Achterhoek/Liemers (en de rest) meeting

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Achterhoek/Liemers (en de rest) meeting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-02 12:06

Ok, even alles op een rijtje:

De datum: zondag 17 februari 2002
De locatie: Manege Stroombroek in Braamt (bij Doetinchem)
Tijdstip: vanaf ongeveer 13.00 uur zijn de Bokkers welkom
De bedoeling: gezellig kletsen, tussen de manege-paarden, en de drie Bokt-paarden Lynn, Joyce en Buster. En een afspraak maken voor een volgende keer, als we mét paarden (manege en eigen) de Bergherbossen onveilig gaan maken.

Adres van de manege:
Manege Stroombroek
Braamweg 7
Braamt Gelderland
Tel 0314-683442 (voor als je de weg kwijt bent)

Routebechrijving met de auto:
Vanaf snelweg A-18 afslag doetinchem, richting Zeddam 's heerenberg, bij de 2e rotonde rechtsaf braamt in, volgt doorgaand verkeer bij kerk rechtsaf, 1e weg links Braamweg = onverhardeweg na ca. 600 mtr links af staat op hek bordje manege.
We zorgen dat er bij het zandpad een bordje met Bokt.nl staat.

Routebeschrijving met het openbaar vervoer:
vanaf Doetinchem (CS) buslijn 24, richting 's Heerenberg/Emmerich. Als ie van de snelweg af is, bij die rotonde eruit. Het terein van bungalowpark Palestra op, en er aan de andere kant weer af, en dan bij de visvijver eromheen, of eroverheen, of erdoorheen. Dat is het kortste...

En als er vanaf een station taxi rijdt is dat handig vanaf Doetinchem/De Huet. Tijden:
in Arnhem vertrekt de trein om 6 over heel en 6 over half, dan is de trein om 10 over heel of 10 over half bij Doetinchem/De Huet (Arnhem-D'chem duurt ruim een half uur)
In Winterswijk weet ik zo gauw ff niet hoe laat de trein daar vertrekt, maar hij is dan om 4 voor heel en 4 voor half bij Doetinchem/De Huet

Verdere belangrijke punten:
Eten, er is daar een kantine waar drinken, snoep en kleine dingen als tosti te koop is.
Maar verder moeten we maar ff zien wat het handigste is om af te spreken.

Verder schiet me niks meer te binnen nu, ik hoop dat alles duidelijk is. En anders pb je mij of Hanna maar.

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 21:22

Volgens mij valt daar niet zo heel veel aan toe te voegen. Routebeschrijvingen lees ik zelden, een adres is voor mij genoeg, maar ja niet iedereen is even handig met kaartlezen en wegzoeken. Maare, dat zandweggetje, kan ik daar wel over met mijn arme busje? Of moet ik voor de zekerheid toch maar de handlier uit de Disco halen en meenemen.
En nog iets: wie rijden er nou uiteindelijk allemaa met mij mee? PB me even hoe we dit gaan regelen.

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 21:30

Ik had bij het vorige topic nog een vraag gesteld over een collega die niet geregistreerd is maar wel boktverslaafd. Zij wil eigelijk ook wel graag komen, mag dit? Ze is wel wat eigewijs omdat ze zich niet wil registreren, maar verder is ze gezellig.

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 21:49

Natuurlijk mogen ook niet geregistreerde boktverslaafden komen waarom niet.
En O ja die landweg valt wel mee hij is wel verhard met puin en zelfs mijn arme oude fordje weet blindelings de weg te vinden, dus moet die ouwe bus ook wel kunnen.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 22:20

Als het kan Ik Ikke Lovers

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 16:01

hanna, kun je mij niet please please please van het staion ophalen??? Ik heb zo'n gruwelijke pest hekel aan bussen...... Ik weet het, ben lastig... Knipoog

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 18:16

Jurga schreef:
hanna, kun je mij niet please please please van het staion ophalen??? Ik heb zo'n gruwelijke pest hekel aan bussen...... Ik weet het, ben lastig... Knipoog


whaha je kunt ook met ons in de bus meegaan als wij van het station afkomen, ik neem aan dat we niet allemaal bij ikke in de auto passen? Tong uitsteken kunnen we in de bus al roddelen Tong uitsteken

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 20:14

Zeg, zeg, geen negatieve berichten over de bus hé. Daar prop ik dus probleemloos 7 personen in, O.K. dan ben ik de enigste die nog comfortabel zit, maar je moet er wat voor over hebben.
Overigens, de route zal waarschijnlijk Eindhoven, Venlo, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem worden, dus als iemand langs deze route woont, dan kan ie opgepikt worden.

