Oudjaars foto's - Tussen Kunst en Kitsch

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spades

Berichten: 504
Geregistreerd: 24-06-01
Woonplaats: ook bij de Berg!!

Oudjaars foto's - Tussen Kunst en Kitsch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-02 21:59

Een selectie van de ietwat 'artistiekere' Haha! impressies van oudjaar.....

Om te beginnen hebben we stillevens van de inmiddels roemruchte appelfflappen (hier nog zonderkleine haartjes) maar wel al vochtig, gerimpeld en met een gat in het midden Schijnheilig
Afbeelding

Dan hebben we nog de krentenbollen.....ik begin me, als ik ze zo zie, af te vragen waarom ze eigenlijk zo lekker waren Haha!
Afbeelding

En tot slot de Dildoree ballen...... krentloos.....
Afbeelding

Na de stillevens komen we bij de foto's vanuit het zogenoemde 'kikker-perspectief' Alwaar ik getracht heb de neusinhoud van Ilona op de gevoelige chip vast te leggen
Afbeelding

En Laui zat toevallig ook in de buurt.......
Afbeelding

Daarna heb ik nog ge-experimenteerd met fot's tegen de achtergrond van het raam, zonder flits hetgeen in deze stijlvolle foto's heeft geresulteerd...
First off.... Laui....
Afbeelding

En nog eens....
Afbeelding

En tot slot Sjuimpje.....
Afbeelding

En last but not leas nogmaals Sjuimpje...
Afbeelding

Tsss.... ik voel me helemaal Van Gogh hiero Haha!

Gr,
Marco

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 22:02

hihihi,
toch een foto met dansend haar!!! Haha!

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 22:10

Ooooooooh Iloon!!!!!!! Tis maar goed dat je niet kan bokken!!! Haha! Iloon dr compter is gecrasht!!!!! Verdrietig ik heb dr vandaag gemeet, maar ze zal wel bij iemand ff gaan bokken, maar als je een tijdje niets van dr hoort komt het daardoor!!! Maar voor de rest gaat alles oke!!! zie mn verslagje op boktmeetings!! als je mn meeting met loontje wilt lezen!!! of wilt reageren!!! Haha!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 02:38

Hihihi de DildoDeBallen!! Haha! *knipoog naar Zep*

Ik moet trouwens eerlijk bekennen dat alle bollen en flappen Haha! er niet zo heeeel erg smakelijk uitzien op de foto.... en Merilyn en ik hebben er nog wel zo ons best op gedaan....

En voor Suus: Pam!! Je haar danst!! (echt bizarrr dus!!)

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 18:45

Yo! Ik als Lara Croft, maar dan wel in Scheve Versie (zie handen)... Yeehaa, kijk maar uit, want ik knal je overhoop! *pieuw*
Het kán allemaal nog veel erger... Maar goed, ik vrees dat dat de volgende set foto's is... Huilen Enneh, ik sta wel érg veel op de foto! Sigaar

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 12:37

Valt niet op hoor Lau, echt helemaal niet!!!
Enneuh Marco....wat zijn dit nou weer voor foto's??? VRESELIJK! Boos! Ik krijg je nog wel, want iedereen was getuige van jouw " Ik ga wel een keer op Jurga zitten dan..." .... TBC!!! Knipoog

Ik zal de peopletjes in Lunterencity alvast voorbereiden.... O nee, in EDE!!!! WANT IKKES GAAT LEKKER VERHUIZEN!!!!

valt me nog mee dat er geen ergere foto's opstaan...pwiiew