strandrit egmond UPDATE

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 20:27

Rivjenn schreef:
ik wil echt graag mee, bij wie zou Rivjenn in de trailer mogen?
Eef, heb jij al wat gehoord?
We moeten ons as. zaterdag al opgegeven hebben dus ik hoop echt dat iemand Rivjenn mee kan nemen.
Hij staat in Bergen, dus niet zo ver van Egmond.


Nee, ik heb nog niks gehoord, hij is echt zo`n type die er lang over nadenkt. Je hoort het morgen wel want dan ga ik ff doordrammen! Haha!

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 22:41

kunnen wij ook nog mee??? Jackbeers (chantal) en Toeties (Patricia) Met eigen paard!!!!!!!!!!!!!!

gosha

Berichten: 171
Geregistreerd: 03-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 20:52

he ik rij zelf ook op manege graaot ( ga alleen stoppen geen tijd meer van wegen eigen paard) maar het parkeer terrein is heel erg klein!!!!! Niet meer dan 4 of 5 trailers kunnen erop. En met regen gaat het allemaal door normaal gesproken.
Alleen er heerst droes sins 4 weken heel erg ook onder de manege paarden, er zijn al 13 paarden en pony's besmet ofzo of meer (kom er dus al een tijdje niet meer daarom) Maar het is in iedergeval erg. Dus zou je aanraden even te bellen, of anders verzetten als je allemaal met je eigen paard komt !!!!!!!!!!
verder veel plecier.
Als mijn pony er aan toe zou zijn had ik ook wel mee gewild ( en er geen droes heerste ) maar ja gaat niet

doei

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 22:09

o in dat geval skip ik deze rit, helaas, ik wil niet dat toet droes krijgt

Jet

Berichten: 12027
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 02:24

Hoi, als daar droes heerst, ga ik ook niet, niet met eigen paard en niet met een paard van hun, ik wil geen risico nemen. Het is nog geen 3 maart, maar ik ben toch bang dat het te snel is. Dus bang dat de droes daar nog niet helemaal uit de manege is 3 maart. Ik wacht het wel af verder.....

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 10:33

Na het lezen van het bericht over droes vraag ik me af of het eigenlijk nog wel doorgaat???

Rivjenn

Berichten: 4022
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 12:59

Het lijkt mij dan ook niet zo'n goed idee, want ook al zou je een huurpaard nemen, droes gaat ook in je kleren zitten enzo.
En het is hartstikke besmettelijk.

HCRanch

Berichten: 2553
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Burkesville, Kentucky USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 17:05

hoi, het risico neem ik ook niet hoor, wil niet op mijn geweten hebben dat alle paarden op stal ziek worden

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 20:14

Nee, als het droes heerst dan ga ik zeker weten niet mee hoor! Ik ben niet gek, ik wil niet het risico lopen dat Odin ook droes krijgt!