Deelnemers boktrit 23 maart Gasselte

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 22:29

Ik mag van Marc onze digicam meenemen... Staan nog wel een aantal foto's op van de verhuizing enzo, maar toch nog zeker ruimte voor ca 50 foto's!
Ik ga eerst morgenvroeg even op des rijden, ben de laatste tijd al zo weinig aan haar toegekomen... Dan ga ik op tijd richting Gasselte... Zo even op de ANWBsite de route uitzoeken...
Het geld heb ik al in mijn portemonnee!

Tot morgen allemaal!

Ik doe trouwens mijn rookblauwe rijbroek aan (grijs), en neem mijn fietshelm mee. Doe ook mijn lekkere warme lange waxjas aan....

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 22:55

Kitty schreef:
Die heb ik ook nog hoor, Elles! Zie de boktrit in Schoonloo...

Maar die jas die ik toen aanhad durf ik niet meer aan sinds er een Gronings meisje zo aardig was een vete op te starten tegen mij omdat die jas zogenaamd oranje zou zijn....

Vandaar de blauwe jas.


ORANJE JAS!! Durf je die niet meer aan Kitty? Haha! }>
Mense, Kitty haar oranje jas is ook wel heeeeel oranje Haha!

Afbeelding

Vasco

Berichten: 444
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Steenwijkerwold (bij Steenwijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 23:34

Ik heb er zin in. Alleen is mijn pony beetje mager dus krijgt ze nu slobber en ze is nog wollebol. Ze kan het wel aan.

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 23:37

Ik ga nog een neut nemen, en dan "vrog op bedde"! Tot morgen!

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 00:43

IEEEH Haha!
Heb er zinnnn in, moet nu eigenlijk in bed liggen als ik er morgen nog om 8 uur uitwil, maar goed Knipoog .

Mijn vervoer is geregeld, er is dus een grote last van mij af.
En wat een geregel zeg, morgen ochtend eerst met de auto naar het station om op de trein te worden gezet, eerst nog langs de stal om mn cappie op te pikken en mn paardje natuurlijk een knuf te geven (moest ook regelen dat ze buiten werd gezet en weer binnen en haar hoeven werd gedaan, maar dat was deze week al geregeld), dan met de trein naar Almelo, dan Karin opzoeken in haar grijze autotootje, dan naar Gasselte met de auto dus.
Dan naar Maarten om te eten, hier kom ik ook weer dankzij Karin met haar autotootje.
En dan ga ik met Prisca mee om bij het station in Emmen afgezet te worden, en dan met de trein richting huis.

Tot nu toe ging alles goed, maar dan kwam het probleem, hoe kwam ik vanaf het station in huis Verward

Mijn ouders hebben feest en die zijn al vroeg weg (rond 7 uur en tis 2 uur met de trein ongeveer, dat betekent dat ik al om 5 uur weg zou moeten en dat lijkt mij niet haalbaar), dus mijn oom maar gevraagd, nee die had ook feest (ging om 8 uur weg, dat zou dus betekenen om om 6 uur vanuit Drenthe te vertrekken en zou ik dat wel halen?), dus toen maar aan mijn opa, ja die kon wel maar had hij wel een auto want als mijn oom feest had, ging hij dan niet met de auto?

Nee, gelukkig niet, mn opa had de auto dus tot zijn beschikking morgenavond, maar ook dat betekent een tijdslimiet, nl om 8 uur moet ik dan weg vanuit Drenthe, want ik wil mijn opa niet vragen om me nog na 10 uur op te halen. Dat moet toch wel te halen zijn?
Hoop ik dan tenminste, want anders moet ik echt het etentje laten schieten en na de rit weer huiswaarts te keren, maar dat zal wel lukken, hoop ik toch Schijnheilig .
Want ik wil het etentje niet laten schieten!!!!!

Pff, tot morgen luitjes.

