vroeg, maar toch: Elf Fantasy Fair

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
secricible

Berichten: 25712
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: vroeg, maar toch: Elf Fantasy Fair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 17:26

die fries vond ik totaal niet nerveus. Dat was dat paardje dat dus tegen die schilden steigerde.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Re: vroeg, maar toch: Elf Fantasy Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 17:38

Dit jaar helaas geen paarden *sniff*

secricible

Berichten: 25712
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: vroeg, maar toch: Elf Fantasy Fair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 18:26

nee, daar voorin de plaats latenze honden toe. Maar als je kijkt op bijvoorbeeld het elf forum, zie je dat 3/4 de hond thuislaat :S Laat dan gewoon de honden toe.

Pippi

Berichten: 122
Geregistreerd: 16-09-04
Woonplaats: Zuid Holland

Re: vroeg, maar toch: Elf Fantasy Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 19:46

Er is daar nog veel onduidelijks over hoor. Ik heb ook het forum gelezen en van Omnipasje gehoord dat er misschien last minute paarden komen en daarom alle honden sowieso aan de lijn moeten. Maar ik heb er in ieder geval erge zin in Cool

secricible

Berichten: 25712
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: vroeg, maar toch: Elf Fantasy Fair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 20:59

honden moeten sowieso aan de lijn, en zover ikheb gelezen op elffantasy, zowel forum als site zijn er geen paarden.

secricible

Berichten: 25712
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: vroeg, maar toch: Elf Fantasy Fair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 19:24

tot zover bekend:

secricible (alleen zaterdag)
Rider
Ilkkah
Ellende (zeker zondag, misschien zaterdag)
Leo_ke
Goldie
LorMir (miss)
IcePrincess
Pippi

Welke dag gaan jullie? Misschien kunnen we ergens wat afspreken?

Het winkelen is echt totaal mislukt, laat die staff maar varen denkik. Heb wel zwarte roosjes, maar ze zitten in zo'n mooi boeketje dak ze eigenlijk niet uit elkaar iwl halen *zucht* heb ik weer...

Pippi

Berichten: 122
Geregistreerd: 16-09-04
Woonplaats: Zuid Holland

Re: vroeg, maar toch: Elf Fantasy Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 23:48

Je kan ook roosjes loskopen, die heb ik zelf ook namelijk Bloos

Ik weet niet of je in de buurt van Utrecht woont, maar daar zit een fourniturenzaakje die echt van alles heeft, ook linten enzooi..

secricible

Berichten: 25712
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: vroeg, maar toch: Elf Fantasy Fair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 08:39

Nope, ik woon in Noord-Limburg en dat soort dingen zijn echt schaars. In die winkel waar ik was geweest hadden ze ook losse roosjes, maardie waren wel 5 euro per stuk. Beetje veel vond ik, nu heb ik dus een bosje voor 5 euro met 4 roosjes.
Pff, zit nu heel hard te denken. Op stal hadden we een stok staan, die lang genoeg was en ook mooi, maar zaten allemaal tape stukken omheen. Straks eventjes goed kijken of ik die er af zou kunnen krijgen en dan eventjes vragen of ik hem mee mag nemen (zal geen probleem zijn) Dna heb ik de perfecte stok.

secricible

Berichten: 25712
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: vroeg, maar toch: Elf Fantasy Fair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 08:57

Kan niet meer editten, maar heb zojuist iets moois ontdekt voor de bloodball fans:

Citaat:
NK Bloodball
In 2002 is ‘Bloodball’ gestart als experiment, en niet meer weg te denken op de Elf Fantasy Fair. Hét toernooi voor Live Action Roleplay verenigingen. Bloodball is te vergelijken met American football. Naast de tackle en andere hardheden worden bij Bloodball echter ook toverspreuken en vreemde monsters gebruikt om de bal over de juiste lijn te krijgen. Orken fungeren als “cheerleaders”. Het gevolg is een hilarische wedstrijd die je niet snel zult vergeten.


Bloodball is dus ook dit jaar weer van de partij Haha!

