Jumping Indoor Maastricht. Wie gaat er ook?

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 21:59

En het is bijna morgen!!! Haha!

kwadraatje

Berichten: 4335
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Disneyland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 01:09

Jaa, ondertussen xxveronaxx al gemeet. Morgen komen wij ook en we zitten op de rijderstribune en zijn te herkennen aan ons lachende gedrag Nagelbijten / Gniffelen en we hebben een blauwe en beige jas aan en of een blaadje met bokt.nl voor onze neus staan of een groen blaadje met daarop ook bokt.nl aan onze tas gevestigd.

franske"]
Jaja ik was er Lachen
[/quote]

Niet gezien >;)
Maar ik vind jou op een doorsnee jongen lijken, en er liepen er een stuk of heel veel daar rond, dus daarom heb ik je natuurlijk niet herkend Tong uitsteken

Naar Fonnie hebben we ook even geschreeuwd Haha!, die schrok zich een hoedje.

Ook hebben we onze manegepony's zien lopen in de inrijbak.

[quote="rockey schreef:
verder heb ik weinig bokkers gezien, alleen snarf

Volgens mij heb ik jouw wel gezien. Je had een rokje aan en je haren los. Als dat zo is, dan heb je voor me gezeten. Toevallig geen meisje met een blauwe jas gezien? Schijnheilig

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 09:09

Ik vertrek zometeen, dus wie weet zie ik jullie straks Haha!

Edit: Ik heb een roze trui aan en een lichtblauwe spijkerbroek, en een briefje met 'Bokt.nl' op een bruine schoudertas Haha!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 10:14

kwadraatje schreef:
Jaa, ondertussen xxveronaxx al gemeet. Morgen komen wij ook en we zitten op de rijderstribune en zijn te herkennen aan ons lachende gedrag Nagelbijten / Gniffelen en we hebben een blauwe en beige jas aan en of een blaadje met bokt.nl voor onze neus staan of een groen blaadje met daarop ook bokt.nl aan onze tas gevestigd.


Volgens mij heb ik jouw wel gezien. Je had een rokje aan en je haren los. Als dat zo is, dan heb je voor me gezeten. Toevallig geen meisje met een blauwe jas gezien? Schijnheilig


nee ik had mijn haren niet los, wel een rokje aan, maar zo aan je foto te zien, heb ik je niet gezien Haha!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 11:48

ik liep gisteravond net met twee ex-stalgenootjes ( kwadraatje&Hilde, die jongen met die donkere haren met sik en die meid met lange blonde haren:D ) op mn gemak terug naar de tribune, incl. cappucino in kartonnen bekertje Schijnheilig

Hoor ik opeens mijn naam roepen Haha! Duurde ff voordat het kwartje viel: ''ohja dit zijn de mensen van mijn internet leven Bloos Haha! Cool Knipoog ''
Wel leuk hoor, tenminste nog iemand ''gemeet'' Lachen Veerder niemand gezien.

Het leek alleen of er nog minder paardenkraampjes waren dan 2 jaar geleden... Nagelbijten / Gniffelen

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 13:27

Hey Fleury, je bent toch niet de vrijwilliger Fleur he? Verrek, weer een extra Bokker Haha!

Nou, mijn score... Vientje en Naranga kende ik al. Heb gewerkt samen met Fleury dus blijkbaar Lachen, Risje en *iemand waarvan ik niet op de goede Bokt-naam kom*.
Gemeet: genufje (dankzij kwadraatje en daantjuh Haha!), Kwadraatje en Daantjuh dus en GeJe, na een hele dag samen met Vientje voor zijn winkel gehangen te hebben, ons afvragende of hij het echt was Haha!

't was idd een zwáre tegenvaller wat paard-gerelateerde kraampjes betrof, vooral omdat we geen gebruik mochten maken van het bed Gaaaap en de massagestoelen

@Yessy: gelukkig mag je naar binnen! OK dan!

Pffff, heb 13 uur geslapen vannacht, was echt he-le-maal kaput...