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 23:01

Met z'n 7'en maar?? Is dat zo'n klein busje?? Knipoog Ik had toch minstens een Bus verwacht *LOL*

Maar iig bedankt dat ik mag meerijden, trouwens, Nathalie gaat niet mee begreep ik van haar. Dus dan hoeven we nog maar met z'n 4'en in dat musje als ik goed heb geteld

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 23:06

assie schreef:
Met z'n 7'en maar?? Is dat zo'n klein busje?? Knipoog Ik had toch minstens een
Bus
verwacht *LOL*

Maar iig bedankt dat ik mag meerijden, trouwens, Nathalie gaat niet mee begreep ik van haar. Dus dan hoeven we nog maar met z'n 4'en in dat musje als ik goed heb geteld


wie zit er allemaal in dat busje dan? en waar is opstapplaats? Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 23:51

Oh, dus jullie gaan Musje rijden Assie??? Haha!
Komen jullie echt langs station ehm....daar-waar-we-moeten-wezen???? Want ik zou heel graag opgepikt worden, Assie weet hoe ik eruit zie.... en iedereen die de foto van mij en Jur gaat bekijken op in the picture, ook. Knipoog dat alvast roddelen met Sypheron klinkt wel erg aantrekkelijk. Tong uitsteken

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 22:27

Jurga schreef:
Oh, dus jullie gaan Musje rijden Assie??? Haha!
Komen jullie echt langs station ehm....daar-waar-we-moeten-wezen???? Want ik zou heel graag opgepikt worden, Assie weet hoe ik eruit zie.... en iedereen die de foto van mij en Jur gaat bekijken op in the picture, ook. Knipoog dat alvast roddelen met Sypheron klinkt wel erg aantrekkelijk. Tong uitsteken

Ja, ik weet idd hoe Ilona eruit ziet, die kunnen we niet missen Haha!
En trouwens dat roddelen met Syp *proest* Daar komt geen zinnig woord uit, pas als we weggaan gaat ie 3 dingen zeggen Extreme duivel Haha! *LOL* }>

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 00:13

Dan komt er een Hoi een Doei en een Laterzzz uit????? Knipoog

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 00:21

*LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

BTW Jurga, waar woon jij precies? Ede is wel om te doen om langs te rijden, ik kom toch over de A50. Mogelijk kan ik je ook ergens boven Arnhem van een station plukken?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 14:10

assie schreef:
En trouwens dat roddelen met Syp *proest* Daar komt geen zinnig woord uit, pas als we weggaan gaat ie 3 dingen zeggen Extreme duivel Haha! *LOL* }>


Ehm, ehm Bloos hoi Tong uitsteken
Waar is nou opstapplaats? Sigaar Khoop wel dat ikke het busje dan nog heeft, zie: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=41687

nou ja laterzzz Bloos

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 14:20

Ik woon in Lunteren vlakbij een afslag van de ehm... wat is het daar? A30 of A1??? Maar mij ergens oppikken op een station, ik vind het prima, moet ik wel op tijd weten waar en hoe laat, zodat ik weet of hanna mij op moet pikken of niet....

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 16:17

`TOT ZONDAG ALLEMAAL.
Willen diegene die van de trein gehaald willen worden dat voor 17/2 even melden per pb, dan kunnen we iets regelen!!!!!!!!!!

HANNA en BUSTER

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 16:23

Moeten we nog iets meenemen? behalve goede zin en goed weer?
tot zondag!

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 22:26

Sypheron schreef:
Moeten we nog iets meenemen? behalve goede zin en goed weer?
tot zondag!


Graai en snaai voor onderweg Vingers aflikken Vork Vork Vingers aflikken

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 22:31

ikke"]
[quote="Sypheron schreef:
Moeten we nog iets meenemen? behalve goede zin en goed weer?
tot zondag!


Graai en snaai voor onderweg Vingers aflikken Vork Vork Vingers aflikken
[/quote]

roger that Haha! complete balen snoep en chips Tong uitsteken

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 15:36

eej maarreh ff voor de duidelijheid.........ik ga dus nu echt eindelijk super-jurga ontmoeten(nou ja baasje dan Knipoog )leeeeeeeeeuk man!jeh hihihihihihi

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 15:53

Hee San, jij bent ff enthousiast over mij grinnik!!! Bloos
Ik moet nog ff heel hard regelen hoe ik ga komen en of ikke me nog ergens oppikt..... Ikke, ik woon langs de A30.... Haha!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 16:05

JEMOETKOMENjemoetkomenJEMOETKOMEN
echt hoor,je komt toch wel?????????????????jaaaaaaaaaaaaaa Vork Vork Vork
partypartyparty jurga baasje komt!!(owww het heeft ook een naam:ilona Knipoog )

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 16:13

TUUUURLIJK kom ik, ik moet alleen nog ff kijken of ik helemaal met de trein daarheen kom of dat Ikke me ergens van een ander station plukt..... Haha! Maar ik wil hete cht niet missen hoor san! Knipoog

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 20:20

Ik heb al zo'n megazak chips gekocht voor onderweg, je weet wel met 15 verschillende zakjes er in, maar we zullen geen troep maken in je busje hoor ikke Haha! We zijn heeel netjes Haha! Gewoon zorgen dat er een stofzuiger is }> haha grapje Tong uitsteken