Doorvraag meeting

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 14:27

en trouwens.. ik denk niet dat midden in Utrecht een plekje is waar wij kunnen gaan zitten picknicken toch? want ik heb ook geen zin om eerst met al je spullen heel Utrecht door te slenteren.


Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 14:35

Sterre schreef:
Zoals beloofd, haal ik iig degene die met de trein komen, van het station op!


mij ook he? Lachen
Moeten we dan voor het station staan, bij de hoofdingang(als die er is Verward )
ow jah, ik heb net ff gekeken hoelaat ik moet vertrekken enzo. Ik ben al een dik kwartier eerder in utrecht. Als ik later vertrek ben ik om 11.12 in utrecht.

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 17:20

Tuurlijk, ik haal IEDEREEN op Knipoog ! De taxi-standplaats is als je v.a. het station richting Hoog-Chagerijne loopt. In de passage zijn een paar winkeltjes (noten/ snoep/ bloemen) en dan is aan je linker hand de taxi-standplaats, is niet moeilijk te vinden en als je het bij de Bruna-winkel vraagt, weten ze het iig!

Meiden, wat vinden jullie ervan om de Domtoren te beklimmen Lachen ??!

Achter de Domtoren is de Domkerk (hoe komen ze er op Verward Pling ?!!) , daar is een kloostergang met binnentuin. Toen ik 18 jaar geleden (tjee... is het alweer zo lang geleden Clown ?!) in Utrecht woonde, ging ik daar ´s middags nog wel eens in het zonnetje zitten Lachen ! Daar kunnen we misschien pick-nicken Verward .
Hebben jullie er nog over nagedacht om naar "het Loo" te gaan? Begrijp me niet verkeerd: ik vind het heerlijk om naar Utrecht te gaan (daar heb ik de meest wilde tijd van m´n leven verbracht Bloos !), als we vanuit Dld. naar Ned. rijden, kijk ik altijd naar de Domtoren, dan weet ik dat ik weer "thuis" ben Knipoog ! Misschien is er alleen op "het Loo" meer te beleven Verward . Jullie mening graag!!!!!!!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 18:11

Ik vind het alllemaal hele leuke ideeen! zeker dat van die domtoren!! dat lijkt me heel leuk! en dan ook om daar te picknicken! en het maakt mij niet uit waar we heen gaan! als het maar gezellig wordt!!! Haha! Haha! zal vast wel!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 18:54

Berdientje schreef:
Cassidy, kon ik nog met jou mee rijden??


Ja hoor, in het centrum is zijn er toch parkeergarages? Zoals het er nu uitziet gaat 25 Mai lukken. Het kan alleen dat ik op hele korte termijn voor mijn werk weg moet, en dan lukt het niet. Maar tot nog toe geen indicatie dat dit gaat gebeuren...

Is het nu nog gelukt met de afspraak voor de dierenkliniek? Daar wil ik wel graag heen, ben er nog nooit geweest...

Je suis Charlie.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 19:14

Cassidy schreef:
Ja hoor, in het centrum is zijn er toch parkeergarages?

*Ja, of bij Hoog-Chagerijne, of op de Springweg!

Is het nu nog gelukt met de afspraak voor de dierenkliniek? Daar wil ik wel graag heen, ben er nog nooit geweest...

*Ik dacht dat Buitenzorg wilde bellen naar de dierenkliniek Verward Ik hoop ook dat dat lukt, ben er zo´n 20 jaar geleden eens met het paard van m´n buurmeisje geweest, maar daar weet ik niet zo veel meer van Scheve mond .
Ben afgelopen dinsdag naar de Uni-kliniek in München geweest, dat was ook echt interessant!!!!




Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 20:46

Sterre schreef:
Tuurlijk, ik haal IEDEREEN op Knipoog ! De taxi-standplaats is als je v.a. het station richting Hoog-Chagerijne loopt. In de passage zijn een paar winkeltjes (noten/ snoep/ bloemen) en dan is aan je linker hand de taxi-standplaats, is niet moeilijk te vinden en als je het bij de Bruna-winkel vraagt, weten ze het iig!

Meiden, wat vinden jullie ervan om de Domtoren te beklimmen Lachen ??!

Achter de Domtoren is de Domkerk (hoe komen ze er op Verward Pling ?!!) , daar is een kloostergang met binnentuin. Toen ik 18 jaar geleden (tjee... is het alweer zo lang geleden Clown ?!) in Utrecht woonde, ging ik daar ´s middags nog wel eens in het zonnetje zitten Lachen ! Daar kunnen we misschien pick-nicken Verward .
Hebben jullie er nog over nagedacht om naar "het Loo" te gaan? Begrijp me niet verkeerd: ik vind het heerlijk om naar Utrecht te gaan (daar heb ik de meest wilde tijd van m´n leven verbracht Bloos !), als we vanuit Dld. naar Ned. rijden, kijk ik altijd naar de Domtoren, dan weet ik dat ik weer "thuis" ben Knipoog ! Misschien is er alleen op "het Loo" meer te beleven Verward . Jullie mening graag!!!!!!!


De Domtoren... Ik kan me er nog iets van herinneren van school Knipoog
"Het Loo" klinkt ook erg goed. Zeker met mooi weer.

Het maakt mij helemaal niet uit waar we heen gaan, als we maar gaan Haha!

