hoi maud, roos en ik hebben een idee om western te rijden nou leek het maud en mij ook leuk om er een (kleine) meeting van te maken of een buiten ritje te gaan maken ik het bos in echt of als jullie nog andere ideeen hebben horen we dat graag hebben jullie hier intesse in om weer eens te meeten het zou maudje en mij het beste uit komen om dit in november te doen en dan op een vrijdag middag ofzo nou ik hoor het wel of er intersse in is of als jullie een leuk idee hebben
dus als jullie intesse hebben of andere leuke ideeen laat het ons weten groetjes ons
Westernrijden wil ik wel doen... yihaaa Maar zal toch eerst moeten kijken of deze meeting doorgaat en zo ja wanneer, om te kijken of ik mee kan. Want op vrijdagmiddag kan ik sowieso niet, omdat ik dan moet werken en ik moet kijken hoe ik met m'n studie zit.
nou als jullie voor de springles op de klipper gaan, wil ik natuurlijk ook van de partij zijn als springruiter:D dus ik hoor het wel als het dat wordt:) mjah, dat wordt bij nader inzien toch moeilijk want ik spring maar 2 x per week met mijn paard,alleen woensdag avond en zondag, hmm.me pa zal t idee dan toch niet zo leuk vinden, maar goed. laat toch maar weten wat er wordt gekozen
Meld me ook, Western rijden doe ik niet aan mee (slechte ervaring), Springles op de klipper wel, ( ken de mensen van de klipper,(via,via)) Laat nog eens wat horen enz
Leuk!! Ik ga mee!! Rijden in het bos van Echt lijkt me ook super!! Kan ik op mijn eigen mee, en daar valt ook wel iets te regelen!! Dara kunnen we mss zelfs allebei doen ( eerst klein lesje en dan de bos in! )
ja denk dat je dat wel met peter kan regelen daar staan de paarden van een vriendin van me en mijn paard heeft daar ook gestaan dus dat is ook een optie
ja denk dat je dat wel met peter kan regelen daar staan de paarden van een vriendin van me en mijn paard heeft daar ook gestaan dus dat is ook een optie
Eej! Wie ben jij dan? Ik rij daar nu bij de ponyclub! En wie is je vriendin?
Hej, Lees dit net, maar lijkt me ook ontzettend gaaf. Heb wel geen eigen paard, weet niet of dat een probleem is? Zo niet, dan meld ik me bij deze ook aan. Groetjes, mij
Maakt mij in principe niet uit, zolang ik er maar kan komen qua vervoer, en ik geen eigen paard/pony hoef mee te nemen, want die luxe heb ik niet Ik vind het buitenrijden altijd wel leuk. Binnenrijden ook, daar niet van, maar ik vind het buitenrijden altijd een gevoel van vrijheid Maar goed, wat kost het dan bij Op de Berg? Groetjes, mij