welsh hengstenkeuring

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

welsh hengstenkeuring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-02 10:49

en aansluitend night of the stallions. een geweldige show met vele prachige welshhengsten. deze feestavond is voor iedereen die van welshponys houd een echte must. wie gaat er ook?? (ik ben er 2 dagen om een vriend bij te staan met 6 hengsten) kijk voor meer info over de night of the stallions eens op welshcob.nl


Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 11:29

Lon ik wil ook mee he om Kees en Marian te helpen.

Hoor er nog wel over.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 12:18

Marian Spruyt? Heeft die Waxwing Arien nog de topper toendertijd van onze vriend Dick Hols? Heb Arien gezamelijk met Dick uit Schotland gehaald. Van de Waxwing Brothers.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-02 18:54

greetje dit gaat een beetje off topic. dit kun je beter per pb doen als je het wilt weten. ze heeft hem trouwens niet meer dacht ik

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 11:16

Ja Lonneke je hebt gelijk ook ik moet me aan de spelregels houden!! *LOL*Helaas kan ik zelf niet naar de keuring, heb zelf de nakeuring. We hebben ook nog een driejarige op stal staan Barrock Full Monty van Llewelyn Flash uit Synod Summersdream, daar gaan we volgend jaar pas mee heen. Nou veel plezier op de welshkeuring *LOL*

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Dian
Berichten: 594
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 23:10

Ik wil wel héél graag, maar ja, Lilian zal me denk ik wel niet meevragen.
In ieder geval, dat verwacht ik niet. Daar baal Huilen Huilen ik wel een beetje van, want het lijkt me ontzettend gaaf!!Die hengsten zijn ook om te Kwijl Kwijl Kwijl. Lovers Lovers Lovers Lovers

Groetjes een balende Dian Huilen Boos! Boos! Frusty Frusty Frusty Frusty

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 12:06

Ik ben iig op de zaterdag in Ermelo, ik hoop vrijdag ook tijd vrij te kunnen maken om te gaan.

Ik moet toch een keuze gaan maken voor de "dames", ookal zijn de veulentjes van dit jaar er nog niet eens Haha!

Gaan er nog meer mensen speciaal voor de cobs?

Dian
Berichten: 594
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 12:24

Ik denk wel dat Lilian gaat, die gaat natuurlijk ook voor de cobs.
Als ik ga, ga ik ook voor de cobs.

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 13:42

Ik moet voor school nog een of meer hengsten (welsh) voorbrengen, dus als iemand nog iets voor me heeft...
Wanneer is die dag precies waar jullie het nu over hebben? (ben een behoorlijk tijdje niet online geweest, sorry)
Als het me niet lukt om iets voor te brengen, wil ik jullie ook wel gewoon helpen met de rest hoor.

Groetjes Nadia

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 09:48

Tja, tja, ik probeer zoals gewoonlijk weer een snoepreisje naar Nederland te verzinnen. Is me al een aantal keren goed gelukt. Weet nog niet wat er van die hengsten nacht terechtkomt. Goed idee, maar het is verder natuurlijk allemaal wel weer liefdewerk oud papier.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 bezoekers