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 17:01

Haha, ik kwam er dus ook pas thuis achter dat jij die sylvia van bokt was. Maar je hebt inderdaad met me samengewerkt dus.
Je hebt ook met Leonie samengewerkt en die heet Laquintatje op bokt.
En ook Jessay was vrijwilliger.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 17:07

Ah, Yessay, die zocht ik ja. Bedankt Lachen Waren er behalve Leonie en Jessica nog meer Bokkers aan 't helpen die ik niet genoemd heb?

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 17:12

Wanneer heb jij nu allemaal geholpen dan?

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 17:34

Ik ben weer thuis!! En ik mocht naar binnen Hyper!

Ik heb alleen Bealy en GeJe gemeet, GeJe had ik snel gevonden en Bealy zag ik elke keer staan tijdens een proef maar nooit tussendoor, toen heb ik maar even aan een andere vrijwilligster gevraagd of ze haar even wilde roepen Clown

Verder geen bokkers gezien, en ik liep nog wel met 'Bokt.nl' op mijn tas Verdrietig

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 18:24

Fleury schreef:
Wanneer heb jij nu allemaal geholpen dan?


Donderdag en vrijdag de hele dag en gisteren tot 17:00 uur...

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:33

Justy schreef:
Ik heb alleen Bealy en GeJe gemeet, GeJe had ik snel gevonden en Bealy zag ik elke keer staan tijdens een proef maar nooit tussendoor, toen heb ik maar even aan een andere vrijwilligster gevraagd of ze haar even wilde roepen Clown

Superactie van je OK dan! Echt leuk!

Ik heb twee super dagen gehad, was heel gezellig!
Enigste puntje:
Dat 'Jumping' mag van mij wel weg, ik ben meer voor een 'DIM'
Haha!

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:47

Hoewel ik het progressief springen ook wel oké vond hoor Maar ik ben ook meer van de D van van de J Haha!

Vond het leuk je eens irl te zien!!

Whild

Berichten: 3920
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 21:52

Hihi volgens mij is iedereen een beetje moe in dit topic want er wordt me toch wat gegooid met verwisselde namen Nagelbijten / Gniffelen Tong uitsteken

Ik vind het jammer dat het over is maar ik moet eerlijk zeggen dat ik toch wel een beetje moe ben na 4 bijna volle dagen Lachen

Vandaag hebben Kwadraat en ik op het laatst nog een hele tijd door de Village gelopen; "Bokt, Bokt, Bokt.nl" roepend. Maar we kregen helaas geen reacties van Bokkers (wel van andere mensen Nagelbijten / Gniffelen )

We hebben welgeteld 7 Bokkers 'gemeet' (in ieder geval gezien), geloof ik..

Jammer dat het volgend jaar maar 3 dagen is (jammer van die vierde, extra, gratis dag Schijnheilig )

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 22:11

Ik heb niks gehoord Deesjuh Haha! Hoe laat was dat? Hebben jullie geen meisje in een roze trui met een tas met Bokt.nl erop gezien? Tong uitsteken Het was ik Haha!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 22:34

Het is volgend jaar toch van 24 tot en met 27 november? Dat zijn dus ook 4 dagen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 22:37

3 dagen? 't is elk jaar 4 dagen Scheve mond

Oh ja, Bealy heb ik ook gemeet In 'Huize Sylvia' Clown

Whild

Berichten: 3920
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 22:56

*denkt na

Blond Never mind die 3 dagen; ik heb niks gezegd.. Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb helemaal niemand gezien met een Bokt-teken/kenmerk! Beetje jammer dat er zoveel zijn misgelopen. Volgend jaar kunnen we misschien een bepaald punt afspreken ofzo, dat werkt misschien beter Lachen

Hebben jullie trouwens ook foto's gemaakt?

Ik heb een heleboel foto's en ben aan het twijfelen of ik een topic zal maken..

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 23:15

Heb je ook foto's van de pony's die meededen? Dan mag je die plaatsen Haha! Die pony's waren echt gaaf! Vooral zo'n schimmeltje.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 23:18

Ik heb een foto of 300 gemaakt. Zal zo snel mogelijk uploaden (maar de 150 van donderdag moet ik zo wie zo nog krijgen. Nadeel is alleen dat veel foto's wazig zijn

Mag ik eigenlijk een verslag plaatsen Bealy? Of mag dat niet ivm 'achter de schermen' en VIP's? Haha!

