Namens de organisatoren van deze dag plaats ik deze uitnodiging voor iedereen die interesse heeft.
"UITNODIGING: WINTERSPELLETJESDAG OF HORSEGAMES
Ja hoor, we hebben een locatie gevonden waar we ook in de winter in terecht kunnen ( kunnen daar gebruik maken van een binnenbak met kantine) Wij wilden niet nog een jaar wachten met weer zo'n leuke dag organiseren. Wij zijn Linda en Sandrina.
Het gaat gebeuren op zondag 11 februari 2007 op het terrein van de 'RijnRuiters' Groenendael 1, Nieuwegein
Als het heel mooi weer is, doen we de wedstrijd buiten op het inrij-terrein, anders in de binnenbak.
De onderdelen zijn:
Trail (sprongetje, barrelrace, vliegengordijn,slalom etc.)
Vrije kür op muziek: je eigen uitvoering/act, verkleed of niet met je eigen meegenomen muziek op CD, max 3,5 min. Leef je uit en verras ons allemaal!
Hoefballen: behoeft geen uitleg denk ik.
Er zijn leuke prijzen te winnen.
De jury leden Linda en Linda staan klaar om alles goed te beoordelen.
De 'haflinger-hof' fotograaf Dik van Baren heeft zijn medewerking weer geven om deze dag op de gevoelige plaat vast te leggen. zie ook: www.haflinger.nl.eu.org voor o.a. de foto's van 26/8.
Verder hebben we nog een verkleedthema, dat is dit keer 'Fantasie': Laat je fantasie werken hoe je zo mooi/leuk mogelijk aan de wedstrijd mee doet. Dat mag echt van alles zijn, als je maar zo min mogelijk in je gewone kloffie komt, verkleed rijden stellen wij op prijs.
De inschrijving is €7,50 het gebruik van een paardenstand €2,50
Inschrijven en inlichtingen bij:
• Sandrina 06-133-777-52 of sfjagers@tomaatnet.nl of,
• Linda 06-41-82-50-39 of tiggerlinda@hotmail.com
Bij inschrijving graag vermelden: je naam, naam paard, emailadres, telefoonnummer, of je gebruik maakt van een stand (beperkt aanwezig dus wees er snel bij als je er een wilt) of je gevorderd ruiter bent of beginner."
De eerste x dat ze deze dag hebben gehouden (26/08) was ik er ook bij en het was een zeer geslaagd en erg gezellig dagje.
Kuzz Jenn