Voor zowel het DVT topic als het Barncam topic

Datum: zaterdag 4 juni en zondag 5 juni.
Plaats: Onstwedde (Groningen) bij FennekeR en MarijeR.
Wat: BBQ en overnachting. Slapen gebeurt in de stallen, het is geen 5 sterren hotel

Kosten: €10 pp. Dit is voor het vlees, stokbrood, sauzen, salades enz.
Drinken graag zelf meenemen, ik heb totaal geen idee wat er gedronken wordt (zeker niet als mensen blijven slapen) en gezien de vorige meeting werkte dit erg goed.
Mensen die vegetarier zijn moeten het duidelijk en ruim van te voren aangeven, dan zorg ik voor vleesvervangende produkten.
Voor de zondag kan een ontbijt en eventueel lunch geregeld worden.
Voor de mensen die blijven slapen: zelf een slaapzak o.i.d. meenemen. Ik zorg voor schone boxen met een dikke laag stro.
Er zijn eventueel enkele slaapplaatsen in huis beschikbaar voor mensen die niet in het stro willen/kunnen slapen (allergie o.i.d.)
Ook dat graag van te voren doorgeven.
Vervoer: Probeer zoveel mogelijk te carpoolen... Met OV is Onstwedde slecht bereikbaar. De trein gaat tot Assen en daarvandaan is het nog zo'n 3 kwartier met de auto.
Als je met de trein komt, probeer dan zoveel mogelijk met anderen af te spreken om tegelijk aan te komen in Assen. Dan kan ik mijn vader vragen om taxi te spelen...
Zitplaatsen: We hebben hier aardig wat stoelen, maar zouden degenen die met de auto komen zelf een stoel mee willen nemen?
Voorzorgsmaatregelen: Neem droge kleding mee...

Opgeven kan hier in het topic

De datum staat al vast i.v.m. geplande vakantie/keuringsseizoen van FennekeR & MarijeR.
Anders moeten jullie hier de meeting zonder ons organiseren