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 23:27

Jeuhj, jeuhj, jeuhj!!! Ik ben weer terug. Ondanks dat we op de heenweg op de A2 betrokken waren bij een auto ongeluk. We reden met 90 á 100 km/h in op een auto die bijna binnen 3 sec. silstond midden op de snelweg. Gelukkig niet ernstige gewonden, alleen hadden sommige last van hun nek, maar daar was na onderzoek niets aan de hand. Mijn been is een beetje beurs na een klap tegen het dashboard. Ik ben blij dat ik mijn gordel omhad, anders had Geje mij niet kunnen herkennen op JIM Tong uitsteken

Maarja, we waren om half 1 vertrokken naar JIM en kwamen om 5 uur aan. Ff een eindje van eindhoven naar maastricht...
Daardoor was de eerste show van vrijdag afgelast, omdat iedereen heel erg geschrokken was, en de meesten waren er nog even niet met hun hoofd bij.

Het was heel gezellig, ik heb vandaag nog even Geje gemeet.
Haha, ik liep langs zijn stand, en ik dacht:"Huh, dit is toch de stand van Geje?" Maar ik zag niemand in de stand. Dus ik doe ene poging om door te lopen, maar met zoveel koffers enz ging dat een beetje moeilijk, en op dat moment voel ik een hand op mn schouder, en iemand zei dat hij mij van bokt kende, en meteen wist ik dat dat Geje was.
Ik heb zaterdag ook nog even voor groom gefunctioneerd.

De modeshow was echt weer leuk, alleen het publiek was wat magertjes.

Ik ben echt helemaal gaar, want vrijdag avond lagen we om 3 uur/half 4 in ons bed, en ik moest (Omdat ik groom was) om kwart voor acht al uit mn bed. Gisteravond hebben we nog tot diep in de nacht op JIM gefeest, en dat was natuurlijk kei gezellig! Dus lagen we om 4 uur in ons bed, en moesten er om half 11/kwart voor 11 er weer uit.
Dus jullie snappen denk ik wel dat ik alle leuke verhalen bewaar voor morgen, en ga slapen, toch?? Weltrusten.

De modeshow was echt weer leuk, alleen het publiek was wat magertjes.

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 23:41

Wie is er eigenlijk bij de grote prijs gaan kijken?

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 08:54

Grote Prijs heb ik niet gezien. De rest wel Haha!

Ik heb ook wel wat foto's maar die zijn niet zo denderend mooi, ik zal straks de mooiste eruit zoeken.

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 11:20

Justy"]
Vond het leuk je eens irl te zien!!
[/quote]
Geheel wederzijds
Kan zijn dat ik een beetje brak en versurft overkwam, dat lag een beetje aan de avond ervoor en het vroege opstaan Haha!
[quote="Silvia schreef:
Mag ik eigenlijk een verslag plaatsen Bealy? Of mag dat niet ivm 'achter de schermen' en VIP's? Haha!

Ja leuk een verslag! Lachen Kan gewoon hoor, ik zou alleen niet teveel namen noemen van irritante ruiters c.q. VIP's Haha!

Ik heb de grote prijs niet meer gezien, vond eigenlijk alleen de dressuur echt boeiend. De barrage van de Grote Prijs heb ik thuis nog wel even gekeken. Dus de val van Markus heb ik gezien ja Haha!
Wordt ( of is ) de dressuur eigenlijk nog ergens uitgezonden (bvb Eurosport?)

marijkedam

Berichten: 1753
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Thorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 12:32

Ik ben gisteren bij de grote prijs geweest en heb ook helemaal geen bokkers gezien .

Citaat:
vooral omdat we geen gebruik mochten maken van het bed en de massagestoelen


Maar ik heb lekker wel op de massagestoel gezeten en een vriendin heeft ook op het bed gelegen. No problem!
Ik was wel lekker relaxed na de massage. Nagelbijten / Gniffelen