Jumping Indoor Maastricht. Wie gaat er ook?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 12:38

Punt was dat ik daar als werknemer rondliep, gigantisch stonk etc etc Haha!

Ik zal morgenavond eens aan mijn verslagje beginnen. Namen weet ik over 't algemeen toch niet Lachen En die VIP's waren idd aardig irritant Nagelbijten / Gniffelen

Bealy, weet jij trouwens toevallig ook nog wanneer en of 't uberhaupt uitgezonden wordt? Ik heb de godganse tijd te horen gekregen dat ik dat jou moest vragen en dan vergeet ik 't gewoon Scheve mond

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 12:58

Gister was de Grote Prijs live te zien op RTL 5 Lachen
Verder zou ik het helaas ook niet weten...

Vientje

Berichten: 4937
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Wildervank

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 13:19

Ja die weet ik ook, vooral omdat er opeens heeel veel aanwijzingen voor de spots gegeven werden (hoezo het moest goed gaan voor de TV???) Haha!

Maar dus goed nieuws: ik heb het overleefd!!!! Vraag niet hoe want ik ben zo brak als een konijn- de borrel gister was errug gezellig en ik was verder ook helemaaaal niet dronken Schijnheilig

En maar liefst 3 Bokkers gemeet Lachen (helaas moest ik iedere keer als ik Kwadraatje en Deesjuh tegenkwam net weer snel wat nuttigs gaan doen *pruillip*)

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 13:31

Och arme Ach gut Ik heb ook alleen maar 1,5 dag slapend doorgebracht... Ach gut

Vientje

Berichten: 4937
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Wildervank

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 14:13

Dank je, voel me ook heel zielig... Verdrietig medelijden helpt Haha! ( (ben het helaas wel zelf schuld, ik bep teveel 's nachts waardoor ik niet veel slaap krijg en dan een bult alcohol erbovenop, geeft kermis! Clown )

Ik vind het trouwens wel jammer dat ik Justy en Gunufje gemist heb!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 14:14

Maar weet je wat dan gewoon zo erg is? Dat je anderen wakker houdt met dat gebep Schijnheilig

Ik verdien ook wel een beetje medelijden... Ik had zo'n onwijs gave roze sokken gezien... En ik ben ze vergeten te kopen Verdrietig

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 16:55

@Bealy: Het viel wel mee met dat versuft zijn hoor Haha! Maar ja, ik weet niet hoe je normaal bent Tong uitsteken

@Vientje: Waar zat jij dan?

Ik heb trouwens wel moeten lachen om die kak op de VIP-tribunes... Mén wat een hete aardappels zaten daarbij zeg Haha!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 17:37

Wat was die omroeper trouwens een ontzettende rotzak. Haha!

Op zaterdagavond: ''Emile Tacken hing vorig jaar in de takken (vd bomen) eens kijken of hij dit jaar wel blijft zitten''...
Vervolgens flikkert die Emile van zn paard roept die vent weer:'' Dit jaar hing hij niet in de takken maar in de borden hahaha''. Bloos! Bloos! Vond het eigelijk best grof Schijnheilig Gemeen zon leedvermaak op de tribune Blauw oog

Vientje

Berichten: 4937
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Wildervank

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 17:41

@ Justy: Ik zat overal en nergens, vooral op de riderstribune, het chevaliers/KDO-hok en bij het gordijn....en bij mijn spot op de VIP-tribune Haha! De VIP's om mij heen waren trouwens waarempel erg aardig, geen last gehad van kapsones Verward Alleen een mevrouw meende me te moeten storen tijdens een belangrijke prijsuitreiking maar die heb ik meteen omver gekegeld met mijn spot (ZWAAI-oeps sorry mevouw! Schijnheilig ).

Vientje

Berichten: 4937
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Wildervank

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 17:43

Fonnie schreef:
Wat was die omroeper trouwens een ontzettende rotzak. Haha!

Op zaterdagavond: ''Emile Tacken hing vorig jaar in de takken (vd bomen) eens kijken of hij dit jaar wel blijft zitten''...
Vervolgens flikkert die Emile van zn paard roept die vent weer:'' Dit jaar hing hij niet in de takken maar in de borden hahaha''. Bloos! Bloos! Vond het eigelijk best grof Schijnheilig Gemeen zon leedvermaak op de tribune Blauw oog


Emile in de Nashuatec Clown Maar volgens mij kon hij er zelf ook wel de humor van inzien hoor, en gelukkig was hij niet zo hard gevallen...

Chely

Berichten: 982
Geregistreerd: 30-10-04
Woonplaats: born

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 17:46

heyhey,

Voor mijn verjaardag heb ik 2 kaartjes voor de zaterdagavond gekregen Haha!
Vond het heel gezellig en leuk om te zien.
Alleen het derby-parcours wat via het grote terrein naar de inrijpiste ging en weer terug vond ik niet zo handig.
Wel heb ik nog leuke foto's kunnen maken.

