nieuwe limbomeeting?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

oke, wat gaan we doen met de meeting?

1. naar de kinderboerderij
1 (12%)
8. kb-zwemmen-uitgaan
7 (87%)

Totaal aantal stemmen: 8


ikke

Berichten: 37549
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 23:25

XoNo, er gaat een doorgaande trein van Rotterdam naar Venlo en die doet er hooguit twee uur over. Als je dat te lang is en je bovendien heeel lief kunt zijn, dan wil ik misschien wel naar het station in Eindhoven komen en je daar oppikken.
Ik ben dus graag van de partij. Wat we gaan doen vindt ik niet zo heel belangrijk, alleen als er laat gestapt gaat worden, dan graag een plekje om te pitten omdat ik niet graag naar huis ga na dergelijke avondjes en ik bovendien dan ook graag een pilsje pak.
Anyway, count me in.

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-02 16:24

oke, we zullen binnekort een nieuw topic starten met een lijst waar alle "voorlopige" deelnemers opstaan. nadere informatie volgt nog

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 20:56

[quote="auk"]ja ik vind dat zwemmen ook wel een goed idee, maar dan kan wjerdo geloof ik niet mee of wel? [\quote]

Kan wel, maar moet wel uitkijken voor mijn oortjes Lachen
Ik wil wel ontzettend graag !!!!, maakt me niet uit, Al is het uitgaan, Lachen Ja dat zeg ik *LOL*
Dusse Let's go Limbobo

Groetjes Lara

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 21:11

LAISEREN!!!! jaaa!!!!!
in towers in velden kan je laiseren

en bowlen

dat moeten we doen!!

jaaaah dat vind ik een goed idee

en iloon jij moet ook komen! en ik ga met roy mee; de vorige waren er niet ouder dan 19 maarre wie gaat er nu allemaal mee?
ik ga zeker mee behalve als we alleen maar gaan zwemmen,

assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 21:17

Laseren bedoel je Haha!
Laserschieten in Velden, nou ben ik verdorie de naam toch kwijt Frusty *denk* Oja, Taurus. Daar kun je idd laseren, maar dat is verdraaide duur voor 18 minuutjes rondrennen daar Sigaar

En bowlen... Scheve mond Het maakt mij niet uit, maar sinds die film van gister (The Big Lebowski) vind ik bowlen wat minder Haha!

ikke

Berichten: 37549
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 22:34

assie schreef:
Laseren bedoel je Haha!
Laserschieten in Velden, nou ben ik verdorie de naam toch kwijt Frusty *denk* Oja, Taurus. Daar kun je idd laseren, maar dat is verdraaide duur voor 18 minuutjes rondrennen daar Sigaar

En bowlen... Scheve mond Het maakt mij niet uit, maar sinds die film van gister (The Big Lebowski) vind ik bowlen wat minder Haha!


Vertel,vertel!!!! smijten ze daar dan zo bloeddorstig met bowlingballen?
Lasergamen is wel leuk, maar in Velden idd best prijzig, dat kan hier in Eindhoven voor de helft. Voor de rest maakt het me niet zoveel uit, al ben ik geen fan van uitgaan.
Overigens zal ik er wel voor zorgen dat de gemiddelde leeftijd flink wordt opgetrokken deze keer }> }>

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 21:09

o jammer..

dan maar zwemmen (in baarlo ofzo)
of een wandeling?
eum nieuw topic en dan over de datum en wie meegaat??

Andrea_
Berichten: 1614
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: LA Terras Del Sol in het altijd zonnige Belgische San Lanaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 22:16

assie schreef:
waar= omgeving venlo


kan die nog verder weg Verward Verward
en de mensen in het zuiden dan Verward Cool

assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 22:28

paar redenen dat ie in het noorden van Limburg is
Daar wonen de mensen die het organiseren in de buurt, en nog een stel anderen (een stuk of 6 mensen zijn dat)
En zo is het ook aantrekkelijker voor de noordelijke mensen om te komen Lachen Nouja, zoveel maakt de afstand ook niet uit, maar toch

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-02 10:49

ligt venlo in het noorden van limburg? Verward Frusty ik dacht in het midden Frusty oeps foutje, maar ehm astrid? kun jij een nieuwe lijst maken van de deelnemers en eventueel een datum

