Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
crossmonster schreef:ik zie weinig verschil met een slachterij, alleen dan dat een slachterij hygienischer is... maar een slachterij gooit ook de ingewanden in een bak...
Anoniem schreef:uhmm ff vraagje ieder een die het walgelijk vind zan die een vega of vlees eters ??? ik vind het ook smeerig dus zou niet willen maar ik ben dan ook vega dus ik hoe het ook niet bij mijn avond eten een stuk vlees
Zachtblauw schreef:Hallo,
Ik ben ook wel benieuwd eerlijk gezegd hoe het er bij rendac of een slachterij aan toe gaat. Ik woon in Eindhoven, en kan af en toe de lucht van rendac (Best) ruiken, dus ben wel benieuwd hoe het er van binnen uitziet. Ik wil dus wel mee. Helaas heb ik geen contacten in die wereld.
Wie is Jan van Veen eigenlijk?
Anoniem schreef:uhmm ff vraagje ieder een die het walgelijk vind zan die een vega of vlees eters ??? ik vind het ook smeerig dus zou niet willen maar ik ben dan ook vega dus ik hoe het ook niet bij mijn avond eten een stuk vlees
crossmonster schreef:van veen lijkt me een prima idee.
en zo te lezen ook mensen uit ehv die mee willen, dus we krijgen wel een auto vol aan deze kant van brabant denk ik !