23-2-07 excursie paardenslachterij nijkerk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CM_

23-2-07 excursie paardenslachterij nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-07 18:38

de datum is bekend

vul in dit topic je naam in de quote erbij als je ook mee wilt gaan.

Citaat:
naam ........................woonplaats..........vervoer
1 Crossmonster ..............Heesch...............met zachtblauw
2 Ma_rie_tje...................Voorschoten........met kiwiko (of ga niet naar nijkerk en alleen naar rendac?) anders met OV
(of miss auto als ik die kan lenen van mijn papa)
3 Prrrr...........................Hilversum.............motor (1 plaats vrij - voor niet-kou-lijders )
4 Chatelaine..................Lelystad...............Met de toettoet....
5 timokyana...............Meer (belgie)/Breda..met de toettoet (onder voorbehoud ivm wel/niet vrij zijn op de vrijdag)
6 ElCamino.....................Naarden..............auto
7 Nessah.......................Leiden.................als het kan met Kiwiko, anders met ov
8 Mallemien......................Gouda................Met bastiaantje met de auto.
9 door_...........................Veenendaal..........met de auto (er rijdt ws al iemand mee uit renswoude,Garmana op bokt, evt. iemand uit omgeving nog welkom op mijn krappe achterbank)
10 Ellebel..........................Utrecht...............hoop auto te regelen en anders OV of met iemand mee
11 Garmana......................Renswoude...........rijd met door_ mee (tnx alvast )
12 Zachtblauw...................Eindhoven...........ootoo
13 roossie22....................utrecht................auto(3 plaatsen vrij)....vrijdag tot 13.00 uiterlijk muv de 26, ik ben dan op vakantie)
14 Kimmy_girl....................Ridderkerk....................Openbaar vervoer of met iemand mee?
15 Samirah................Winterswijk...................openbaar vervoer of met iemand mee.
16 Promessa......................Ridderkerk..............Auto'TJE 2-3 plekjes vrij..
17 passiejj........................Den Bommel............rijdt met charlie_ mee
18 Charlie_.......................Zuid-Beijerland.........Auto, Passiejj rijdt mee.

Mri

Re: 23-2-07 excursie paardenslachterij nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 18:59

ik heb voor een groep van ongeveer 20 mensen afgesproken.
De tijd:
Tussen 8 en half 9 in nijkerk!!

Edit: deze tijd kan niet later. Ze beginne om 7 uur met slachten.
als hij maar 5 of 6 paarden heeft dan hangen ze allemaal al om 9 uur, vandaar dat het zo vroeg is!

Suus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 19:09

Vrijwillig naar een (paarden)slachterij? Bffff het wordt me even niet goed... Misselijk

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 19:13

Suus schreef:
Vrijwillig naar een (paarden)slachterij? Bffff het wordt me even niet goed... Misselijk

Blijkbaar dit topic gemist................
viewtopic.php?f=1&t=709965&hilit=
Bovendien het is niet verplicht om mee te gaan.

Suus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 19:14

Nee dat heb ik inderdaad gemist maar ik kan me er weinig bij voorstellen dat iemand dat vrijwillig doet. Vandaar. Maar misschien ben ik wel offtopic, sorrie.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-07 19:30

mm ik zal er even bij vermelden dat dit topic ALLEEN VOOR MENSEN IS DIE INTERESSE HEBBEN IN DE EXCURSIE, OFFTOPIC REACTIES ZIJN NIET GEWENST

Er zijn nog enkele plaatsen vrij ,

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 19:39

Hmm ik moet even kijken hoever Nijkerk is van mijn woonplaats.

Ik wil wel wat slachthoeven meenemen als het kan.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 19:57

nijkerk in gelderland, vanaf leiden is het zo'n 70 minuten rijden

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 20:04

Arabesk schreef:

Misschien is het een idee om daarover contact op te nemen met het slachthuis.
Misschien zijn ze wel dermate streng aan regels gebonden dat ze delen van paarden zomaar aan derden mogen meegeven.
Bovendien lijkt het me wat hygienischer als de voeten/benen tijd hebben gehad om in te drogen en af te bloeden.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 20:32

tienus63 schreef:
Arabesk schreef:

Misschien is het een idee om daarover contact op te nemen met het slachthuis.
Misschien zijn ze wel dermate streng aan regels gebonden dat ze delen van paarden zomaar aan derden mogen meegeven.
Bovendien lijkt het me wat hygienischer als de voeten/benen tijd hebben gehad om in te drogen en af te bloeden.

daar dacht ik ook net aan inderdaad.
Misschien kan je daar beter eerst over bellen....

Garmana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 22:38

voor school hebben wij ook wel eens hoeven meegekregen! Verder krijgen wij die vanuit België!! Knipoog

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 22:43

ik zou hetw el eens iwllen zien, hoewle ik ook bang ben dat ik het echt zielig ga vinden. is alleen te ver weg en ik heb moet werken. Succes aan diegenen die gaan , en veel eeehm..plezier met ervaring opdoen:??

