezet.
ook is er een beeeeeeeeeeeeeldige foto van nathalie door merel gemaakt. ze had namelijk de cap van merel op die haar te groot was, dus echt heel charmant.
ineens hoorde ik een paard achter me er vandoor schieten, wat dus merel bleek te zijn met haar poemel (die later tot piemel werd gedoopt).
even later hebben we nog een lekker relaxed galopje gemaakt... mijn paardje wou er alleen nog wel even tussendoor schieten omdat ie toch wel hard wou, ze was wel heel erg makkelijk bij me te houden dus er is niets gebeurt. elke keer als ik haar weer terug nam sprong ze van voor iets op en wisselde ze, alleen tja... overkruist zit nou niet bepaald lekker, dus ik vroeg haar om weer terug te springen en dat deed ze ook nog, en dat voor een manegepaard.
volgens mij was ik het meest tevreden met het paardje wat mij aangewezen was... echt een heerlijk beestje, alleen sloeg ze nogal veel met haar hoofd.
toen we op een gegeven moment uitkwamen op een asfaltweg wisten we dat we verdwaald waren, er stond gelukkig een plattegrond en dus hebben we even gekeken waar we heen moesten.
het meest komische van de hele rit gebeurde tijdens de 2e galop... we waren relaxed aan het gallopperen en ineens schiet horsey naar links en nathalies paard volgt. zag er echt komisch uit van achteren waar ik op dat moment dus reed.
een stukkie verderop was een pad die werd afgezet met zon boomstam... dus degenen die een sprongetje wouden maken konden dat ook nog doen. desiree sprong er netjes overheen, maar handel (de puntjes krijg ik er niet op) weigerde, foei lia!
na een paar keer verkeerd rijden zijn we toch uiteindelijk weer op de stal aangekomen... paard afgezadeld en lekker even wat gedronken.

merel heeft even later bewezen dat ze ook best rustig kan autorijden, moest ook wel wat kim en lia reden achter ons met de trailer.
eenmaal aangekomen op de stal van nathalie werden hun paarden lekker op stal gezet en kregen meteen te eten.
toen camilla en make nog even gezien... prachtige beestjes, absoluut!
weer in de auto gestapt en opweg naar het restaurant waar ze dus steppegras hadden, ik had daar echt nog nooit van gehoord.
tamara en desiree zaten er al toen wij binnen kwamen. even later kwamen sandra en ron ook en konden we de bestellingen opgeven. nadat ik een bord steppegras had gezien heb ik toch maar besloten dat ik voor een kleine portie zou gaan, wat even laten een verstandig idee bleek te zijn aangezien ik de kleine portie nog niet eens opkreeg.
de rest had nog een lekker toetje genomen (ik niet Verdrietig had ik geen geld meer voor, en ook geen zin in trouwens) en toen ben ik weer door merel naar het station gebracht.
na 2.5 uur kwan ik aan in almelo en loop ik naar de bewaakte fietsenstalling, betaal ik netjes en pak mijn brommer, kom ik erachter dat mijn banden zijn lekgestoken... waarom zet ik mijn brommer dan in een bewaakte stalling neer?? om dit te voorkomen toch?
mijn vriend had me al gebeld toen ik in de trein zat en zou nog langskomen en dan de volgende dag weer naar huis gaan, die had ik dus opgebeld en die is me komen ophalen. ik durfde alleen niet op het station te wachten, daar zaten allemaal enge mensen dus ben ik hem maar tegemoed gelopen.
en om kwart voor 12 was ik thuis, gelukkig kon ik vandaag uitslapen....
al met al was het een leuke gezellige dag en wil ik sando graag bedanken voor het organiseren en merel omdat ze zo lief is geweest mij van het station te halen en weer weg te brengen.... BEDANKT!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 17:32

Wat vervelend dat je banden zijn lekgestoken Boos!
Ik zou daar ook vreselijk van balen.
Natuurlijk weigerde Händell, die hindernis was zeker 15 cm hoog Haha!

Liselot

Berichten: 32190
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-02 18:50

ja dat was natuurlijk te min voor hem Haha!
het vervelende is nu alleen dat ik 6km moet lopen met mijn brommer naar huis... op dit moment staat hij nog op het station, maar ik moet hem dus naar huis lopen, want daar kunnen ze hem niet plakken

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 10:03

Je hebt toch niet voor die stalling betaald he!!!!!!!!!!!! Echt belachelijk om zo'n rotstreek uit te halen. Ik zou het geld terugvragen aan die zogenaamde "bewaker".

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 10:12

O jee Lissy, wat vervelend zeg. wat een gedoe allemaal. Hebben ze hem waarschijnlijk mee willen nemen, maar omdat hij goed op slot zat, hebben ze uit baldadigheid maar de banden lekgestoken ! echt een mega rotstreek, en 6 km naar huis lopen met een brommer is ook geen pretje.

Liselot

Berichten: 32190
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-02 10:13

nee ik heb die vent niet betaald natuurlijk... ik ga er niet voor betalen dat iemand mijn banden leksteekt... hij mag daar gratis staan tot ik hem ophaal....

en ja sando... er hangt en behooooooooorlijk slot omheen... ookal word er gezegd dat brommers niet veel gestolen worden. dat slot moet je echt met een betonschaar doorknippen en dan moet je nog je best doen volgens mij...