Boktrit Lunteren PART TWO!!! 19 oktober????

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 23:10

Nou zeg, het is net of jullie vinden dat ik niet normaal kan doen, ben eigenlijk best braaf hoor Schijnheilig Haha!

Ehmm, gewoon een tip, degene die wil kunnen eten zonder half te stikken van het lachen of rondschietende erwtjes van Mike, ga aan de andere tafel zitten dan wij *LOL* Bereid jezelf wel vast voor om regelmatig rood aan te lopen Bloos

Uit de hand lopende etentjes??? I'm there!!!!! Party!! Extreme duivel

Marjolein

Berichten: 11639
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 11:01

Nimber schreef:
anders kan die voor mijn trailer met stinker erin?

jullie zijn schatten. ik zal lin dus weer in de wolkjes brengen dat ze heel misschien lottelkan meeten.

Nimber

Berichten: 26555
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 12:37

Ik hoop dat alles lukt Lachen
Misschien dat lin wel bij Obses in de trailer mee mag als jes een auto regeld dan wil mike daar misschien mee rijden en als ik dan idd de auto heb kan Experiment in mijn trailer want ik ga de volgende dag al met lodewijk naar de eindhovenrit *LOL*
pfffff wat een gedoe en oja Maaike anders rijd ik wel met jou mee hoor gaan wij samen via een andere weg naar het zandgat toe dan galopeer ik ook wel niet LachenIloon weet vast alle tussendoor weggetjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 12:53

ow kim je bent geweldig *LOL* Dan gaan wij lekker allemaal sluiproutes uitvinden en stiekem foto's maken van alle anderen Haha! vet cool Knipoog Zou wel super zijn als er mensen zijn die t niet erg vinden om niet te galopperen dan kan ik ook rijden *LOL* *kan ook wel rijden maar dan kan ik mee op knol!* maarreh Nimmie is al 1... wie volgt Haha!

Marjolein

Berichten: 11639
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 13:10

ik hoef ook niet zo nodig te galopperen. maarja t is nog neit zeker of lin vervoer heeft. dusja das afwachten.

Lobbes
Berichten: 9
Geregistreerd: 18-07-02
Woonplaats: Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 13:16

Ik rijd normaal altijd alleen in het bos, dan galopeer ik genoeg. In een groep hoeft het van mij ook niet zo nodig. Geen idee hoe mijn Lea dan reageert !! Dus ik wil jullie ook wel vergezellen.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 14:19

Ik ben ook niet zo'n fan van een flinke galop met een groep paarden die elkaar niet of nauwelijks kennen. Mag best een pittig ritje zijn, maar voluit doe ik liever in m'n eentje.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 15:02

Mike schreef:
Hmmm... Denk dat we het bijna een eis moeten gaan noemen dat het uit de hand gaat lopen... We kunnen Maarten natuurlijk niet teleurstellen! Lachen


Ik doe wel mee, no problemo!!!

Ik neem overigens Jelka niet mee. Ik heb er wel aan zitten denken, maar helaas... de dampigheid is het laatste jaar behoorlijk pittig geworden. Een klein ritje zit er voor haar wel in, maarja... degene die vorig jaar mee waren die weten wel hoe Jelka in elkaar zit Haha! Zij kent maar 1 ding en dat is gaan!!!! *LOL*

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 16:20

Nee hoor, lekker rustig aan is uitstekend Haha!
relaxe is goehooed *LOL*

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 20:08

Enig idee hoe laat dit allemaal gaat gebeuren? I hoor net dat de PAVO-cup 's avonds verreden wordt, en ik ken iemand die een paard gekocht heeft wat daar uitgebracht wordt, dus daar ben ik ook wel heel erg nieuwsgierig naar.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-02 10:46

Ik vind het prima hoor om de galop eruit te laten, maar weet je waar ik een beetje mee zit? Ik draaf bijv. ook op veel meer paden dan waar Kim draaft met Nimm ivm zijn benen. En ik heb hem een keertje buiten gereden dat ie zich erg druk maakte, vervolgens kwam ie een week lang zijn stal niet uit van de spierpijn. (ben me rotgeschrokken, maar kon er niets aan doen) En bovendien is zijn conditie nul komma niks. Ik vraag me af of ie de buitenrit wel aankan, ook al doen we rustig. Maar dat terzijde.
Billy, ik heb geen idee meer hoe laat we vorig jaar allemaal richting huis gingen.... Iemand?

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 11:15

Volgens mij braken we rond een uurtje of 8 op en gingen we toen ieder ons weegs.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-02 12:27

Ja, het zal idd wel zoiets geweest zijn. We hebben iig nog bij licht Jelka geladen toen....

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 12:37

Maarten"]
[quote="Mike schreef:
Hmmm... Denk dat we het bijna een eis moeten gaan noemen dat het uit de hand gaat lopen... We kunnen Maarten natuurlijk niet teleurstellen! Lachen


Ik doe wel mee, no problemo!!!

