gemeet met Apollo!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

gemeet met Apollo!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-02 20:13

Apollo zou om 1 uur komen , ze was er rond half 2.. iets later gegeten
haar tweelingzus en haar vader kwamen haar brengen en toen ff foto's gekeken (had ze meegenomen en ik had er ook laten zien) toen naar expensive, poetsen, opzadelen,

en toen wou ik de wei af zetten maar kreeg het touw niet uit de knoop he apollo? Haha! nouja dan maar zonder. Apollo erop, toen ging het spetteren Frusty dus even regenjassen gepakt en aangedaan, toen ging ik erop, en daarna ging Apollo er weer op, we hebben ook gesprongen en Laura (boogie*girl) kwam ook nog met Extreme duivel Ninja Extreme duivel (geintje zo erg is die niet Knipoog ) de wei in, die ging ook springen maar dan aan de hand..
we hebben ongeveer 60 cm gesprongen, gewoon een klein sprongetje dus.

toen uitgestapt, afgezadeld, terug in de wei gezet en eten gegeven
met ninja gewandeld, we kwamen nog een boxer tegen die ging met ninja snuffelen en toen werd ie heel bang Schijnheilig en nog ff lekker wat gewandeld en toen gingen we weer naar mijn huis.. en natuurlijk ff mimi's trucjes laten zien haha
en verder veel gekletst!

haar vader was toen net weg, op weg naar expensive.. toen we aankwamen en toen had ze even gebeld maar de telefoon lag in de kofferbak maar toen kwam die er al aan

en toen ging ze naar huis
Verdrietig

was heel leuk he monique? Lachen

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 20:36

Hoi hoi,

hie ben ik dus!!!! Het was echt superrrrrr leuk!!! en expensive is ook kei cool. Die is echt goed te vertrouwen. en Ninja......is een scheetje....zo klein....zo lief....en heeel actief!!!! maar echt een peopie. En Expensive ook hoor....die is ook super lief een knuffelkont is het!
en de geitjes waren hardstikke tam...echt leuk!
Tja, dat touw zat nogal in de knoop, een tijdje heeft yentl geprobeert hem eruit te halen...maar helaas...daarna wat touw bijgehaald nog te kort. Dus toen zonder. Ging wel kei goed! Expensive springt heeeel lekker! en Ninja heel hoog! Dit was de eerste keer sinds 1 december dat ik normaal heb gesprongen. Op de manege waar ik nu rij sinds december hebben we nog maar 2x "gesprongen", 1x cavelettie's gedraafd en de andere keer een mini mini sprongetje. op de vorige manege zowat om de week springen echt kei leuk..maar helaas moest die sluiten (zie: profiel) .....dus het was echt heeeeeeeerrrrrrlijk om weer te springen! ik vond het kei kei kei cool! en gezellig en.........alles!!!!!
Yentl je komt ook een keer nar mij he?!
-xxxx-
Monique

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-02 20:49

jaja ik kom ook een keer naar jouw! ninja springt idd hoog, die springt net zo hoog als zichzelf (80 cm)
ziet zo scheetig uit
ons springen was ook niet zo hoog maar idd wel beter als de laatste keren dat jij heb gesprongen, ja jammer dat de manege in baarlo weg is .. kom je ook een keer kijken als ik wedstrijd moet springen?
mag je wel ff uitstappen Tong uitsteken
expensive is idd braaf
als ik naar jouw kom dan nou ja hopelijk kom ik gauw

ben benieuwd naar de fotos (haar vader had toen we hem mis gelopen hadden fotos gemaakt van expensive ninja en de geitjes maar wij zelf staan er dus niet op)

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 21:27

hoi,
ik ben nu ff de foto's naar yentl aan het mailen...het zijn er 12...dus het laten duurt best wel lang. ik zelf sta er 2x op dacht ik...we waren nog naar de wei geweest nadat pap me was komen halen toen zei hij: kom we gaan nog 1x naar de wei toe voor foto's dan kun je die vanavond nog sturen! mij best hoor....vind ik wel leuk. Ze komen ook nog wel op bokt hoor!
O, ja yentl ik kom zeker een keer kijken als je op wedstrijd moet! dat wil ik niet missen!! Pling
-xxx-
Monique

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-02 21:39

gaaaf! stoer man Cool was je in de wei gegaan (mag wel hoor)
waarom reageert verder niemand? maarja ben benieuwd naar de fotos

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 19:29

Hoi!
nee ik ben niet in de wei geweest. Wist namelijk niet of het mocht, en vond het een beetje stom om het dan toch te doen, snappie? Maar de foto's zijn wel kei leuk en lief vind ik!
-xxx-
Monique