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-02 20:50

Ik ben het met Marijke eens.. het is al leuk om jullie allemaal te zien!! Maar de Domtoren ben ik nog nooit geweest... het Loo ook niet, weet ook niet waar dat is Haha!

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 21:10

Citaat:
he claut hoe doen we dat brengt jou vader en haalt de mijne?


me moeder ken denk wel brengen hoor!

en ik vind alle ideetjes leuk,alles vind ik goed! van die domtoren lijkt me wel gaaf!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 21:22

Ik ben nog nooit op het Loo geweest en ook niet op de domtoren. In Utrecht op de kliniek wel maar dat is al tig jaren geleden toen ik de jurycursus volgende. Hebben we al een lijstje gemaakt wat we meebrengen voor de meeting. Hoeveel personen zijn er in totaal dit ivm de appeltaart van de Hema. En nu maar niet denken dat ik de appeltaart zelf gebakken heb, heb er de tijd niet voor Haha! Ik denk lunchpakketjes zelf meebrengen en drinken ook. Ach ik gooi nog wel wat chips in de auto en nog wat snoep. Hoop trouwens niet dat Yootha en Marije de snoepzakken direct leegeten Haha!

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 22:13

Lieve, lieve dames Lachen , WAAR GAAN WE NOU HEEN Verward . Met mooi weer lijkt het me leuker om naar "het Loo" te gaan (Veluwe), tenzij jullie ook graag op een terrasje hangen Knipoog . Dierentuin Amersfoort is ook leuk, daar maakt het -denk ik- ook niet zoveel uit of het regent of niet Scheve mond ! NOG MAAR 11 DAGEN!!!! en we zijn nog steeds besluiteloos }> !
In de volgende berichtjes ajb je voorkeur opgeven, meeste stemmen gelden, okay Knipoog ! Nogmaals, degene die met de trein naar Utrecht komen, kan ik meenemen, als we naar Utrecht zelf gaan, haal ik jullie van het station op Lachen !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 22:17

Bij mooi weer picknicken en het Loo.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 22:24

greetje schreef:
Bij mooi weer picknicken en het Loo.


Idd, ik vind het het leukst als we het beide doen, en het Loo, en Picknicken. Picknicken gaat wel vervelen na 3uur denk ik Haha!.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 23:15

Cassidy schreef:
Is het nu nog gelukt met de afspraak voor de dierenkliniek? Daar wil ik wel graag heen, ben er nog nooit geweest...


Ben er druk mee bezig. Weet inmiddels dat een rondleiding mogelijk is, maar krijg de verantwoordelijke niet te pakken. Ga as maandag gewoon de hele dag aan de foon hangen in de hoop haar te spreken!

Wie heeft er nog meer veel zin in de DVT-meeting?

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 23:29

Als de afspraak in de kliniek lukt heb ik er heel veel zin in. Ik heb ook heel veel zin om iedereen die komt te ontmoeten...

Ik ben wel vaker in het Loo geweest, maar het lijkt me een heel geschikte onmoetingsplaats. Picknicken is echt iets wat kan met mooi weer. Zullen we anders ook nog een alternatief programma opzetten voor als het regent?

Je suis Charlie.

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 23:48

Die rondleiding lijkt mij ook wel erg leuk: we kunnen dan heel veel kletsen, we leren heel veel over paarden en we kunnen daarvoor of daarna ook nog picknicken of iets anders.

Rijdt er nog iemand met mij mee vanuit het zuiden? Of moet ik helemaal alleen... Huilen (Ben bang dat ik in mijn uppie verdwaal, zie je Haha! .)

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 14:04

De kliniek lijkt mij zeker leuk en leerzaam. Ik ben er nog nooit geweest.
En wat het Loo betreft, dat is ook wel een leuk idee. Je kunt er lekker wandelen en picknicken(eigen ervaring Lachen )

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 14:16

Jullie bekijken het maar wij volgen wel Haha! Ons maakt het niet zoveel uit we zijn allang blij dat we jullie eens in het echt zien. Maar hoeveel taarten moet ik nu meenemen?

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 14:38

komt er toevallig iemand langs Oss? of Schaijk?
anders ga ik met de trein. (mijn zusje Annelou gaat waarschijnlijk dan ook mee okey?)

Hoe laat moeten we er zijn?
Hoeveel komen er ongeveer?

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 15:01

Greetje, hoeveel punten zitten er in 1 taart?Dan kun je dat zo berekenen Lachen

Ja Cassidy,ik heb er heel veel zin in!
Hoelaat begonnen we ook alweer? Rond half 11 ofzo? Ik kijk het even na.
Ik kan ook vragen aan Lonneke of ze een sticky wil plaatsen met alle informatie?

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 15:03

Sterre schreef:
Trefpunt om 11 uur op station Utrecht, boven bij de taxi-standplaats, zo goed Knipoog ??! Dit voor degene die met de trein komen. Voor degene die met de auto komen: Om 11.15 uur voor de ingang van de Springweg-parkeergarage!

Knipoog

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 15:37


Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 17:36

Gwen schreef:
Rijdt er nog iemand met mij mee vanuit het zuiden? Of moet ik helemaal alleen... Huilen (Ben bang dat ik in mijn uppie verdwaal, zie je Haha! .)


Gwen kun je ons (mij en Annelou) meepikken vanuit Den Bosch?
Want daar kom jij toch langs als je naar Utrecht rijd toch?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 bezoekers