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 11:12

Mij lijkt een boswandeling wel gaaf eigenlijk. In combinatie met de kinderboerderij. Dan wil ik misschien ook wel komen. Haha! En dan wil ik die Thieke wel eens mee nemen alvast oefenen voor mijn veulen straks.. Schijnheilig Tong uitsteken

assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 20:26

Nathalie schreef:
En dan wil ik die Thieke wel eens mee nemen alvast oefenen voor mijn veulen straks.. Schijnheilig Tong uitsteken
Ehm, je hebt een goede levensverzekering hoop ik Schijnheilig *LOL*

Die lijst die maak ik zo ff auk, Zou iedereen die meegaat mij dan een pb'tje willen sturen? Alvast bedankt!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 20:27

Nathalie schreef:
En dan wil ik die Thieke wel eens mee nemen alvast oefenen voor mijn veulen straks.. Schijnheilig Tong uitsteken

Het is Theike, en hij is een beetje hard to handle! Hij hapt naar alles wat los en vast zit volgens mij Verward Astrid zou misschien meer informatie kunnen verschaffen Tong uitsteken

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 20:30

Ik wil liever niet lasergamen, bowlen of uitgaan...da's niet zo mijn ding.... Tong uitsteken

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 21:10

Ik ben misschien een beetje BlonT maar wat gaan we nu doen? Als ik dat leuk vind dan kan ik wel een pb sturen maar ik weet niet of ik op de datum die afgesproken gaat worden kan...
Waarom gaan we niet gewoon paardrijden???? Haha! Schijnheilig

assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 21:42

Ja, dat is ook wel een idee, dat paardrijden, maar dan is er het probleem dat er al minstens 2 mensen zijn die niet kunnen paardrijden.

En het probleem dat ik hier in de buurt niet zo gauw een bedrijf weet waar ik paarden vandaan kan toveren

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-02 17:09

ik wil best op een knollie gaan zitten hoor, als hij uit zichzelf weet wat hij moet doen Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 17:20

auk schreef:
ik wil best op een knollie gaan zitten hoor, als hij uit zichzelf weet wat hij moet doen Haha!


Ik wil het ook wel, en ik weet een beetje hoe het moet nu Haha! zal er in ieder geval niet afkukelen Tong uitsteken

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 18:20

hahaha!!
goeie!
ik ga ook mee zal ff pben

maar wat gaan we doen??
Lachen

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 19:54

heeej dat paardrijden vind ik ook super.......mmmmmmm...ff denken hoe we dat dan moeten doen met die 2 die niet kunnen paardrijden.....het is anders ook zo dom he.....wij paardrijden en hun....nixen....

Percy

Berichten: 12074
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 11:49

Als het op een dag is dat ik kan ga ik ook nog steeds mee (was dit topic even vergeten Bloos )

En Punky, ik ben een nog veel oudere jongere dan jij hoor Knipoog

Andrea_
Berichten: 1614
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: LA Terras Del Sol in het altijd zonnige Belgische San Lanaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 18:42

Percy schreef:
(
En Punky, ik ben een nog veel oudere jongere dan jij hoor Knipoog


oh gelukkig dan ben ik tenminste niet alleen!

en wat zijn de plannen ven het paardrijden Verward
waar gaan jullie rijden?
en wanneer?

ik heb wel een sugesstie, kom in ons bos rijden, groot mooi bos met verschillende maneges waar je naar toe kunt rijden enz,.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 19:18

punky"]
[quote="Percy schreef:
(
En Punky, ik ben een nog veel oudere jongere dan jij hoor Knipoog


oh gelukkig dan ben ik tenminste niet alleen!

en wat zijn de plannen ven het paardrijden Verward
waar gaan jullie rijden?
en wanneer?

ik heb wel een sugesstie, kom in ons bos rijden, groot mooi bos met verschillende maneges waar je naar toe kunt rijden enz,.
[/quote]

Ik weet niet of er veel gereden gaat worden en of er zelfs wel gereden gaat worden maar daarover zijn we nog aan het dubben. Het lijkt me iig niet dat de limbomeeting in belgie wordt gehouden, aangezien het een vervolg is op de eerste limbomeeting en alle mensen die daar aanwezig waren zullen er ook op de 2de zijn en die wonen allemaal in de buurt van Venlo. Dus als je een rit daar wil maken, lijkt het mij beter om een nieuwe meeting te starten daarvoor..