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 23:37

Uhm...ElCamino - mocht het te glad worden voor een motor, vind je het dan bezwaarlijk om eventueel bij Hilversum de snelweg af te gaan om mij op te pikken?

MyHappyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 13:07

gaan er nog meer mensen mee ? pfoe dat word wel vroeg vertrekken zeg! ik dump even wat zo dat ik alles kan blijve volgen wel zo handig !

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 13:47

vroeg wordt het zeker!
maar anders valt er niks meer te zien!

Garmana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 13:53

ik moet nu eerst met mn stage regelen of ik mee kan (kan vast wel regelen dat ik een uurtje of 3 later kom Knipoog )

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-07 13:58

zachtblauw, jij gaat toch nog wel mee he Haha!

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 15:23

ik ga mee...
tussen 8 en 8.30 is een prima tijd... ik moet om 14.30 beginnen, dus dat komt goed uit.

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 15:31

crossmonster schreef:
de datum is bekend

vul in dit topic je naam in de quote erbij als je ook mee wilt gaan.

Citaat:
2 Ma_rie_tje...................Voorschoten........met kiwiko (of ga niet naar nijkerk en alleen naar rendac?) anders met OV
3 Prrrr...........................Hilversum.............motor (1 plaats vrij - voor niet-kou-lijders )
5 timokyana...............Meer (belgie)/Breda..met de toettoet (onder voorbehoud ivm wel/niet vrij zijn op de vrijdag)
7 Nessah.......................Leiden.................als het kan met Kiwiko, anders met ov
8 Mallemien......................Gouda................Met bastiaantje met de auto.
9 door_...........................Veenendaal..........met de auto (er rijdt ws al iemand mee uit renswoude,Garmana op bokt, evt. iemand uit omgeving nog welkom op mijn krappe achterbank)
10 Ellebel..........................Utrecht...............hoop auto te regelen en anders OV of met iemand mee
11 Garmana......................Renswoude...........rijd met door_ mee (tnx alvast )
13 roossie22....................utrecht................auto(3 plaatsen vrij)....vrijdag tot 13.00 uiterlijk muv de 26, ik ben dan op vakantie)
14 Kimmy_girl....................Ridderkerk....................Openbaar vervoer of met iemand mee?
15 Samirah................Winterswijk...................openbaar vervoer of met iemand mee.
16 Promessa......................Ridderkerk..............Auto'TJE 2-3 plekjes vrij..
18 Charlie_.......................Zuid-Beijerland.........Auto, Passiejj rijdt mee.
19 NatassJa......................Oude-Tonge............Onder voorbehoud.. (of ik met iemand kan meerijden)

@Charlie_: Zou ik misschien met jou kunnen mee rijden?? Ik ben vriendin van passiejj..

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 22:58

Hoi,

Ja crossmonster ik ga mee. Ik heb mijn naam veranderd zoals je ziet.
Maar wordt er van tevoren dan nog even gebeld over hoeveel paarden ze hebben? Of gaan we gewoon zo vroeg? Maakt mij niet uit hoor, maar moeten wel ff rekening houden met file's enzo.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 23:02

Ik heb op zich ook wel interesse. Ik zal vragen of een vriendin van mij misschien ook mee wilt (weet niet, volgens mij vindt zij dit soort dingen nogal eh, 'luguber', zeg maar.)

Wat zijn ongeveer de kosten van deze excursie? Of zijn er geen kosten aan verbonden?

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 23:09

Geen kosten voor zover ik weet. Alleen je vervoer.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 23:11

Citaat:
19 NatassJa......................Oude-Tonge............Onder voorbehoud.. (of ik met iemand kan
meerijden)
20 JoyCiej007....................Deventer/Groningen.... Onder voorbehoud (auto/openbaar vervoer) Evt. met vriendin, = niet zeker.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 23:13

Girlgamer schreef:
Geen kosten voor zover ik weet. Alleen je vervoer.

Oké Lachen Ik zat te denken; oh, Nijkerk, da's in Gelderland, ik woon zelf vlakbij Deventer (overijssel) dus da's niet zo ver (heb week-ov, ben studente in Groningen) Maar op vrijdag ben ik nog meestal in Groningen, hahaha heb net gecheckt en dan zou ik met openbaar vervoer al om 6 uur moeten vertrekken, ach ja dat heb ik er wel voor over.

Het hangt er dus een beetje vanaf; misschien dat ik donderdag s'avonds naar Deventer ga, en vanuit Deventer vrijdagochtend met auto of met openbaar vervoer er naar toe ga. Ik zal een vriendin van mij (mirjam_kl @ bokt) vragen of ze interesse heeft om mee te gaan...

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 23:20

p.s voor mensen die met openbaar vervoer reizen; tegen die tijd kunnen we misschien om een bepaalde tijd afspreken om te verzamelen bij het station in Nijkerk? heb net gekeken, treinen komen gewoon op station aan, en dan is het volgens 9292ov.nl nog ong. 15 min. lopen naar het slachthuis.. stel dat er meerdere mensen evt. met ov gaan, dan is 't misschien makkelijker te vinden en gezelliger e.d om gezamenlijk naar de slachterij te lopen... Knipoog