Oja, ik heb de keus uit een blauwe rijbroek en een blauwe rijbroek.
Dus het wordt de ene blauwe rijbroek (waarsch met een zwarte losse broek eroverheen nog), niet om aan te zien ouwe schoenen, zwarte chaps, bruine jas (die nu nog in de droger zit na hem nog ff snel uitgewassen te hebben) en een camel pet met blauwe klep (nee jammer genoeg niet van bokt) en mn cappie in een tas.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 08:34

Chrystal-gek schreef:
IEEEH Haha!
...dan met de trein naar Almelo, dan Karin opzoeken in haar grijze autotootje, dan naar Gasselte met de auto dus.
Dan naar Maarten om te eten, hier kom ik ook weer dankzij Karin met haar autotootje...


Lachen

Citaat:
...om 8 uur moet ik dan weg vanuit Drenthe, want ik wil mijn opa niet vragen om me nog na 10 uur op te halen. Dat moet toch wel te halen zijn?


Moet lukken, en anders is er vast wel iemand anders die je ff naar Emmen wil brengen (ik bijvoorbeeld), zo ver is dat niet vanaf Maarten!

Ik heb trouwens alleen mijn blauwe rijbroek bij me, met een lichter blauwe jas en zwarte chaps. En ik ben herkenbaar aan een groen petje (zie profiel Haha! ).

En - zie de tijd boven m'n berichtje - ik ben veel te vroeg wakker... *gaaaap*

Tot straks! Party!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-02 10:16

Mogguh Gaaaap

Ik ga even onder de douche springen en mijn blauwe outfit aantrekken Haha! en dan rond kwart voor 11 richting station waar ik opgehaald wordt door Honeybee en we Kimmy oppikken van de trein. Dan richting Gasselte waar we alvast beginnen met de voorbereidingen en dan zien we jullie allemaal om 1 uur.
Als iemand nog mijn telefoonnummer wil voor als er iets onverwachts gebeurd ofzo, PB dan nog snel even.
Maar ik geloof dat alle 'groepjes' die samen reizen wel iemand bij zich hebben die mijn nr hebben (Elles, Marloes, Maaike, Prisca) en de anderen hebben wel weer een nr van Honeybee dacht ik zo.

Tot straks allemaal, het zonnetje schijnt, wordt een hele mooie dag volgens mij!!! Oh ja, en aan het eind van de middag weer een eigen forum aanvragen natuurlijk Tong uitsteken
See you! Pling

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 10:20

Eeeeehh... die is al aangevraagd... maar niets gehoord nog..

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 10:25

Ach, die staat wel als wij terug komen, en Bart is ook al wakker, dus dat wordt vast wel geregeld Knipoog

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 11:00

Yes, vandaag is de grote dag aangebroken, hebben juliie allemaal nog een beetje kunnen slapen? Knipoog
Ik heb erg zin in! Alleen wel een beetje spannend, ben zo benieuwd of Sarah zich gedraagt...

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 11:28

*snif* Verdrietig ik lees het allemaal wel weer. Iedereen verheugt zich op de rit en ik moet lijdend toekijken terwijl jullie allemaal op het paard stappen. *huil* Knipoog neh... het valt allemaal wel mee hoor, het is voor mijn eigen veiligheid dat ik niet meedoe.

Ik ga zo maar eens even mijn huis opruimen voor het hoge bezoek. Zometeen komen Karin en Chrystal-gek hier langs en dan gaan we gezamelijk richting Gasselte en dan zal ik daar eens gaan handjes schudden.

Ik wil anders ook wel voor fotograaf gaan spelen wanneer iedereen op het paard zit. Doe ik tenminste nog iets nuttigs *LOL*

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 11:39

Ik heb mijn vader ook nog ingehuurd als cameraman Lachen Dus er zal ook een stukje video gemaakt worden!!!
Verder zullen we hoogstwaarschijnlijk weer omkomen in de foto's Haha!

Dees

Berichten: 18915
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 11:41

[naam verwijderd] staat al op de klep...we komen eraan Haha!

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 13:00

Allemaal heel veel plezier gewenst!
Ik baal nog steeds heel erg dat ik niet mee kan, en dan is het ook nog zulk mooi weer!
Kom maar snel met de verhalen en de foto's