Fere en Pepeijn in lage vuursche *update: EPE*

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 13:23

epe??? hoe laat en waar???????????/ is heel gaaf rijden heb er net de eper paarden 4 daagse opzitten is er super mooi en super gaaf en hier min of meer om de hoek dus zondag hoe laat en waar....???????????????????? Schijnheilig Schijnheilig

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-02 15:38

Nimber schreef:
epe??? hoe laat en waar???????????/ is heel gaaf rijden heb er net de eper paarden 4 daagse opzitten is er super mooi en super gaaf en hier min of meer om de hoek dus zondag hoe laat en waar....???????????????????? Schijnheilig Schijnheilig


Haha! ja we dachten dan maar back to pepeijn's roots. tja hoelaat, we gaan rond half 10 weg en tis anderhalf uur rijden denk ik. dus 11/half 12 zijn we er... kom je kletspraatje maken? Pling

Amor Vincit Omnia

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 15:56

Is niet eerlijk boehoehoe *huil*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-02 19:47

aggossie, ik voel me helemaal schuldig nu!

Amor Vincit Omnia

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 20:40

Jaaaah moet je doen ook, ga maar in dat hoekkie zitten.... Buh...
Haal dan ook die Peter over hehe, Lunteren is veel mooier dan Epe en Flossel is veel liever dannuh nou ja, doe dr maar een...... (is btw mijn bijnaam voor Voicebabe.... Tong uitsteken)

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Belker

Berichten: 15235
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 10:56

Is een hele leuke baan Sjuimpje. Met Gaija wel vaker gesprongen. Inderdaad beter dan de Lage Vuursche. Bij Stroe kun je ook leuk de Veluwe op. Helaas, voorlopig heb ik niets te rijden. Mijn tijd komt wel weer.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 17:55

sorry toch de andere kant van Apeldoorn gekozen voor een buitenritje vandaag maare was epe gaaf zoja : A'doorn is ook errug gaaf en dan willen piggy en ik jullie wel op sleeptouw nemen hoor!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 20:33

Neeej Lunterencity rules hahaha. Ik heb vandaag heerlijk een lange buitenrit gemaakt van 3,5 uur met Sugarmiss over onze geweldige heide *zwijmel*. JULLIE HEBBEN ECHT WEL WAT GEMIST!!! *steekt tong uit*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 20:42

tssssk zorg jij maar dat je snel weer een lunteren rit houd met pannekoekjes natuurlijk op het einde *LOL*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 21:31

Wel pannekoeken met erwten he!!! Knipoog Maar dat zal wel duren tot september/oktober.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers