Boktmeet in Friesland?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 22:51

Nouhou Huilen Huilen Huilen
Rieja weet het ook nog niet, San is nog een kneusje en weet het ook nog niet zeker...
Moet ik dan helemaal in mijn eentje? Verdrietig

Begrijp het wel hoor Dees, verplichtingen Gaaaap Wat zul jij balen als het een saai feestje is Tong uitsteken Nou ja, snel die rit organiseren in A........ Knipoog Knipoog Knipoog

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 22:55

Een balletje opgooien voor een dagje later kan zeker niet meer.....

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 11:32

Hoe zit dat voor Rieja en Honeybee?
Ik weet trouwens niet of Kimmy er dan nog is, volgens mij was die vrijdag haar laatste dag.
Maar ik kan haar wel even bellen vandaag.

Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 11:58

Nou, jij bent aardig zeg Marije, vergeet je mij helemaal...
Maar goed, ik kon alleen mee als er nog een paard vrij was en als Dees niet kan, is er nog niet een ander paard vrij realiseer ik mij net...

Hmm.. jammer...

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 12:19

Vrijdag mag ook..... Schijnheilig

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 12:29

Kitty schreef:
Nou, jij bent aardig zeg Marije, vergeet je mij helemaal...
Maar goed, ik kon alleen mee als er nog een paard vrij was en als Dees niet kan, is er nog niet een ander paard vrij realiseer ik mij net...

Hmm.. jammer...

Ik ben nog steeds voor je aan het proberen hoor Kitty Haha!
Kim zit alleen met een kreupel paard die niet mee kan dus het is even afwachten maar ik doe zeker wel mijn best voor je hoor Knipoog

Zal ik voor vrijdag proberen dan?
Sandra? Rieja? Kitty?

Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 13:43

Citaat:
Zal ik voor vrijdag proberen dan?
Sandra? Rieja? Kitty?

Hihi...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 13:45

Schijnheilig Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 21:51

Kimmy is daar maandag pas weer en dan vraagt ze ook of het een dagje verschoven kan worden naar vrijdag.

Neskolay
Berichten: 6484
Geregistreerd: 26-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 11:34

Ik heb even een vraagje:
Kent iedereen elkaar hier al eigenlijk?
Ik heb nog nooit een boktmeeting gedaan, maar het lijkt altijd of kent iedereen elkaar al...
En wat voor rit wordt het precies? Bos? Ook water?

Groetjes Ans

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 20:55

Ans,
De meesten kennen elkaar inderdaad wel alleen Rieja is nog niet eerder mee op rit geweest maar die heb ik wel eens in Beilen opgezocht.
Maar iedereen kent elkaar via bokt.

Heb net contact gehad met Kimmy en heb wat nieuwe informatie:
Het kan waarschijnlijk wel verschoven worden naar vrijdag, zal niet teveel problemen opleveren, dus dan kan Dees ook mee.
Wel wil Kim dan graag rond een uur of 2/3 's middags gaan rijden zodat ze 's morgens de rest van de werkzaamheden nog kan doen.

Kimmy heeft ook al een beetje een indeling:
Laboca voor Rieja, een grote (1.70/1.75) KWPN die Kim al eens op buitenrit heeft meegenomen. Hij wil niet stappen, alleen dribbelen maar zit erg lekker. Hij is verder heel lief, wil alleen wel eens met zijn hoofd slaan maar met een lang teugeltje is er niks aan de hand.

Mij wil ze op Mex (jaja) zetten, een grote D, hier heeft ze ook al een aantal keren op gereden.

Dan is er nog een Fries en eventueel Okke, een KWPN-er maar die is niet verkeersmak dus het is nog even uitproberen hoe dat in de loop van de week gaat anders moet ze op een Fries met veulen maar daar is het even afwachten of die twee 2 uur zonder elkaar kunnen.

Dus het is nog wat schuiven en kijken wat de mogelijkheden zijn. Sandra heeft laten weten dat ze jammergenoeg niet meegaat, ze heeft nog teveel pijn voor een rit van 2 uur en die week erna is Ameland al dus ze moet even rustig aandoen.

Kim laat een van de komende dagen weten of Kitty mee kan. Ik hoop het natuurlijk wel en Kim doet haar best ervoor.

Dan was er nog de vraag of we ook bleven eten. Ik weet niet hoe dit met Rieja zit, omdat die de paarden thuis moet verzorgen?

Dees, aan jou nog de vraag of Rieja en ik misschien naar jou kunnen reizen en vanaf daar mee kunnen rijden omdat met openbaar vervoer de stal erg moeilijk te bereiken is Scheve mond Please? Haha! Eventueel wil ik wel naast Neve op een strobaal zitten hoor *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 21:05

Eeeeeeh..... ik heb gezegd.. dat het vrij zeker is dat het me niet gaat lukken (nog teveel pijn), maar... dat ik het onder voorbehoud hou. Maandag ga ik Friso eens proberen.Dus mocht het toch doorgaan... dan wel zeer zeker op een mak paard/pony.

Maar inderdaad... Ameland wil ik zowiezo voor geen goud missen..

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 22:49

Cody schreef:
Het kan waarschijnlijk wel verschoven worden naar vrijdag, zal niet teveel problemen opleveren, dus dan kan [naam verwijderd] ook mee.
Wel wil Kim dan graag rond een uur of 2/3 's middags gaan rijden zodat ze 's morgens de rest van de werkzaamheden nog kan doen.


[naam verwijderd] blij! Mag zelfs nog wel wat later, kan [naam verwijderd] smorgens ook nog naar werk, maar eh...[naam verwijderd] gaat op vrijdag sowieso mee! [naam verwijderd] blij!!!!!

Citaat:
Sandra heeft laten weten dat ze jammergenoeg niet meegaat, ze heeft nog teveel pijn voor een rit van 2 uur en die week erna is Ameland al dus ze moet even rustig aandoen.


Vind [naam verwijderd] jammer~! maar verstandig van Sandra....
Wel jammer....

Citaat:
[naam verwijderd], aan jou nog de vraag of Rieja en ik misschien naar jou kunnen reizen en vanaf daar mee kunnen rijden omdat met openbaar vervoer de stal erg moeilijk te bereiken is


[naam verwijderd] heeft sneue mededeling...[naam verwijderd] heeft slechts een grijs-kenteken auto.... Scheve mond
Dus eh...eentje lukt wel, maar twee, dat mag niet van de douane....Als ze me dan pakken krijg ik een bekeuring van enkele duizenden euro's.... Scheve mond ....
Heb zo niet 1 2 3 een oplossing daarvoor....

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 12:46

Kim heeft net gebeld.
Vrijdag de 12e wordt het!!

Maandag laat Sandra na een testritje op Friso weten of ze vrijdag wel of niet meegaat. Gaat Sandra niet mee dan kan Kitty mee. Dus Kitty ik laat het je zo snel mogelijk weten!
Kim heeft nog een C-pony in de aanbieding maar dat is eigenlijk ook niks

Dus maandag zijn de definitieve plannen bekend en we moeten dus ook even een tijd afspreken. En blijven we eten?

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 20:15

Hoi hoi hoi hoi hoi
Ik doe even een dansje van blijdschap Party!!
Vrijdag, hee wat leuk dat dat nog kan...
Ik zag mijn hele deelname al de mist ingaan vanwege dat vrijgezellengedoe, maar nu kan ik alsnog meedoen! Blij!

en eh, als er eetplannen zijn, haak ik niet af hoor! Vork maar het hoeft niet, het is maar een halfuurtje rijden voor mij....

Woestein

Berichten: 2844
Geregistreerd: 09-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 22:01

Jammer dat Woestein nog niet echt verkeersmak is en dat ik de 13e een keuring met hem heb...anders deed ik wel mee, joure -> Rohel niet ver weg namelijk!!!!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 00:16

Ik kan ook vrijdag! Dus ik ga definitief mee.

Ons vervoer wordt dus een beeeeetje problematisch. Hoe zit het met openbaar vervoer? Zou dat te doen zijn?

Paardje klinkt okay!
M'n ouders zijn er nog net dan, dus blijven eten kan ook.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 08:17

Rieja: vervoer hoeft geen probleem te zijn Schijnheilig

Het is namelijk zo dat OF Sandra OF Kitty meegaat. En met beide valt denk ik wel wat te regelen Verward Lovers Haha!

Als we met de bus naar Drachten gaan kunnen we misschien stiekem op de achterbank van Sandra's auto kruipen als zij instapt.

En met Kitty mogen we anders ook meerijden vertelde ze mij in PB in een poging om haar voor te trekken *LOL*

San?

Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 08:57

Nou Marije, vergeet het nou maar! Lachen
Rieja mag wel meerijden maar jij toch maar niet meer na jouw laatste opmerking Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 09:01

Huilen
dan moet Sandra maar mee }> Haha! Knipoog

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 09:44

Nou zeg! Als het zo moet wil ik al niet eens meer mee...

Maar... mocht het toch wel het geval zijn... dan mogen jullie wel stiekem op mijn achterbank kruipen hoor Haha! *LOL*

Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 16:41

He Sandra, zullen wij gezellig met zn tweetjes gaan rijden? Marije wil toch alleen maar profiteren van het vervoer van anderen Knipoog

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 18:47

Goedgoed ik hoor het al...dat wordt weer lopen... Huilen Huilen Huilen

Kitty die opmerking van vervoer was een geintje ik hoop dat je hem ook zo begrepen hebt Knipoog

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 00:02

Ohkee, alles wordt dus geregeld Lachen handig zeg

Weet je wat wel zo is.....Kitty zit dichterbij;-)

Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 11:09

Citaat:
Kitty die opmerking van vervoer was een geintje ik hoop dat je hem ook zo begrepen hebt

Ik mag dan wel blond zijn... Ja hoor Marije, ik heb hem begrepen hoor (zie de smileys in voorgaande berichten)