Boktmeeting in ruigoord

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
assie

Berichten: 9484
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Boktmeeting in ruigoord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-02 20:20

Hoihoi !
Gister had ik weer eens een keertje een meeting, deze keer in Ruigoord, bij Frank. We hadden afgesproken met Chrico Sandra k, Linet, Frank en ik. En dan zou kriek nog haar zoontje chinook van 3 (toch), dochter Hananne van 9 en nichtje Jade van 12/13 (toch) meenemen

Rond 9 uur sprong ik op de trein richting Ruigoord en rond half 12 werd ik van het station geplukt door Frank. We hebben even boodschappen gedaan, daarna even wat gedronken binnen en toen naar de stal gelopen (die ideaal achter het huis ligt Knipoog ) waar ik Domenic en Fleur kreeg te zien, superleuke paardjes Lovers . Ik mocht Domenic gaan poetsen terwijl Frank zijn stal uitmestte.
Toen nog even naar de stal van Sandra en Chrico gereden waar we Sandra tegenkwamen. Even meegereden naar de manege om te kijken naar de les van Cindy (de dochter van Sandra). En we hebben toen maar afgesproken dat ze om 6 uur bij Frank zouden zijn.

Toen was het wel ongeveer half 5 en zijn we Linet van het station gaan halen.. Achterin zo'n kever van 34 jaar oud is ontzettend krap kan ik je vertellen.. Haha!

Toen we eindelijk weer bij Frank waren aangekomen, hebben we nog even met z'n 3' en gekletst en van onze rust genoten Knipoog
En tegen alle verwachtingen in, was kriek een keertje vroeg, dus om half 6 ging de bel en kwam de rest ook binnen.
Linet en ik schoten snel de keuken in om pannenkoeken te gaan bakken. De 1e paar gingen wel goed, waren ook niet zo dik geloof ik... maar daarna ging het helemaal fout en ik snap niet dat de rest die pannenkoeken nog heeft gegeten Misselijk . Ze waren zo klef en dik en JAK Misselijk

Dus na een tijdje kwam en san en kriek de keuken binnen en zeiden dat zij gingen bakken. Toen had ik eindelijk de tijd om een van mijn eigen baksels te eten.. nou JAKKES.. echt niet lekker Misselijk ik snap niet dat de anderen dat door hun nek kregen.. Dus die ging lekker richting prullenbak Haha!
Was echt Fies

Toen nog gezellig de hele avond zitten kletsen tot half 2 ofzo Lachen En ik ben helemaal belaagd door chinook. Ik heb wel 500 kusjes van hem gehad.. en ik werd de hele tijd door hem geknuffeld, als klimmeubel gebruikt en ik kreeg ook nog een kopstoot.. bof ik ff he Haha!

En ik heb zoo'n ontzettend goede conditie gekregen, ren de trap op en de trap af.. weg voor chinook en die rende me de hele tijd achter me aan. Ik had wel lol hoor *LOL*

En frank was heel gemeen want die stuurde steeds opnieuw chinook op me af.. }> Ach.. nu heb ik tenminste wel een vriendje en volgende keer gaan we trouwen *LOL*

Nou de rest mogen de anderen vertellen.. dit verhaaltje is langer geworden dan het vorige dus ik hoop dat het deze keer wel lukt om hem te plaatsen Lachen


Doei

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 20:27

Hee As!

Ja, wat was het daar in ruigoord gezellig he. Het was inderdaad een heel leuke dag daar in dat ruigoord.

Helaas staat de hele kolerezooi van iedereen er nog, maar Linet heeft beloofd om alles morgen (maandag) op te ruimen.
Ik blij! Kom ik uit het werk: Schoon huis.... Ideaal!

Verder hebben we de kinderen bezig weten te houden met kleuren, boktchatten, autootjes en het grootste kind (noem geen namen San) met Bacardi.
Het is nog nooit zo druk op de wc geweest.....



Okay de volgende boktmeeting komt er zeker weer, maar ik weet niet of dat in Ruigoord komt.




Het was gezellig, Dames BEDANKT!!!!!!

Grtjs Frank


ps. Het was wel héééél vroeg opstaan de dag erna..... Linet, Thanks!!!!!!

