op dit topic vind je de routebeschrijving en hoelaat we weg gaan en weer terug.
zet hem hier in een nieuw topic omdat ik hoop dat er dan nog mensen reageren dat ze meewillen!
als je nog mee wil pm me dan, want hoe meer mensen hoe meer vreugde!
het handigste is als we om 12 uur op de parkeerplaats zijn bij het strand (strandweg), dat is niet te vroeg en niet te laat. ik heb yuri een pm gestuurd over hoelang het gaat duren (die komt er denk ik vaker, is vergunningshoudster en woont ook in oostvoorne), maar heb nog niks terug gehad dus ga zelf maar van 3 uur uit! heb geen idee hoelang het duurt en zou leuk zijn om ook stukken te stappen tusssendoor (word dus geen cross strandrit (wel 1 of 2 keer hoor

voor iedereen die zich nog wil opgeven. een dagkaartje voor strand is iets van 2,50 en je moet zelf vervoer regelen!
het handigste is als de kaartjes van te voren worden gehaald! bij de vvv. kan je van te voren halen op datum, als je dat niet doet moet je gewoon om 12 uur op strandweg zijn met een kaartje zodat we niet nog eens moeten wachten op mensen die nog geen kaartje hebben!
volgens mij was dit het wel zo´n beetje, heb je nog vragen of wil je je opgeven
pm me maar!
hier volgt de routebeschrijving!
de routebeschrijving is vanuit spijkenisse! maar je moet via de hartelbrug de A15
beetje onduidelijke kaart maar anders ging die niet op mijnalbum!
verkleining voor naar strandweg!
(hoop dat je de laatste kan lezen, zo nee, stuur een pm met je mailadres en dan krijg je hem via de mail! maar hij moest zo anders kan die niet op mijnalbum)
als je naar het strand gaat dan kom je over de zeeweg, langs hotel vanmarion. Je rijdt dan door over de strandweg richting het strand. Dan kom je langs het oostvoornse meer (daar is ook een parkeerplaats, maar daar moet je dus niet stoppen)
je blijft gewoon de weg volgen en dan rijd je gewoon zo de parkeerplaats op (weg loopt dood bij strand namelijk)
als je gewoon vanaf hotel van marion de weg volgt naar strand en er niet af gaat voor een parkeerplaats kan het niet missen. HEt strand waar we heen gaan heeft namelijk als enige de parkeerplaats op de weg liggen als het ware. De weg stop daar ook. (op 100 mtr na maar dat zie je wel) parkeerplaats is onwijs groot.
hoop dat je weet hoe je er kan komen en als je nog mee wil pm me maar!
en nog ff een lijst met wie er tot nu toe meegaan
1. marsss
2. Skroderijs
3. verosjaak
4. debortje_
5. amanda (niet van bokt, rijd samen met verosjaakop vera!)
6. yuri
7. tassie
8. mireilleSmith
gr anja