Een laatste poging... ;-) (jumping)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Een laatste poging... ;-) (jumping)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-01 00:05

Hellup...morgenochtend naar de rai....helemaal moederziel alleen...dus als iemand me gezellig even gezelschap wil houden... Schijnheilig Ik zit of bij de horses.nl stand achter de compouter stiekem te bokken *gnagna* of ik ben even neuzen bij de Brooke stand (tribune te groot om me te vinden vrees ik Knipoog ) of tegenover de champagnebar bij Empire huppeldepup (zeer chigue stand met "schoeisel", daar kan ik nl. de stalhoudster waar mijn meis staat even lastig vallen, die moet daar morgenochtend werken...hahaha (is ook vlakbij de Brooke stand trouwens) Ik denk aan te hebben een eh....eh...uhm...nou, ik denk een donkerblauwe spijkerbroek met een donkerblauw koltruitjes met strepen (ander grijze koltrui) en donkerblauwe slangenprint laarsjes... Haha! Hahaha, zal nogal makkelijk te vinden zijn tussen al die duizenden mensen, maar ja...als laatste wanhoopspoging - Knipoog - dacht ik er nog even over om mijn reserve mobiele nummer te plaatsen, maar ach, das wel heel extreem...*grinnik* Kan ik in geval van nood altijd nog doen bij die horses.nl stand natuurlijk...*LOL* Maar goed, misschien tot morgen. Haha!