Lovers

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 20:30

Leuk dat jullie het zo leuk gehad hebben, ook zonder mij Verdrietig Maarja misschien dat ik de volgende keer wel een meeting bij kan wonen.
We moeten nog wel ff een trouwcadeautje voor assie en chinook kopen. Wanneer is de gelukkige dag? Knipoog

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 20:49

en al helemaal zonder mij, mij gewoon vergeten uit te nodigen vind dat jullie je moeten schamen!!!!! Huilen Huilen

Linet

Berichten: 704
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Zoetermeer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 21:59

Paulien schreef:

en al helemaal zonder mij, mij gewoon vergeten uit te nodigen vind dat jullie je moeten schamen!




Paulien, voor de duidelijkheid: Je bent WEL uitgenodigd!!!

Linet.



Verdrietig

Sandra_H

Berichten: 2705
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 22:36

Haha! Ja, het was echt supergezellie daar ondanks dat er allemaal rare dingen door m'n colaatje gegooid bleken te zijn (ooooohhhh was dat bacardi Haha! ).
De pannekoeken van Assie en Linet waren best te eten Vork , alleen de onze waren natuurlijk beter Schijnheilig sja, alles moet je leren he, whahaha.....
Chinook is heeeeel lief, vooral als ie slaapt Knipoog
Hoewel ik kriek om ong. half 10 tegen hem (chinook) hoorde zeggen dat we zo naar huis zouden gaan liep ik pas om een uur of 2 m'n eigen huis weer binnen, dat is ook niet zo vreemd aangezien we op de chat ook altijd zo'n moeite hebben met weggaan. En Frank, het is dat ik morgen moet werken, anders had ik graaaaaag komen helpen met afwassen hoor, ECHT waar Schijnheilig

assie

Berichten: 9484
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-02 23:26

ja san, dat smoesje gebruikte ik ook al Haha! Het is dat ik morgen naar school moet.. anders..

Maar dit gaan we zeker nog een keertje overdoen *LOL* Party!!
Ik ga frank wel helpen verhuizen.. heb ik reden om een boktmeeting te hebben

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 01:17

Nou ik kan alleen maar zeggen dat ook ik het heel leuk heb gehad. Chinook heeft het nu nog steeds over assie en wil zeker met haar trouwen hihihi (ojee ijn cyberkind wordt mijn schoondochter) en Hananne heeft zich uitstekend vermaakt op de chat. Jade (mijn nichtje) wist niet wat haar overkwam dat internetmensen ook elkaar in het echt zagen en dan nog bij elkaar bleven eten ook.
En as, ik kom alleen te laat als mijn huspup de boel weer eens ophoud. Zolang hij niet mee gaat kom ik overal op tijd aan.
En over de pannenkoeken, Ach.
Wij zijn meer ervaren in het bakken van die dingen hihihihihi maar ze waren wel te hachelen hoor.
Frank en Linet bedankt en we gaan het zeker een keer opnieuw doen
Vooral een aangeschoten San naast je op de terugweg, dat deed het hem helemaal

Keep your face to the sunshine and you never see the shadow.

assie

Berichten: 9484
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-02 23:06

haha.. aangeschoten sandra Haha!
En je hoefde ook helemaal niet veel naar de wc he?? Schijnheilig

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 23:33

Sandra heeft haar zelf reuze vermaakt!

Lips are sealed

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 17:07

chrico schreef:

Nou ik kan alleen maar zeggen dat ook ik het heel leuk heb gehad.

Chinook heeft het nu nog steeds over ASSIE en wil zeker met haar trouwen hihihi
Frank en Linet bedankt en we gaan het zeker een keer opnieuw doen
Vooral een aangeschoten San naast je op de terugweg, dat deed het hem helemaal




Jaja, zo leuk was het nou!!

We hebben een nieuw Boktkoppel, Assie en Chinook (en Assie, Chinook is NIET verlegen....)
En ook hebben we die anders zo rustige Sandra van een wel heel andere kant leren kennen...
Quote van Chrico zegt genoeg over dat laatste... Hoef ik er geen uitspraken over te doen!! Haha! Haha!

Wel zorg ik ervoor dat Linet of ik er de dag na vrij zijn! half zes opstaan na ZO'N avond valt niet mee.....




Frank

Party!!

We hadden de Lente, we hadden de Zomer, we hadden de Herfst.
Helaas, de Winter nam je mee..

[EA-CO] Diverse stoere, zomerse setjes te koop!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 bezoekers