Pippi

Berichten: 122
Geregistreerd: 16-09-04
Woonplaats: Zuid Holland

Re: vroeg, maar toch: Elf Fantasy Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 13:48

Yay! Dat was zo geniaal he! Haha!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Re: vroeg, maar toch: Elf Fantasy Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 14:26

Ellende schreef:
Ik vrees dat de toegangsprijs van 16 euro misschien een beetje hoog is om alleen even te buurten als je voor de rest geen interesse hebt Knipoog


Ja ik las het nadat ik een bericht had geplaatst!
Misschien ga ik wel voor de ingang zitten met het boktlogo in mn handen Tong uitsteken

secricible

Berichten: 25712
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: vroeg, maar toch: Elf Fantasy Fair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 16:31

word ook een beetje moeilijk, je kan de ingang alleen bereiken door de pendelbusjes die naar en van de fair gaan. moet trouwens ook rekening mee gehouden worden in het budget: 2,50 voor een retourtje. Geloof dat je met de auto wel gewon erbij kan parkeren, maar dat weet ik niet zeker.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Re: vroeg, maar toch: Elf Fantasy Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 13:47

Volgens mij is het met de auto ook naar een parkeerplaats en dan met een pendelbus.

Met de trein is trouwens wel grappig, kom je op Utrecht allemaal verkleedde figuren tegen Lachen

Ik heb wel wat aparts om aan te doen maar m'n haar (kort op het moment) past er voor geen meter bij. Heeft iemand nog een beetje mooie langharige pruik te leen? Of anders een tip waar ik er eentje kan kopen in (het centrum van) Utrecht?

Als ik ga is het op zondag, zaterdag is het wedstrijd in Kootwijk.

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Re: vroeg, maar toch: Elf Fantasy Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 17:44

Ik baal enórm, want ik kan dit jaar niet Boos! Heb nl een autorallly op vrijdag, zaterdag en zondagochtend en dan zondagmiddag uitvoering van mn schoolkoor...

En vorig jaar kon ik ook al niet, en ik had er al zóó veel zin in om weer te gaan Verdrietig Scheve mond

Maar goed, ik mag lekker wel deze zomer een middeleeuwse figurant spelen op een ander festival Pling Vork Moet ik het daar maar mee doen...

Signe

Berichten: 5815
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Re: vroeg, maar toch: Elf Fantasy Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 21:30

Ik ben er zoals het er nu uitziet op de zondag...

(( helaas zonder Blizz, mark my words.. we zullen er ooit eens zijn!))

Anoniem

Re: vroeg, maar toch: Elf Fantasy Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 22:20

Margon schreef:
Ellende schreef:
Ik vrees dat de toegangsprijs van 16 euro misschien een beetje hoog is om alleen even te buurten als je voor de rest geen interesse hebt Knipoog


Ja ik las het nadat ik een bericht had geplaatst!
Misschien ga ik wel voor de ingang zitten met het boktlogo in mn handen Tong uitsteken

Je bent er gek genoeg voor Marg.. Haha!

Ik ga zeker weten ook 5 minuten van mijn huis vandaan.
Voor de 2de keer.. Haha!

dovish

Berichten: 2978
Geregistreerd: 25-05-01
Woonplaats: Oldekerk

Re: vroeg, maar toch: Elf Fantasy Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 22:22

ik ga voor de derde keer, geloof ik Lachen ik vind het fijn dat het weer in lisse is, die locatie vond ik toch mooier en sfeervoller. Ik ga trouwens maar één dag, want in augustus ga ik drie dagen naar castlefest, zijn er ook mensen die al weten dat ze daar heen gaan?

nog even wat sfeerfoto'tjes van vorige jaren Lachen
mijn moeder, mijn zusje en ik vorig jaar. tsja... fantasyfamilie en naai-grage moeder Lachen
Afbeelding
johannes de nar en een mini-elfje
AfbeeldingAfbeelding
winterfair
Afbeelding

Anoniem

Re: vroeg, maar toch: Elf Fantasy Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 14:19

Ik ga Zaterdag alleen, en Zondag komt mijn din mee Lovers
Heb er echt zin in!

