Boktrit Lunteren PART TWO!!! 19 oktober????

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 13:47

Nimber schreef:
En rustig galoperen in een groep wil niet altijd zie vorig jaar Maarten hield Jelka niet en er gingen er best wel wat mee.
niet dat ik het erg vond hoor ik haalde ze snel in om vervolgens gezellie naast maarten mee te hobbelen haaay *LOL* enne maaike dan blijven wij toch achter? Experiment is heel braaf die kun je makkelijk bij je houden.
Of Jurga vertelt ons een binnendoor weg dan draven wij daar en kan de ret galoperen zijn we weer fijn samen Lachen


En mijn ezeltje was weer lief Lachen die kon ik redelijk der bij houden Lachen

Wil je de BERG op met mijn giga ezel Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 12:07

We kunnen ook naar het Wekeromse zand toe misschien? Of delen we de groep in tweeen? Zoals het er nu uitziet ben ik erbij met Iwaldo, maar daar zit dus wel een maar aan, wanneer er iemand besluit om weg te stuiven dan ben je mij kwijt dus (dat is het leuke aan een jachtpaard wat zn bit tussen de kiezen kan nemen en vol aan de kletter gaat als ie iemand weg ziet galoperen Knipoog ) Controle vereist dus voor mij Haha! Maar misschien kunnen we de groep idd opsplitsen zodat de ene helft een stuk kan sprinten en de andere helft een rustig galopje? Ik ken de weg iig Lachen

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 18:19

als er gegaloppeerd wordt kan ik dus niet mee. Maargoed jullie zien maar wat jullie willen doen als er zo ontzettend moeilijk over gedaan moet worden heb ik er weinig zin meer in

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-02 19:24

Maaike, er wordt echt niet moeilijk over gedaan. Er zijn er meer dan genoeg die in zijn voor een rustig ritje. Misschien dat het wat bot overkwam, mijn reactie, maar ja, zo kom ik vaker over, bedoel het niet zo kwaad.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 20:59

uidd rekening houden met iedereen ! vind ik dus ook.....
Wanneer iemand wilt galoperen, kunnen we een ander weggetje in slaan, en daarna terug galloperen of zo ? moet wel voor ierdereen leuk blijven Haha!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 13:05

ik ben toch nog even nieuwsgierig, wanneer komt er een definitieve lijst met alle mensen die gaan rijden en de grooms???

DubbelFun

Berichten: 88690
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 13:11

En de route:)

eveline_B

Berichten: 2831
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 13:15

wjerdo schreef:
uidd rekening houden met iedereen ! vind ik dus ook.....
Wanneer iemand wilt galoperen, kunnen we een ander weggetje in slaan, en daarna terug galloperen of zo ? moet wel voor ierdereen leuk blijven Haha!


Lijkt me een goed idee. Ik hoef ook niet steeds mee te galopperen. Maar een galopje ertussen lijkt me wel leuk. Rustig aandoen lijkt me een goed idee als we met zovelen gaan rijden.

Ik heb er echt enorm zin in!!! Party!! Party!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-02 13:17

Ik ga binnen een paar dagen aan de gang met een nieuw topic en de route. (ligt er even aan hoe ik eraan toe ben...) Ik zal het tenminste proberen binnen een paar dagen.

Eliesje

Berichten: 1141
Geregistreerd: 06-09-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 13:25

In 't Lunterse buurtbos? DA'S GAAF!!! Maar ben ik la 100000 keer geweest, dus ik ga nie mee...

Eliesje

Berichten: 1141
Geregistreerd: 06-09-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 13:27

EEN AANRADER VOOR DEGENE DIE GRAAG HARD WILLEN GALOPPEREN!!!

De zandafgraving en zandverstuiving!!! Dat is zoooooo onwijs gaaf!!! Ik ga daar iedere keer heen, als ik op de camping in lunteren ben. 't is daar zo gaaf. Het lunterse buurtbos is een van de mooiste bossen die ik ken! *slijm*
Het wekeromse zand is ook wel leuk.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-02 13:47

Das duidelijk, nog een Lunterencity-verslaafde.... *LOL*

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 15:20

jongens ik ben nog niet zo lang lid hiero maar ik wil wel graag mee ....
ist nou op 19 oktober?????
en hoe en waar kunnen we de trailers kwijt enzo"????
misschien dat iemand de moeite wil nemen om mij een PB te sturen met de info die hier tot nu toe al bekend iss????
weet namelij niet hoe ik me moet aanmelden voor de rit en wat het kost enzovoorts.......

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 15:39

je kunt denk ik het beste Jurga een PB sturen dat je ook graag mee wilt Lachen
het is dus op 19 okt, volgens mij verzamelen bij de stal waar t paardje van Ilona staat (jurga dus). Kosten voor het rijden zijn er niet echt, maar naderhand pannenkoeken eten kost je dus wel wat. Verder is er nog niet echt veel bekend over tijden enzo maar dat doet Ilona zoals hierboven staat zo snel mogelijk

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 16:46

marije misschien kan JIJ de moeite nemen gewoon het topic te lezen Haha!
staat het meeste in. binnen enkele dagen komt er nog een topic over.
niet zo blond doen wil je Haha!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 21:34

hey iloon! zou je nog ff zeggen of we zouden komen ja of nee,maar we komen een andere keer,veel plezier verder allemaal!zal aan jullie denken!! Knipoog

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 22:22

en bedankt marjolein.
vroeg het gewoon omdat mijn pc zzoooooooooooooo langzaam is dat het eeuwen duurd voor ik dit topic door heb gebladerd....

Eliesje

Berichten: 1141
Geregistreerd: 06-09-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 11:38

Ja, idd ik ben een lunterencity freak!! Mijn pony Çandy komt er zelfs vandaan!!!! Misschien is er wel eens een van jullie geweest op:

mini camping beukhof, klomperweg 104, te LUNTEREN???

Ik zal er een topic over moeten starten!! ik ga dat gelijk ff doen!!

Eliesje

Berichten: 1141
Geregistreerd: 06-09-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 11:40

Ik heb geloof ik ook foto''s van 't luntersebuurtbos, en ik heb ook foto's van de OUD LUNTERSE DAG, kennen jullie dat? En ik heb foto's van Çandy's moeder die meedeed aan de oudlunterse dag... en ik hen nog vel meer LUNTEREN foto's... Ja, ik weet het, ik ben vreemd... Ik heb hier zelfs de hele tentenkamp dinges overgetypt... ja, ik ben vaag......

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-02 12:09

ja, ik ken die camping wel vaag. En ja, Oud Lunterse Dag is bij mij wel bekend, bij anderen zeer waarschijnlijk niet. ja, bij Sypheron wel, want die is er geweest.

Eliesje

Berichten: 1141
Geregistreerd: 06-09-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 13:19

Is er iemand dit jaar naar de OUD LUNTERSE DAG GEWEEST? En als je bij de podium wagen stond, moet je me zeker gezien hebben.... Ik had een klein karretje, met de naam:

Een Lunters peerd en Zuudhollandse wieffies. In het laatste deel van de rit, ging mijn pony, Çandy, heel erg raar doen, Stijgeren, bokken springen, enz, enz... Ik had 2 vlechten en zo'n rode zakdoek op me kop. Heeft iemand mij gezien???

DubbelFun

Berichten: 88690
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 13:41

De Boktrit is net als het NK-Quarter ook aan de gang is, dus ik moet even kijken of het gaat lukken, het ligt eraan welke dag(en) ik naar het NK ga.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-02 22:44

Is goed Marjolein, ik hoor het wel!