Computermannetjes, paardenmiepjes en het chocoladeavontuur 1

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Computermannetjes, paardenmiepjes en het chocoladeavontuur 1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-02 23:21

OK, eindelijk dan, mijn foto's!!!!! Het zijn er veel, dus topics in stukjes, maar stuk voor stuk de moeite waard Haha! Haha!
Met dank aan Yor, Dorée en Joost voor inspiratie voor teksten bij de foto's Lachen

Afbeelding
Maarten en Marco al druk aan het schieten. Dit was de pc afdeling boven, let op de kabel die het netwerk verbindt met de nerds van beneden Haha!

Afbeelding
Roy (het Snekje van Ilona) kon ik mooi even afleiden voor de foto Lachen

Afbeelding
En de people beneden. Dennis (links) en Bart druk aan het Counterstriken. Karin geconcentreerd aan het bokken. Of was het Fokken? Haha!

Afbeelding
De playstation was ook populair Haha! Maarten, Suzanne en Wendy zijn elkaar flink aan het schoppen Haha!

Afbeelding
Bart heeft met koeieletters 'NIET STOREN' op zijn voorhoofd staan.

Afbeelding
Bart is ECHT onverstoorbaar. Zelfs van een massage van Dorée raakt hij niet onder de indruk. Knipoog

Afbeelding
We waren voorzien van heerlijke soesjes met chocoladesaus. Op een of andere manier had Yor wat moeite om de saus in haar mond krijgen }>

Afbeelding
Waarna Dorée het nodig vond om Yor nog wat extra onder te smeren...

Afbeelding
Alleen werkte Yor niet echt mee... Gek he? Haha!

Afbeelding
Dorée doet weer een poging om Bart te storen. Maar Bart heeft een bord voor z'n hoofd en blijft maar mensen neerknallen Knipoog

Afbeelding
De poging om Bart een chocoladehoofd te geven was niet erg goed gelukt, maar Bart vond het wel nodig om iemand terug te pakken... Dorée was snel gevlucht dus moest Yor er maar aan geloven...

Afbeelding
...met DIT als resultaat Haha! *LOL*

Afbeelding
Dorée poetst nog wel lief Bart z'n gezicht schoon, Yor vertrok richting badkamer omdat zij iets meer werk had }>

... op naar deel 2!!! Lachen

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 14:13

Lips are sealed Bloos das wel meteen een hele domme foto Bloos Clown Maarja het mocht dus duidelijk zijn dat ik er niet mee zat dat ik met CS aan het verliezen was Bloos Haha! Tong uitsteken

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 14:19

Hahahhahahhaha wat een fanTIEStasse foto's!!! Werkelijk té briljant!
Arme Yor... Ik moest er later ook nog aan geloven, maar helaas helaas Haha! is dat niet vastgelegd.... Baaaalen!
Yor lijkt net op dat meisje Violet Bauderet uit Sjakie en de Chocoladefabriek Haha! die heeft net zo'n hoofd als ze stiekum de kauwgom heeft opgegeten! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Mennnn het was werkelijk geweldig! Bart ook met dat bord voor zijn kop Lips are sealed Schijnheilig
Tsk tsk en bij die laatste foto is ie niet eens onder de indruk dat ik, zo lief als ik ben Lovers Schijnheilig , de choco van zijn gezicht afveeg. Pffffff!!!

NEXT!!!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 13:33

Hahaha ze zijn echt geweldig! *LOL*

Wat was Yor toegetakeld zeg, het ziet er eigenlijk wel heel eng uit! Haha!
En Bart was dus weer zwaar geobsedeerd! Dat bord voor z'n kop is idd erg grappig! }>

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 16:17

Mèèèèn.... Haha! Ik weet nou niet of ik blij moet zijn dat ik er bij was of dat ik blij moet zijn dat ik er niet bij was....
Ziet er wel suuuuper gezellig uit....