Taartje

Berichten: 1284
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: Boskoop

Re: vroeg, maar toch: Elf Fantasy Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 15:56

ik ga ook! weet alleen de dag nog niet!, ga denk weer als elfje want heb geen tijd gehad om een nieuw kostuum te maken!

secricible

Berichten: 25712
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: vroeg, maar toch: Elf Fantasy Fair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 21:41

woooeehooe, ik heb een staff. Kheb er al runen in gekerft. (Death is the only way. Moest eigenlijk Death is the only way to live zijn, maar vond het te lang. Mijn naam als character is namelijk een ijslandse vertaling van Goddes of Death)
Verder heb ik gisteren in Eindhoven bij Six een kettinkje gekocht met een heel simpel klein doorzichtig diamantje, wat ik ga vastmaken met kleine speldjes op mijn hoofd.

Samengevat:
Ik ben te herkennen aan:

-een donkerrode jurk met gigantische mouwen en strakke onderkant
-een donkerrode mantel van laughing vampire met een keltische broche erop
-een zwarte heupriem met kraaltjes en een buideltje eraan.
-een grote staff met runen erin (die je waarschijnlijk niet kan lezen) en allemaal lintjes en belletjes aan de bovenkant (meer dingen om te versieren zijn welkom, wel in character, dus geen vlindertjes en strikjes enzo)
-een soort zwarte vlindervleugel bij mijn oog getekend
-een simpel hoofdsieraad, verder is mijn haar opgestoken met zwarte rozen.
-een grote ring in de vorm van een slang die mijn hand vast grijpt.

In het gezelschap van 1 persoon in het zwart/wit/zilver, een paar mensen niet verkleed en iemand met korte staff/wandelstok en een gigantische groene jurk met zwarte mantel.

Verdere tips om het karakter uit te breiden zijn altijd welkom.

dovish

Berichten: 2978
Geregistreerd: 25-05-01
Woonplaats: Oldekerk

Re: vroeg, maar toch: Elf Fantasy Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 12:20

klinkt heel goed secricible!

Ik weet eigenlijk nog steeds niet wat ik aan moet doen.... Ik heb een leuke hele wijde (hoepel)rok, alleen iets middeleeuws vind ik ook wel heel leuk, en daar passen mijn drinkhoorn en buidels enzo weer beter bij. Lastig, lastig! Ik heb er wel zin in, en het weer schijnt aan het eind van de week ook weer beter te worden, dus dan ga ik er voor het gemak maar van uit dat dat zaterdag ook nog zo is Lachen

Tancreda4

Berichten: 24116
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Re: vroeg, maar toch: Elf Fantasy Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 15:30

Jaaa, ik ga voor het eerst!!! Hyper!
Ik ga gewoon in Gotic, dat is al verkleed genoeg voor mij Nagelbijten / Gniffelen

Afbeelding

Zit alleen met een probleem... Ik heb er nog niets om op te doen. Ik heb het gekocht met de gedachten: Het wordt 30 graden en de zon schijnt Clown Maar volgens mij zit dat er niet echt in....

Weet overigens nog niet op welke dag, ligt eraan wat de weersvoorspellingen zijn. Het liefst ga ik op zaterdag, ik ehb het idee dat het dan ietsjes minder druk is... Iig dat verwacht ik.

Ben heel benieuwd, ga vooral om te genieten, mijn ogen uit te kijken en vooral VEEL FOTOS te maken Lachen

Ik heb eigenlijk geen idee wat ik er van moet verwachten. Ben in december naar de Fantasy&Gotic fair in Archeon geweest, en toen was ik nog meer verliefd en had ik zoiets: Ik MOET naar de fantasy fair. En dit jaar is het eindelijk zover, de kaarten liggen als thuis Haha!

dovish

Berichten: 2978
Geregistreerd: 25-05-01
Woonplaats: Oldekerk

Re: vroeg, maar toch: Elf Fantasy Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 15:35

Het is ook LeukLeukLeuk hoor Tancreda! Ik ben twee jaar geleden voor het eerst geweest, en daarna verslaafd geraakt. Ga dan ook overal heen als het even kan. De triganda-beurs, winterfair, zomerfair, fantamagic, castlefest Lachen Gelukkig vind de ele familie het leuk, dat scheelt een stuk in de reiskosten Knipoog

xx_Irisje

Berichten: 12347
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: vroeg, maar toch: Elf Fantasy Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 15:39

klinkt allemaal leuk,

misshcien dat ik toch ga,
kostuum is altijd op het laatste moment wel te regelen.

kan iemand me een datum vertellen Haha!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Re: vroeg, maar toch: Elf Fantasy Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 15:52

23 en 24 april volgens mij.