nieuw plan boktmeeting

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 16:45

geloof niks concreets op het moment, meer polsen naar de interesse. Wat en waar er ook iets georganiseerd wordt, ik kom, ok, das iets te voorbarig wat dat wat betreft, ik kom natuurlijk niet voor alles, ik heb grenzen Haha! maar goed, komt er op neer dat ik voor bijna alles in ben, en hoopvol en afwachtend dit forum in de gaten hou Party!!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 18:17

ik ga mee naar de paalhoeve hoor!
is dat niet waar ook die keuringen gehouden worden? dan ben ik er al een keer geweest met Sya

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 18:25

nee de keuringen zijn in kootwijkerbroek bij onder de kastanje. en ik kom dan wel weer een daagje langswippen. want heb nog steeds niet genoeg geld om te gaan. En denk ook niet dat Ailin van de herfst al helemaal bij der kunnen is om een heel weekend weg te gaan.

gillian

Berichten: 4415
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 18:33

waar de volgende bokt meeting ook is, ik wil ook mee met mijn nico.
hee nath, misschien kunnen we samen met 1 trailer *LOL*
zou wel gezellie zijn he??
toedeledoki
gillian

Rushwood

Berichten: 124
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 22:53

ff voor de duidelijkheid dus, het idee van stef was dus om een keertje een boktbeqen te houden. niet als vervanging van de paalhoeve, maar gewoon een keer voor de gezelligheid. als daar genoeg interesse in is kunnen we misschien naar de meest geschikte lokatie zoeken want ik ben het met jullie eens [img]../upload/171/smile20.gif[/img] om het hele land door te crossen voor een boktbeq gaat mij ook te ver.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 23:11

Jeah! Ik vind het helemaal het einde dat er weer over een nieuwe boktmeeting gepraat wordt! Kan ik ook mee! Yeah yeah yeah, ik verheug me al!!!
Enne, dat zal niet direct zijn, dus dan zit ik niet meer met paarden die moeten "smieten". Ik ben voor iets noordelijks, maar ja, dat komt mij gewoon goed uit, Knipoog Drenthe lijkt me tof, ik rijd bijna nooit in het bos, als ik er rijd ben ik er in 10 minuten weer uit. Boos!

Maare, ik ben niet z'on organisator.... Maar als ik iets moet doen zeggen jullie het maar!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 16:14

hoi
en bij een nieuwe boktmeeting is dat dan ook weer voor de bokkers zelf of ook aanhang? Want ik nl. zelf geen trailer rijden en dan kan Kawa dus niet mee.