Zal ze zo snel mogelijk online zetten!
Kan jullie wel niet vertellen wie wie is Knipoog

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 17:48

Oooooooh ja die omroeper Riep alle namen verkeerd om, vreselijk irritant! Ik kreeg echt flashbacks naar Athene en Frits vh Groenewoud.. En soms nog gemeen ook ja Haha!

kwadraatje

Berichten: 4335
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Disneyland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 17:53

Ja, ik ben weer hier op bokt te zien, na 4 leuke maar ook vermoeide dagen, vannacht mijn slaap in gehaald en maar liefst 12 uur geslapen Haha!

Ik had wel verwacht dat we wat meer bokkers zouden meeten,
we hebben er maar 4 gemeet, wel een paar gezien, maar die konden we al.

Het zou inderdaad fijn zijn als we volgend jaar een punt afspreken.

Whild

Berichten: 3920
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 17:53

hihi dat probleem heb ik ook hoor, Chely Tong uitsteken Ik heb echt geen idee hoe ze allemaal heten..

Het Derby parcours vond ik echt heel erg vet. Wij zaten op de rijderstribune en konden dus achterom kijken waar ze steeds langs kwamen gesjeest enzo Lachen

Het was inderdaad wel leedvermaak wat zich voordeed met Emille Tong uitsteken Die omroeper is ook zo'n vage gast. Hij zegt echt maar wat Tong uitsteken
Kwam vaak langslopen met de rug naar de ring toe en bleef toch commentaar geven. En dan keek hij zo naar ons van *ik zeg ook maar wat *LOL*

Wat was het vandaag vreemd om weer op college te zitten! Ik raakte er net helemaal gewend aan Clown

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 18:20

Ook zo'n leedvermaak-moment: ik geloof dat 't Gribaldi was die bokte naar de jury... Gelukkig zag Gal er de humor van in Lachen Oh en dan Albert Zoer, die op zijn paard een rodeo weggaf... Geweldig *LOL*

Chely

Berichten: 982
Geregistreerd: 30-10-04
Woonplaats: born

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 20:07


Vientje

Berichten: 4937
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Wildervank

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 23:29

Sylvia schreef:
Ook zo'n leedvermaak-moment: ik geloof dat 't Gribaldi was die bokte naar de jury... Gelukkig zag Gal er de humor van in Lachen Oh en dan Albert Zoer, die op zijn paard een rodeo weggaf... Geweldig *LOL*


Ja dat was Gribaldi, de jury schrok zich te pletter Nagelbijten / Gniffelen En Albert Zoer deed duidelijk aan konijnracen met die hengst Clown (de omroeper Bert bleef maar volhouden dat dat Lowina was Lips are sealed )

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 23:32

Ja geweldig Haha! Compleet ander paard... Volgens Lonneke had ie gezegt dat dit de rustigste was die hij bij zich had Scheve mond

Geweldig, echt. Paard met 4 stijve benen door de bak, en dan die houding en blik van Albert... God wat hebben we gelachen. En Bert maar roepen: zou hij het halen mensen? Blijft hij zitten!? Clown

Zo'n paard wil ik ook... Al wordt je laatste, je hebt iig altijd de volle aandacht. Die Fransoos die won was ook niet bepaald blij aan zijn gezicht te zien Haha!

Ik vond 't trouwens wel mooi dat Edward begon te lachen ipv 't paard een dreun te verkopen... God, wat heb ik een hoop beroerde ruiters gezien. Nee, dan zo'n meisje wat eraf viel, volgens mij goed hard ook... Op de pony geklommen, beestje beloond en rustig de bak uit. Dát vind ik rijden.

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 01:32

Heeft niemand de modeshow gezien?? Verward

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 09:00

Nee Bloos! Jullie zaten een beetje weggeduwd vond ik... En tegen de tijd dat ik jullie gevonden had zat er een groepje te koffieleuten en ben ik maar doorgelopen.

kwadraatje

Berichten: 4335
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Disneyland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 12:02

Ja, ik heb hem gezien Lachen
Een stukje, een kwartier denk ik.

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 18:35

Waar was die dan? Bloos!

Miss87
Berichten: 784
Geregistreerd: 07-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 20:50

Bij de sushi-bar Haha!

GeJe

Berichten: 2493
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 16:43

Ik heb 'm wel gezien. Nooit helemaal (want hij duurde een beetje te lang). Heb ondertussen best wel bewondering gekregen voor de dames en heren modellen. OK dan! Het was vooral leuk om een aantal mensen te spreken en te horen hoe alles in z'n werk gaat. Vind dat de BCM best wel wat zuiniger op jullie mag zijn *LOL* !! Op naar de volgende show: de nieuwste zomer ruitermode van 2005 tijdens Indoor Brabant.
Doe de groeten aan de rest van je team als je ze ziet!

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 01:55

GeJe schreef:
Ik heb 'm wel gezien. Nooit helemaal (want hij duurde een beetje te lang). Heb ondertussen best wel bewondering gekregen voor de dames en heren modellen. OK dan! Het was vooral leuk om een aantal mensen te spreken en te horen hoe alles in z'n werk gaat. Vind dat de BCM best wel wat zuiniger op jullie mag zijn *LOL* !! Op naar de volgende show: de nieuwste zomer ruitermode van 2005 tijdens Indoor Brabant.
Doe de groeten aan de rest van je team als je ze ziet!


Ja, ik zal ze de groeten doen. Het was ook leuk om eindelijk het gezicht achter GeJe te zien Tong uitsteken Hehe...