Tweedehands-paardenspullenmarkt en shows op NVVR dag 24 mrt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Tweedehands-paardenspullenmarkt en shows op NVVR dag 24 mrt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-02 11:19

Wie gaat er naar de NVVR dag in het Federatiecentrum in Ermelo en wil mij en twee stalgenootjes (batje van bokt en een niet-bokker) een stukje die kant op vervoeren. Het Federatiecentrum is niet echt te bereiken met het openbaar vervoer namelijk. Wij komen uit Amsterdam maar kunnen overal waar treinen gaan komen.


Dit is er (behalve de ledenvergadering 's ochtends) te doen:

13.00 - 16.00 uur Showprogramma

's Middags wordt er een interessant, spectaculair NVVR middagprogramma gehouden in de Willem Alexander-hal, waarbij het paard centraal staat en in verschillende disciplines getoond wordt. Een programma dat voor iedere paardenenthousiast de moeite waard is. Dit evenement is speciaal opengesteld voor introducés, zodat ook zij deze middag kennis kunnen maken met onze vereniging. Breng dus al je paardenvrienden mee naar Ermelo! Kosten: geen, behalve voor eigen consumpties.
13.00 - 13.10 Opening
13.10 - 13.40 Yvonne Bijleveld Trickriding
13.40 - 14.10 Ineke en Eva Maurits Western
14.10 - 14.40 Appie Kamps ShowTeam
14.40 - 15.10 Linde en Henk Kuipers verrassing…
15.10 - 15.40 Marianne Scherps Spaanse rijschool
15.40 - 16.00 NVVR

13.00 - 17.00 uur Tweedehands-paardenspullenmarkt

Deze middag wordt ook weer de jaarlijkse tweedehands-paardenspullenmarkt georganiseerd, dus tijd voor de jaarlijkse opruiming! Spullen gelabeld aanleveren in een doos.

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 01:22

Als je per trein arriveert wil ik je wel even van het station in Harderwijk of zo plukken.
Overigens voor al die bokkende NVVR leden, ik zoek nog vrijwilligers voor op de stand.
Voor alle andere Bokkers zal ik proberen een apart plekje te reserveren voor Boktmeetings.