vul in dit topic je naam in de quote erbij als je ook mee wilt gaan.
Citaat:naam ........................woonplaats..........vervoer
1 Crossmonster ..............Heesch...............met zachtblauw
2 Ma_rie_tje...................Voorschoten........met kiwiko (of ga niet naar nijkerk en alleen naar rendac?) anders met OV
(of miss auto als ik die kan lenen van mijn papa)
3 Prrrr...........................Hilversum.............motor (1 plaats vrij - voor niet-kou-lijders )
4 Chatelaine..................Lelystad...............Met de toettoet....
5 timokyana...............Meer (belgie)/Breda..met de toettoet (onder voorbehoud ivm wel/niet vrij zijn op de vrijdag)
6 ElCamino.....................Naarden..............auto
7 Nessah.......................Leiden.................als het kan met Kiwiko, anders met ov
8 Mallemien......................Gouda................Met bastiaantje met de auto.
9 door_...........................Veenendaal..........met de auto (er rijdt ws al iemand mee uit renswoude,Garmana op bokt, evt. iemand uit omgeving nog welkom op mijn krappe achterbank)
10 Ellebel..........................Utrecht...............hoop auto te regelen en anders OV of met iemand mee
11 Garmana......................Renswoude...........rijd met door_ mee (tnx alvast )
12 Zachtblauw...................Eindhoven...........ootoo
13 roossie22....................utrecht................auto(3 plaatsen vrij)....vrijdag tot 13.00 uiterlijk muv de 26, ik ben dan op vakantie)
14 Kimmy_girl....................Ridderkerk....................Openbaar vervoer of met iemand mee?
15 Samirah................Winterswijk...................openbaar vervoer of met iemand mee.
16 Promessa......................Ridderkerk..............Auto'TJE 2-3 plekjes vrij..
17 passiejj........................Den Bommel............rijdt met charlie_ mee
18 Charlie_.......................Zuid-Beijerland.........Auto, Passiejj rijdt mee.