Bokrit Gasselte: auw-report...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Bokrit Gasselte: auw-report...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-02 22:58

Nou, de schade valt erg mee... welgeteld op drie plekken lichte spierpijn. En niet eens een doorgereden d**s! Haha! Thanks to Cody... De foto's breng ik zo snel mogelijk weg.

Eerst 's morgens geprobeerd Steef te vinden. De weg was ergens afgesloten, dus werd ik via Nijkerk (A28 Verward ) omgeleid. Dat kostte dus bijna drie kwartier. Toen naar Gasselte gereden. In Gasselte konden we het zo snel niet vinden. Toen zagen we iemand met een rijbroek. Zeg ik tegen Steef: "Die mevrouw weet vast waar de manege is". Bleek het Riette te zijn... Frusty Die had intussen de weg gevraagd, dus dat schoot lekker op. Nog even snel een kop koffie van twijfelachtige kwaliteit erin gegooid en vastgesteld dat ik op Dorianne mocht. O man, wat een ding! Het uiterlijk beloofde een heerlijk schaapachtig ritje. Oke, de praktijk wees anders uit, maar goed. Ik moest niet teveel sturen of iets anders vragen (harder en langzamer bijvoorbeeld Haha! ). Dan kwam er meteen nogal hevig verzet. Dus lange teugel dan maar. Maar op een van de foto's (als je het niet weet, zie je het niet hoor) ben ik druk bezig dat ding LINKS van de boom langs te sturen. Hij wilde zelf rechts, dat was korter. Dus even flink trekken en schoppen, toen koos ie eieren voor z'n geld... Haha! . Elles heeft gewonnen! Cool Ik schrok me echt een ongeluk toen Kim eraf lag. Toen had ik echt zoiets van: "wil ik nog wel door? eigenlijk wil ik terug..." Zwak he? Koe Ik zag met aandraven toen ineens voor me alle paarden uit elkaar stuiven. Maar na het eerste uur begon het er een beetje op te lijken. Heeft een van jullie trouwens begeleiding aan de achterkant van de groep gezien? Volgens mij reden ze allebei vooraan. Verder snapte ik dat gegil over fietsers niet helemaal. Ik heb het trouwens wat paard betreft niet slecht getroffen. Oke, er gaat natuurlijk niks boven Berta... Lovers Toen lekker gegeten bij Maarten. Doree en Nienke moesten naar Groningen. Dus ik zou ze er in Hoogezand uitzetten, daar ging ik heen. Toen bleek dat de kortste route toch over Groningen was. Dus Doree en Nienke stonden me allebei met een enorme grijns aan te kijken... lucky bitches! Haha! Die in Groningen bij huis gedumpt. Ik was echt helemaal kapot die avond. Zondag had ik een clinic in Marum. Ik heb een Monty Roberts- join up gedaan. Werk dus echt! Maar da's een beetje off-topic. Ik ben van plan deze rit weer op m'n site te zetten. Ik heb alle foto's al gejat. De vorige keer was het Zeijen-forum te snel weg. Had er ook geen tijd voor, zat toen midden in een verhuizing. Maar ik heb het erg naar mijn zin gehad zaterdag! Waar kan ik inschrijven voor de volgende rit?

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 23:08

Spierpijn? Mijn nek, schouders, bovenin mijn rug en mijn rechterkuit.... Vingers aflikken

En dan zat ik ook nog op mijn eigen paard.... Bloos

Vasco

Berichten: 444
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Steenwijkerwold (bij Steenwijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 20:45

Wat klagen jullie weer ik zit ook op allerlei paardjes nu dan wel op mijn eigen maar ik heb nergens last van BETER TRAINEN DIE SPIEREN Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken HAHAHA

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 21:03

Ik heb nu wel spierpijn. Zaterdag een rit van 2 uur, gister een rit van 2 uur op Dira en vandaag nog een buitenritje van een uur, tjah nu mag het toch? Haha! Bovendien ben ik ook geen paard van 1.70 gewend.
Waar ik nog het meeste spierpijn heb, klinkt suf, in mijn enkels, heb namelijk veel meer lichtgereden op Iris dan ik gewend ben. Op Dira kan ik heel makkelijk doorzitten. Dus die voel ik wel ja. Verdrietig