Efteling

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-01 18:35

heey bart wil je mij er even tussen zetten want mijn comp werkt niet mee bij de inschrijving

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 19:22

tja, ik ben in t weekend ook een uitslaper, maar afgezien daarvan ( ik krijg er inderdaad niets van als ik een keer vroeg op moet..), ik ben niet zo'n op- en-top pretpark-mens, dus van 11 tot 5 ofzo is voor mij waarschijnlijk lang zat..
maar laat je door mij niet weerhouden hoor!

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 19:30

ik ben ook een uitslaper...

nahja..
t moet maar mayo!!!!!!!

we'll sur5, right??? Verward

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 06:49

Ik vind half 10 een mooie tijd om af-te-spreken.
Het is voor sommige misschien vroeg.
Maar we kunnen ook als die later willen komen een bepaald punt in park afspreken dat we ze daar opwachten.
Ik heb me mobiel bij me dus eventueel kan er naar mij gebeld worden.
Ik rijd met Lonneke mee.
Ga er de dag van te voren vanuit me werk heen.

heb er nu al zin in!!!

Kitty

Berichten: 7696
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 13:30

Ik vind half tien wel erg vroeg. Volgens mij is het voor ons wel drie uur rijden. Dan zouden we dus om half zeven uit Drachten weg moeten. Dat betekent dat ik om zes uur uit Groningen weg moet Verward
Dat betekent dus om vijf uur opstaan Slapen Dromen Slapen Dromen Slapen Dromen Slapen Dromen

Izze wel vroeg hoor....

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 13:44

Hai Kitty, Orri en Miseryfox.. hier even uit de losse pols. Als we er om half tien moeten zijn, vertrekken we om half zeven vanuit Drachten, zijn we rond kwart voor acht in Almere en rond half tien in Kaatsheuvel. Ik heb de tijd ruim genomen, want je weet nooit wat er tussen komt. Het is nl. 2 1/2 uur rijden. We kunnen ook zeggen dat we pas om zeven uur vetrekken, rond kwart over acht in Almere zijn en rond tien uur in Kaatsheuvel.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 13:46

BTW. Het lijkt me verstandiger voor iedereen om gewoon bij de ingang op elkaar te wachten. Ik weet niet met hoeveel personen we nu zijn, Maar vanaf 20 personen heb je tien gulden per persoon korting. Dit vind ik zelf wel de moeite waard om te wachten op elkaar! Lachen

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 14:10

Tuurlijk wachten we. Als het goed is heeft Bart alle mobiele nummers.
Ik denk toch dat half 10 moeilijk wordt er komen namelijk altijd mensen te laat.


Kan begrijpen dat het voor jullie Groningers een flinke rit is. Maar we maken er wel een fantastische dag van toch ???

Madelein wel komen hoor ?? Je weet wat we hebben afgesproken??

Gr Pris

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 14:15

Slapen Dat wordt dus vroeg op staan !!
Haha! Daarentegen moeten jullie Groningers *LOL* nog vroeger op !!
Als ik daar om 7.45 moet zijn dan pak ik de trein van 7.29 en loop dan klein stukje naar ziekenhuis... Dromen GAAAAAAAAP Dromen
Ik zal 4 mei dus maar vroeg mijn bedje induiken.... Haha!

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 16:22

sorry maar n beetje leedvermaak dat de groningers nog vroeger op moeten...
shorry!!! maar die ged8e troost mij toch wel!!!!

Kitty

Berichten: 7696
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 16:35

Extreme duivel Boos! Extreme duivel Boos!

Nou lekker is dat zeg... leedvermaak.
Heb ik me er eindelijk toe kunnen zetten om wel mee te gaan, worden we ook nog uitgelachen omdat we zo vroeg wegmoeten. Volgende meeting wordt denk ik hier in de buurt! En dan ook om half tien aanwezig zijn!!!

Grrrrrr.... ik ben boos..... Knipoog

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 16:39

Ach, voor 1 keertje is het toch wel te doen? We maken er een gezellige dag van! Half zeven vertrekken we vanuit Drachten. Dan zijn we mooi op tijd in Almere. Het ziekenhuis is de beste locatie? Of het centraal Station?
Dan zijn we als er onderweg geen oponthoud is, keurig om half tien bij de Efteling

Kitty

Berichten: 7696
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 17:31

Euh... waar in Drachten? Ik weet alleen hoe ik vanaf hier in Drachten kom... Verder geen ID. Een plekje buiten het centrum waar ik mijn auto de hele dag kan laten staan?

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 17:55

ehh ja, ik weet het Verdrietig
dealtje: als we t nou 'ns houden op tussen 10:15 en 10:30, dan is voor een aantal mensen al een stuk makkelijk er aantrekkelijker Lachen ..?!
(Voor de meesten is het toch tussen de 1.5 en 2.5 uur rijden)

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 22:55

Toch vind ik het zonde als we een uur missen want die dag gaat al zo ontzettend snel voorbij! Kunnen we niet 2 groepen maken, eentje die om half 10 komt en eentje een uur later ofzo?

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 23:12

Komen we dan wel aan de 20 mensen per groep i.v.m. de korting???

Knuf

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 23:12

Jeetje mina! Wij vanuit het noorden des lands moeten het langst rijden en doen ook niet moeilijk! Gewoon tussen half tien en tien uur bij de Efteling zijn! Het gaat toch pas om tien uur open en we hebben kans op een korting van 10 piek per persoon als we met zijn allen naar binnen gaan!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 23:15

Eeeeh, dit was niet raar bedoeld ofzo hoor, maar wat maakt een half uur nou uit? Knipoog

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 11:09

Er is nog plaats voor 1 persoon om mee te rijden! Kitty, Orri en Miseryfox gaan ook mee. Knipoog
Toch even voor de duidelijkheid, ik woon in Drachten, dus Mensen uit Groningen of omgeving kunnen evt met de bus naar Drachten komen en vanaf daar met mij meerijden. Ik rijdt dan over Heerenveen, Joure, Lemmer, Emmeloord, Lelystad, Almere, Huizen, Bussum, Hilversum, Utrecht, Waalwijk, Kaatsheuvel. Er kunnen vijf personen in mijn auto, dus zijn er nog vier welkom om mee te rijden. Woon je op deze route, laat het me weten!
Oh ja, een evt. kleine reisbijdrage zou erg welkom zijn. Anders kan ik waarschijnlijk zelf niet mee. Laat het me even weten!