Boktrit Lunteren PART TWO!!! 19 oktober????

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 21:28

De eerste week van oktober kan ik ook niet, dan sta ik op een beurs.

Kan september niet? dan hebben we nog een beetje fatsoenlijk nederlands weer Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 21:30

Als iemand de behoefte voelt om mij en Tinka met de trailer uit Assen op te pikken ga ik graag mee *LOL*

assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 22:59

wjerdo schreef:
ik denk dat wij miss ook blijven pannenkoeken eten Lachen maar ik moet kijken of mijn pa en ma willen rijden, dan verwacht ik wel dat jullie 2tjes mee kunnen hebben nu zit ruimte genoeg Haha!

He jammer, dus niet weer met z'n eehh 6'en (was het toch Verward ) in een fiatje tipo opgepropt zitten Knipoog He, wat jammer nou Verdrietig *LOL* *LOL*

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 23:09

die fiat gaat miss ook wel mee Haha! Als ik dan mijn rijbewijs heb ofzo, moet ik dan wel kunnen showen he Haha! Maare, ik verw8 dat we gewoon met de bus gaan zit wat gemakkelijker...

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 02:18

jammer genoeg is mijn verzorgpaard niet goed mak (schikt al van een opvliegende vogel) dus daar kan ik niet mee. Af en toe baal ik wel, waarom moet die shetlander die staat zo verkeersmak zijn, terwijl ze er niks mee doen en mijn verzorgpaard zo snel schikken. Ach ja, al met al is het mijn schatje Haha! Dan maar niet naar deze meeting... Scheve mond

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 08:42

11 oktober en 10 november kan ik niet.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 08:46

Als ik vervoer had ging ik graag mee! Maar dan kan ik pas na midden oktober (ivm met make die afgespeend wordt). Ik kijk wel even of ik vervoer kan regelen want lijkt me wel gaaf. Haha!

ikke

Berichten: 37550
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 12:52

ilovehorses4ever schreef:
jammer genoeg is mijn verzorgpaard niet goed mak (schikt al van een opvliegende vogel) dus daar kan ik niet mee. Af en toe baal ik wel, waarom moet die shetlander die staat zo verkeersmak zijn, terwijl ze er niks mee doen en mijn verzorgpaard zo snel schikken. Ach ja, al met al is het mijn schatje Haha! Dan maar niet naar deze meeting... Scheve mond


Dan moet je juist meegaan, de enigste manier om dit soort problemen op te lossen is ze opzoeken. Een paard moet natuurlijk de kans krijgen om te leren.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 17:03

van 21 t/m 25 oktober gaat ook niet lukken (herfstvakantie dus) want dan zijn we op vakantie Lachen

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 18:17

Ik wil ook wel komen! Alleen probleem is vervoer..
En 21 oktober ben ik jarig.. Maar dat is op een maandag.

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 18:35

Ik zou heel graag mee willen, maar ik ken jullie nog allemaal niet zo goed......dus ja.
Ik weet ook niet wat jullie dr van vinden?
Nou ja oktober is nog een tijdje weg!

Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 19:29

ducotjuh schreef:
Ik zou heel graag mee willen, maar ik ken jullie nog allemaal niet zo goed......dus ja.
Ik weet ook niet wat jullie dr van vinden?
Nou ja oktober is nog een tijdje weg!


Hun vinden het goed natuurlijk Haha! Enne dan ga ik als groom mee? Haha! Knipoog Frusty

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 21:05

ja dat is een goed idee, alleen heb ik geen trailer dus dan moet ik de familie bakker (lisa, atleet,narant) even lief aankijken!

