Zo als altijd wordt de snuffelmarkt weer bij Hans en mij thuis gehouden in Mantinge.
Wat is een snuffelmarkt?
Tijdens de snuffelmarkt mag iedereen zijn/haar hippische spullen verkopen. Heb je niets te verkopen ben je nog steeds meer dan welkom (om te kopen

Op deze dag wordt er dus veel verkocht dus ben je op zoek naar een koopje kom dan gezellig bij ons aan!
Toegang is uiteraard gratis!
Neem zelf een tafel en stoel o.i.d. mee want ik heb slechts een paar stoelen en geen tafels.
Als het mooi weer is zitten we lekker met zijn allen buiten en is het weer niet fijn gaan we de schuur in.
We doen ook wel weer iets van een BBQ en drinken (thee/koffie/fris) is er altijd.
Voor de mensen die niet weten waar Mantinge ligt, Mantinge ligt in de gemeente Midden Drenthe, 15km boven Hoogeveen, 15km onder Westerbork en 15km naast Beilen

Een week van te voren kan iedereen mij pb-en voor een routebeschrijving vanaf de A28 (ehh Billy, heb jij hem nog, na crashes op 3 verschillende computers ben ik alles dus kwijt geraakt

Dus ben je op zoek naar een gezellige dag, kom eens in Mantinge aan op de Bokt Snuffelmarkt, een aanrader voor iedereen!
Omdat ik wel graag wil weten hoeveel mensen er komen wil ik graag dat iedereen zich even inschrijft in dit topic (kan ik ook de welbekende naamstickertjes weer maken

Zet er ook even bij of je komt met spullen of voor de gezelligheid (eeehm om te kopen dus

Dus komt allen, het zal weer een ontzettend gezellige dag worden!!!!
Tot Bokt, tot Snuffels!!!!!
Tanja.