Eindelijk mijn 'part of the story'

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Eindelijk mijn 'part of the story'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-02 21:32

Maar ja, wat valt er nog toe te voegen aan alle verhalen? Alles is eigenlijk al verteld: de voorpret in Holwerd en op de boot, de Purno-paarse outfit van sommingen onder ons Haha!, de verrassing voor Jantina, onze tandemkunsten (Nienke & Ka samen op een tandem gaat best goed!), lieve Isolda met pootje in het verband, net zo lieve Udinde in knuffelmood, onze fietstocht over het eiland (heen-en-weer, heen-en-weer), de stuntelkunsten van Steef als hij iets te eten bestelt, de sms-jes van Maarten dat hij er zoooo graag bij had willen zijn, de toffe paardjes van De Blinkert (en in het bijzonder mijn Stinkertje Yorke), het enthousiasme van de begeleidsters, het 'Japannergedrag' van de gemiddelde Ameland-Bokker Haha!, de fantastische strandrit, het 'rondje van de zaak' (of eigenlijk was het een driehoekje), het eten in de haven en als afsluiter van de dag het Shell-zegeltjesverhaal van Ilindra. Haha!

En volgens mij ben ik nog een hoop dingen vergeten, maar dat heeft dan vast een andere Ameland-Bokker al wel ergens verteld.

Het was echt een heerlijke dag! Sandra, Marije en Jantina, nogmaals ontzettend bedankt voor de organisatie! En iedereen die mee was bedankt voor de gezelligheid! Cool

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 21:59

Ja, goeie samenvatting! Haha!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-02 22:41

Meer trefwoorden en begrippen zijn van harte welkom hoor! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers