Melanie (melletjuhh) - eigen pony Delanie (vinci) - Eigen paard (onder voorbehoud) Stephanie (skippy) eigen paard anouck(noekiejj) eigen paard liselot (LiSSy) - eigen paard (moet nog ff overleggen, maar is nu zeg maar 90% zeker)
Melanie (melletjuhh) - eigen pony Delanie (vinci) - Eigen paard (onder voorbehoud) Stephanie (skippy) eigen paard anouck(noekiejj) eigen paard liselot (LiSSy) - eigen paard (moet nog ff overleggen, maar is nu zeg maar 90% zeker) Noraly (amie)- eigen paard
Er is iemadn vergeten te stemmen er zijn nu 5 stemmen en ik heb gestemd!
Melanie (melletjuhh) - eigen pony Delanie (vinci) - Eigen paard (onder voorbehoud) Stephanie (skippy) eigen paard anouck(noekiejj) eigen paard liselot (LiSSy) - eigen paard (moet nog ff overleggen, maar is nu zeg maar 90% zeker) Noraly (amie)- eigen paard Melanie (gurly) - Huurpaard (PZN!!!:))
Melanie (melletjuhh) - eigen pony Delanie (vinci) - Eigen paard (onder voorbehoud) Stephanie (skippy) eigen paard anouck(noekiejj) eigen paard liselot (LiSSy) - eigen paard (moet nog ff overleggen, maar is nu zeg maar 90% zeker) Noraly (amie)- eigen paard Melanie (gurly) - Huurpaard (PZN!!!:)) Isabelle (isabel) - Eigen pony.
tis jammer dat ik het met daisy niet mag. anders was ik ook wel mee gegaan. denk zelf dat dais 2 uur ook niet vol zou houden met veel galop erin. en die zware zandpaden. jammer genoeg. lijkt me keer heel leuk om met haar mee te gaan. maar dan zouden we keer een uur .. of 1.5 uur moeten gaan. maar ja dan heb ik weer problemen met vervoer. op zaterdag.. maar ja veel plezier allemaal....
dat zeg ik niet. dat jullie 1.5 uur moeten gaan hoor je dat mij zeggen. ik zeg alleen als jullie keer een rit zouden gaan maken van 1 uur of 1.5 uur dat ik dan wel mee kan ik zeg niet dat jullie moeten.. heb je dat ergens zien staan? als ik mee ga kan ik niet langer dan 1.5 uur helemaal niet als er galop in zit. ik bedoel het zo dus en niet dat jullie 1.5 uur moeten gaan zeg maar.
uhmzz kijk...boven aan staat wie wat voor n paard meeneemt er gaan 2 huurpaarden mee van wat ik weet maar er staat hierboven maar 1 x aangeklikt huurpaard