Wat hadden we het moeilijk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Wat hadden we het moeilijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-02 15:52

die eerste paar kilometers!!
Afbeelding

Pfffffffff San en ik kwamen gewoon niet bij de fietsverhuur weg! Het opstappen lukte voor geen meter. Of ik zat eindelijk, wilde trappen, trapte San weer niet mee Drama was het!!! Haha!
Toen iedereen een paar honderd meter verder was, zaten we dan eindelijk en gingen we op weg. Ik lag slap van het lachen, en San gilde erover en gierde het uit, wat ervoor zorgde dat de groep voor ons regelmatig omkeek wat er nu weer fout ging *LOL*
Sturen moest ze ook volledig aan mij overlaten, en remmen was er ook niet bij. Knap dat ze zo blindelings op mij vertrouwde, ik had zelf niet graag achterop gezeten met zo'n fopstuurtje Haha!
Maargoed, we zagen het eigenlijk helemaal niet meer zitten met die tandem. Rotding. Wat hadden we een spijt dat we niet 2 gewone fietsen hadden gehuurd!!!
Maar we hebben volgehouden en aan het eind van de dag ging het super. We hadden een goede tactiek met opstappen en afstappen en toen ging het eigenlijk best leuk. Net of je weer alleen op een gewone fiets zit. Best leuk om eens geprobeerd te hebben! Lachen

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 16:13

Inderdaad! Ik had echt buikpijn van het lachen en kwam gewoonweg niet meer bij. Tot aan Isolda hebben we het echt moeilijk gehad en kwamen er ook nog achter dat we harder moesten fietsen als de vier andere tandem gangers. Boos! Dat was niet eerlijk! Maar inderdaad.. daarna ging het prima en aan het eind van de dag waren we echt een super team. Ik moet zeggen dat ik het zonder gescheurd staartbeentje zo weer over zou doen. Volgens mij gaan we dan ook een stuk sneller Haha!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 17:00

Die tandem was niet trager, jullie trapten trager! Tong uitsteken

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 17:04

Steef schreef:
Die tandem was niet trager, jullie trapten trager! Tong uitsteken


Bij voorbaat... ik heb honger.. maar.. er liggen al twee stokbroodjes in de oven Haha!

Maar serieus... we hebben nog naar de andere tandemers gekeken.. en moesten op hetzelfde tempo echt vaker trappen dan de andere twee tandemers... En dat is niet eerlijk! Knipoog

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-02 17:05

Nou er zaten geen versnellingen op, maar we trapten zo veel alsof hij in z'n 1 stond. Gaaaap

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 17:07

Misschien trapte die wel lichter!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-02 17:52

Ja misschien trapte hij wel lichter, maar dat betekent dus vaker trappen Haha! Een beetje het verschil in lichtrijden op een C-pony of een KWPN-er van 1.80 *LOL*

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 18:21

*LOL* Kitty en ik waren een echt tandem-team! Even afspreken hoe het moest met op- en afstappen en toen gingen we als een speer!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 18:27

Tandemen was cool!
Karin en ik hadden ook wat moeite met opstappen, maar daarna ging het prima. Ons tempo lag geloof ik ook wat bovengemiddeld Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 22:20

Haha, ons tempo was idd moordend! Zo hoog dat we zelfs ondertussen nog extra pauzes konden inlassen om bijv. een trui uit te trekken vanwege de plotseling opkomende hitte Haha!. En binnen een minuut waren we de groep dan weer voorbij Haha!.

Jaaaaah, tandemen is cool. Nienke en ik waren echt een tandemtiempie, toch? Lachen

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 09:14

nou jullie vlogen voorbij *LOL*
Ben blij dat ik alleen op een fietsje zat met 4 versnellingen Haha!