we zijn van plan het evenement van 3 a 4 uur te nemen en vervolgens te gaan barbequen. Het paintballen op zich kost 25 euro. Zonder extra kogels. Het barbequen kost 15 euro en als je dan nog je drinken er bij rekent dan komt je zo rond de 60 euro ruim genomen.
Al met al genomen is het redelijk kortdag, om het evenement van 3 a 4 uur te kunnen nemen (wat uiteindelijk veel goedkoper is als 1 a 2 uur, ook 25 euro maar voor minder personen) dienen er zich minimaal 20 en maximaal 40 personen aan te melden. Tot nog toe hebben zich: Marsss en Menno aangemeld, ik kom ook definitief. Ik verwacht niet dat er 20 man is die zich hier aan gaat melden en aangezien we nog wat speling hebben tot 40 man of zelfs meer mag iedereen 1 persoon aanhang meenemen. Mochten er achteraf nog veel plaatsen vrij zijn dan is er een mogelijkheid om nog iemand mee te nemen. Maar dat laat ik jullie dan wel weten.
Om je aan te melden verzoek ik jullie naar mij te PB-en en je e-mail adres én je voorkeur door te geven voor of je bijv. vegetarisch wilt eten (dat staat allemaal op de site).
Denk erom! als je niet zeker bent dat je kan komen, meld je dan NIET aan! Zorg eerst dat je er zeker van bent.
Mocht je geen vervoer hebben dan kan je dat hier kwijt in dit topic en onderling regelen.
Hopenlijk heb ik voor nu genoeg informatie gegeven.
Ik ben erg benieuwd!! Groetjes Tessa
***UPDATES*** ATENTIE ATENTIE ATENTIE!!!Ik heb contact gehad met zwartewaal, ze hebben een optie neergezet voor 21 mei. Ik moet alleen zo snel mogelijk laten weten hoeveel mensen er mee gaan (het liefst binnen een week). Het is mogelijk om zowel het arangement van 1 a 2 uur te doen (voor als er maar weinig mensen komen) als een arrangement voor 3 a 4 uur. Dat is voor grotere groepen als 20 want dan ben je automatisch langer bezig. Een barbeque nadien is tevens een optie.Even nogmaals voor de duidelijkheid!!! Iedereen die definitief kan, mail naar tessa.geniets@hotmail.com , ook degenen die zich al aangemeld hebben via bokt!!! Belangrijk, weet zeker dat je mee kan!!! Verder dient erin vermeld te worden; je voor- en achternaam en je 06-nummer zodat ik mensen kan bereiken zodra we daar zijn mocht er om de één of andere reden iets mislopen. Laat ook even weten of je gewoon meedoet met de BBQ of dat je liever iets vegetarisch wilt (staat allemaal op de site!) via e-mail kan ik jullie goed op de hoogte houden. Voor aanhang, kijk maar wat het makkelijkste is, de persoon zal mij zelf even moeten mailen of de contactpersoon van Bokt moet die persoon op de hoogte houden. Desondanks wil ik wel graag hun naam, voorkeur van eten en 06 nummer hebben!
Laatst bijgewerkt door Oscar op 30-03-05 19:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Nou, ik heb gebelt, ik zit eigenlijk nog steeds te wachten tot 1 van onze geliefde modjes (niet sarcastisch bedoeld!!) een update maakt in mijn allereerste bericht in dit topic, maar er is helaas nog niet op gereageert. -MENSEN, LET DUS OP UPDATES BOVENIN DE PAGINA!!!-
(reactie op Jurga vanuit het andere topic) Maar ik denk op zich wel dat het kan hoor, heb alleen nog niet om een bevestiging hierover kunnen vragen.
als ik een tip mag geven #1 ik kan niet mee 21e wedstrijd #21 mei is ook de bokteling meeting dus ik denk niet dat er veel mee zullen gaan miss dat een andere datum beter uit komt omdat er al veel mensen naar de bokteling gaan
Oh en als blijkt dat er niet genoeg mensen zijn vanwege die boktmeet, er staat natuurlijk nog niks vast, we kunnen het altijd nog naar een andere datum verschuiven, zeggen jullie het maar, mij maakt het niks uit, zolang we het maar doen bedenk wel, hoe meer zielen hoe meer vreugd, dus zeg het maar.
Ik ben erg benieuwd of het nog doorgaat? is er nu al besloten om echt 21 mei aan te houden?? anders heb ik liever een andere datum want mijn tante en oma zijn dan jarig
Alloha, ik heb het helaas af moeten melden, ze belden laatst op of ik het nog door wilde laten aan, maar ik had helaas te weinig aanmeldingen, ik denk dat dat komt omdat er dan al een boktmeet is... Helaas... heel jammer.
Ik wil voorstellen om het zo rond het einde van de zomervakantie te doen, dan heb ik wat meer tijd om het te organiseren en dan kunnen we makkelijk en datum prikken die vrij is... Hopenlijk vinden jullie het niet erg.
Doe maar een voorstel voor een datum, ik zal wel een nieuw topic openen één dezer dagen met de juiste informatie en de juiste datum.
Groetjes Tessa
mijn e-mail adres is trouwens tessa.geniets@wanadoo.nl ik weet niet hoe ik in vredesnaam bij hotmail.com kom want die heb ik jaaaaaaaaren geleden al opgezegd omdat die gekraakt was :S sorry mensen.
Ja eind van de zomervakantie is ook prima Idd de bokteling is ook 21 mei en daar gaan aardig wat mensen heen geloof ik, had via PM nog een aantal mensen gevraagd voor deze meeting.