Het spijt me maar nog ff een vraagje over Indoor Brabant...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Het spijt me maar nog ff een vraagje over Indoor Brabant...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-02 21:19

Nou...
claudia (clautje) heeft 2 gratis kaartjes voor Indoor braband op vrijdag 22 maart, maar we zitten een beetje met een probleempje!!
mijn vader moet werken dus die kan ons denk ik niet brengen, en clau der vader of moeder weet ik niet.

maar ik wou dus ff vragen wie er nog meer naar indoor brabant gaan op vrij de 22e, en die "toevallig" langs zoetermeer/stompwijk komt...

reageer asjebliefd als je langs ons komt en ook de 22e gaat want het heeft me al super veel moeite gekost om mijn ouders over te halen om me ziek te melden.. Frusty Haha!

Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 21:34

Hey val!

Die clautje heeft zeker een pony in de M uitgebracht dat ze gratis kaartjes krijgt? Ik ga die zondag maar jacobine gaat ook vrijdag middag. Moet je maar ff aan haar vragen. XXX daisy

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-02 20:12

snoopy_689 schreef:
Ik ga die zondag maar jacobine gaat ook vrijdag middag. Moet je maar ff aan haar vragen. XXX daisy

Ja ik heb het net gavraagt maar ze gaan niet meer ofzo..
en anders zou ze met de trein gaan maar dat mag ik weer niet van mijn ouders, omdat het zo ver is... Frusty


komt iemand anders nog langs ons?? Scheve mond anders zitten we met een groot probleem!! Verdrietig Verdrietig Verdrietig

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 20:25

Lyrik schreef:
komt iemand anders nog langs ons?? Scheve mond anders zitten we met een groot probleem!! Verdrietig Verdrietig Verdrietig


Ja,of wij kunnen naar iemand gaan,in de buurt? Dat we met de trein naar DenHaag komen ofzo? Dat ken ook.
In iedergeval omgeveing Leiden,DenHaag,Nootdorp,en die richting.....

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 22:30

Wat denk je van het openbaar vervoer?
Ik ga ook treinen die vrijdag (vanaf Beilen)
vanaf Zoetermeer moet er toch ook iets te regelen zijn.....lijkt me geen onoverkomelijk probleem!!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 22:40

ik ga ook met de trein naar indoor brabant vanaf zevenaar
rieja weet jij of er een goede verbinding is naar de brabanthallen?

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 00:01

ingrid schreef:
ik ga ook met de trein naar indoor brabant vanaf zevenaar
rieja weet jij of er een goede verbinding is naar de brabanthallen?


Misschien dat er pendelbussen rijden, naar de parkeerplekken in ieder geval wel, naar het station weet ik niet zeker. Maar vanaf Den Bosch CS kun je waarschijnlijk beter lopen naar de Brabanthallen, is denk ik sneller dan de bus. Uitgang west-zijde station, rechtsaf de Parallelweg uitlopen.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 12:08

Rieja schreef:
vanaf Zoetermeer moet er toch ook iets te regelen zijn.....lijkt me geen onoverkomelijk probleem!!


Wij mogen niet zo ver van onze ouders,beide pas 14jaar.
En het is wel een hele rit van Zoetermeer naar Den Bosch,dus er zou zowiezo een ouder mee moeten.

Maar bij deze; Als je in Zuid Holland woont,laat het ons weten, wij kunnen ook naar u komen,mits het in ZH is

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-02 18:32

clautje schreef:
Wij mogen niet zo ver van onze ouders,beide pas 14jaar.
En het is wel een hele rit van Zoetermeer naar Den Bosch,dus er zou zowiezo een ouder mee moeten.

ja idd!!

we waren zelf ook al op dat id gekomen, maar we mogen niet zo ver gaan met de trein, anders had ik dit topic niet geplaatst... Haha!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 00:41

Ik dacht al, zijn ze nou blonT of.....maarja, beslissingen van het ouderlijk gezag moeten gerespecteerd worden hè. Niet bij na gedacht, ik had het zelf wel gemogen denk ik, helemaal met z'n tweeën.....
Maar ja, wat is 'gevaarlijker', meerijden met een onbekende of met de trein.....met een bokker afspreken in de trein, is dat nog een oplossing?

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 19:28

Ja,misschien wel!
Maar volgens mij gaat niemand uit ZH vrijdag?!