Ik neem overigens Jelka niet mee. Ik heb er wel aan zitten denken, maar helaas... de dampigheid is het laatste jaar behoorlijk pittig geworden. Een klein ritje zit er voor haar wel in, maarja... degene die vorig jaar mee waren die weten wel hoe Jelka in elkaar zit Haha! Zij kent maar 1 ding en dat is gaan!!!! *LOL*
[/quote]

Ik zie jullie (Jelka) nog tegen die bult oprennen! Fantastisch gezicht gewoon! Lachen

Heb nou al zin in pannekoeken (schnitzel met patat en.......Erwten! Haha!) Tong uitsteken

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-02 12:44

Mike..... je hebt Jurga niet eens gezien.... poeh! Maaaarrr dit jaar zit ik er zelf op, wacht maar..... Houdt die digi maar in de aanslag, SuperJur will be there!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 13:35

Mike schreef:
Ik zie jullie (Jelka) nog tegen die bult oprennen! Fantastisch gezicht gewoon! Lachen


Scheve mond Sjihit.... maak me gek... dat kan ik jammer genoeg niet meer met haar doen hoe graag ze het ook zou willen.

Maareuh... het was idd errug cool om te doen. Gaaaaaaaaaan met die banaan!!!! *LOL*

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 13:41

gaat er niet iemand met een karretje? ik ben ziek en kan dus niet rijden, maar het lijkt me wel gezellig.

eveline_B

Berichten: 2833
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 13:57

Nimber schreef:
haha Eveline_B ik heb tijdens de eper 4daagse 3 dagen steeds bij jou in de buurt gereden.
Jij hebt een Fries toch? die hoorde je al van verre aankomen met zijn gebrul *LOL*
Ik was dat meisje met een klein bruin paard naast een mega grote bruine tuiger.
Ik had een onwijs felle gele jas aan *LOL*
een geheime boktmeeting dus!


Ja!! Dat gebrul dat is Lucien Koe , kan niet missen.
Een grote bek, maar een klein hartje. Anders nam ik hem ook niet mee.

eveline_B

Berichten: 2833
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 14:04

Karin schreef:
Ik ben ook niet zo'n fan van een flinke galop met een groep paarden die elkaar niet of nauwelijks kennen. Mag best een pittig ritje zijn, maar voluit doe ik liever in m'n eentje.


Ik stel voor, dat we ieder voor zich moet bekijken of ze wel of niet willen galopperen. Als je maar naast iemand kunt rijden en iedereen goed rekening met elkaar houdt. Dus niet ineens wegstuiven voor iemand z'n neus en even vragen of het kan. Een rustig galopje moet dan toch kunnen?

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 14:12

eveline_B schreef:
Dus niet ineens wegstuiven voor iemand z'n neus en even vragen of het kan. Een rustig galopje moet dan toch kunnen?


Hehe Schijnheilig gelukkig dat Jelka dan niet meegaat... sorry voor dat wegstuiven van vorig jaar guys, nogmaals Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-02 16:21

Hehe, dat was idd wel een stunt...kon ik EN Harald en Jurga op de rem zien te krijgen.... *LOL*....

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 16:33

eveline_B schreef:
Ik stel voor, dat we ieder voor zich moet bekijken of ze wel of niet willen galopperen. Als je maar naast iemand kunt rijden en iedereen goed rekening met elkaar houdt. Dus niet ineens wegstuiven voor iemand z'n neus en even vragen of het kan. Een rustig galopje moet dan toch kunnen?


Ik kan zowiezo niet galopperen, ook niet rustig. De pony waar ik op mee mag heeft nl niet zulke goede beentjes dus zn baasje heeft mij gevraagd om niet buiten te galopperen met m.

Nimber

Berichten: 26555
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 22:15

En rustig galoperen in een groep wil niet altijd zie vorig jaar Maarten hield Jelka niet en er gingen er best wel wat mee.
niet dat ik het erg vond hoor ik haalde ze snel in om vervolgens gezellie naast maarten mee te hobbelen haaay *LOL* enne maaike dan blijven wij toch achter? Experiment is heel braaf die kun je makkelijk bij je houden.
Of Jurga vertelt ons een binnendoor weg dan draven wij daar en kan de ret galoperen zijn we weer fijn samen Lachen

Marjolein

Berichten: 11639
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 10:00

Jurga schreef:
Ik vind het prima hoor om de galop eruit te laten, maar weet je waar ik een beetje mee zit? Ik draaf bijv. ook op veel meer paden dan waar Kim draaft met Nimm ivm zijn benen. En ik heb hem een keertje buiten gereden dat ie zich erg druk maakte, vervolgens kwam ie een week lang zijn stal niet uit van de spierpijn. (ben me rotgeschrokken, maar kon er niets aan doen) En bovendien is zijn conditie nul komma niks. Ik vraag me af of ie de buitenrit wel aankan, ook al doen we rustig. Maar dat terzijde.

rustig aan doen heb ik geen moeite mee. maar ik vind wel dat het beestje de rit aan moet kunnen. vraag me af als ik dit zolees of dat wel het geval is?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-02 10:18

Ja, dat laat ik dus ook helemaal aan de eigenaresse over. Ik weet dat ie toen bij en een conditieopbouwstapritje niet aankon (nadat we een hengstige merrie tegenkwamen). Maar als Kim zegt dat het kan, dan geloof ik haar. Ik heb gister verder oopk met Kim afgesproken dat er evt ook best tot de lunchpauze meegereden kan worden en daarna met de grooms naar huis, zodat de rit niet te zwaar wordt voor Nimm.