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 22:23

ikke"]
[quote="ilovehorses4ever schreef:
jammer genoeg is mijn verzorgpaard niet goed mak (schikt al van een opvliegende vogel) dus daar kan ik niet mee. Af en toe baal ik wel, waarom moet die shetlander die staat zo verkeersmak zijn, terwijl ze er niks mee doen en mijn verzorgpaard zo snel schikken. Ach ja, al met al is het mijn schatje Haha! Dan maar niet naar deze meeting... Scheve mond


Dan moet je juist meegaan, de enigste manier om dit soort problemen op te lossen is ze opzoeken. Een paard moet natuurlijk de kans krijgen om te leren.
[/quote]

Dat is niet zo`n goed ID, want ik heb niet zoveel ervaring en er was een meisje die hem verzorgde voor mij, en die reed in de Z dressuur met hem en die heeft het 1 keer gedaan en dat ging goed mis. Als het bij haar steeds mis ging, hoezo zou het dan bij mij wel goed gaan Verward

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 22:26

Ik zou het denk ik ook niet doen.. zo'n paard kan volgens mij nogal erg raar reageren als er een ineens in galop gaat ofzo. Tenminste dat lijkt mij. We wachten op nader deskundig advies Haha!

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 22:29

Ja, ik vind het nogal link hoor. Als een Z wedstrijdruiter het niet kan, waarom kan ik het dan wel, zo lang rij ik nou ook weer niet hoor en ik ben nogal gespannen als paardjuhs snel schikken

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 20:59

Docutjuh schreef:
Ik zou heel graag mee willen, maar ik ken jullie nog allemaal niet zo goed......dus ja.

Je bent echt niet de enige hoor! Haha! Nou mij kunnen ze ook niet (later krijgen ze natuurlijk spijt Haha! Lips are sealed ), is juist leuk om nieuwe mensen te leren kennen, als ze dit niet willen dat er vreemde mensen bij zijn dan hadden ze het echt niet op bokt gezet.

Ik kom vooral om die over heerlijk pannekoeken te eten, dat is natuurlijk het allerbelangrijkste Vork Haha!

Wanneer gaan we, kan bijna nie wachten.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 01:52

Hihihi, gelukkig dat ik nog mee mag na de boel vorig jaar op stelten gezet te hebben in het pannekoekenhuis Haha!

Ik verdeel m'n knuffels graag over alle knuffelprojectjes Lovers

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 09:14

ach marjo zolang je maar niet over nachtkastjes begint , kettingen en dingen die erin moeten vind ik alles best ben bang dat ik anders geen hap door m'n keel krijg van het lachen.. maare zouden we daar nog wel terug mogen komen?

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 11:02

Hummmmm.... zou erg graag weer mee willen, maar ik ben bang dat het dit jaar niet met Jelka gaat lukken... Ze is licht dampig en dat kwam in het afgelopen jaar toch wel erg naar voren. Ik wil haar zo'n rit niet aandoen. Maar wie weet kan ik Maro, mijn bijrijdhaf wel meekrijgen Haha!

Mocht dit nou allemaal niet lukken, dan kom ik uiteraard om te groomen en pannekoeken te eten.

Enneuh.... Marjolein: ben ik ook een knuffelprojectje van je?? Haha!

Fitzroy

Berichten: 25109
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 15:34

Ik mag het rijden met Fitz weer langzaam opbouwen dus als jullie niet te snel gaan ben ik dit jaar ook van de partij!
En dan bedoel ik snel, in de zin van op korte termijn Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 19:25

Kim, ik weet niet of ik dat kan beloven hoor, hihihi.... Who know's hoe mijn bui dan is Haha! Maar inderdaad of we daar nog terug mogen komen???? *LOL*

Maarten, tuurlijk ben je een knuffelprojectje Lovers

DubbelFun

Berichten: 88685
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 20:50

Misschien is het iid handig om in 2 groepen te gaan (zeker als er veel animo is). Dan kan in één groep de wat minder zekere ruiters en de 'niet 100%' paarden mee.
Pannekoeken eten doen we natuurlijk wel 'en mass' *LOL*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-02 22:29

ja, dat was mijn idee ook al Sugarmiss. Lijkt me verstandiger, zeker als de groep groter wordt dan vorige keer!

Mer1980

Berichten: 18835
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 19:59

Tsja ik wil ook wel mee met Ro, ze heeft alleen nog nooit in een groep buiten gelopen. Haha! dus dat kan wat lastig worden.

Maar ik wil het wel proberen.

Groetjes merilyn