Jumping Indoor Maastricht. Wie gaat er ook?

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 20:22

Ik ga ook. Weet nog niet welke dagen. Sowieso zondag, maar t hangt van de dag af dat ik naar binnen gesmokkeld kan worden! Haha!

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 00:42

Miss87"]
moet modeshows lopen dus ben er 3 dagen Haha! , wel komen kijken nou he burgers!
[/quote]

Ha Yin!!
(Ff voor de duidelijkheid, Yindee en ik lopen samen mee in de modeshows. Hehe)
Vrijdag lopen wij om 17:15 ofzo, en 'savond's nog een keer.
Meestal smiddags en savonds. Tis altijd in het strodorp. Kunnen we niet een symbool van herkenning verzinnen ofzo. Tong uitsteken

Gaan er ook mensen feesten savonds/snachts in het strodorp. (Chipz komt Tong uitsteken)
Wij gaan iig lekker feesten, he Yin?

[quote="Vientje schreef:
misschien moet ik jou wel in de spotlight zetten Haha! (ben van de belichting Tong uitsteken )


Richt het licht dan maar niet op mij, dan schrikken de mensen.... Hehe...
Laatst bijgewerkt door Angeliek op 08-12-04 00:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 00:44

GeJe schreef:
Vanuit het Drentse Rolde, reizen wij dinsdag af naar het verre Zuiden. Alle dagen van het evenement kun je ons daar vinden in het promo-dorp wat dit jaar weer die speciale uitstraling krijgt. Vind JIM een van de mooiste evenementen.


Hehe, deze keer wel ff meeten he? Ik wist na Zuidlaren niet eens wie jij was Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Angeliek op 08-12-04 00:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 00:50

Angeliek schreef:
Kunnen we niet een symbool van herkenning verzinnen ofzo. Tong uitsteken


Zwarte broek, witte gympen en JIM-blouse Knipoog

Ik schrijf gewoon Bokt op mijn hand denk ik Haha! Tenzij Hilde me dat verbied...

SHALALA

Berichten: 4373
Geregistreerd: 30-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 00:52

Ik zou ook gaan, maar weet het niet meer zeker, mijn ouders hebben het er niet meer over gehad....als ik ga, zal ik het laten weten Knipoog

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 00:52

Sylvia schreef:
Zwarte broek, witte gympen en JIM-blouse Knipoog

Ik schrijf gewoon Bokt op mijn hand denk ik Haha! Tenzij Hilde me dat verbied...


Hmm, nee, dat is niet echt de look die ik graag draag... we gaan gewoon allemaal bij het standje van GeJe staan. gaan we hem lastig vallen.

Wij struinen daar de hele dag rond. Als je opeens bonkende muziek uit het strodorp hoort komen, moeten jullie maar even gauw komen kijken...

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 00:53

Ik ga VIP Lachen Als het goed is, aangezien ik dat weekend ook naar Rotterdam ga. Maar is toch hier 'om de hoek' dus denk dat ik wel ga. Zou leuk zijn om nog wat bokkers te ontmoeten

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 00:55

Oeh, herkeningspunt Ik loop wsn de zakJapanner uit te hangen... Hilde denkt dat ik mijn fototoestel tijdens 't werk wel mee mag slepen Lachen

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 00:57

Hahaha: 'Can you take picture? Hello? You picture??'

Aimee

Berichten: 11808
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 00:57

saluut schreef:
Ik ga ook. Weet nog niet welke dagen. Sowieso zondag, maar t hangt van de dag af dat ik naar binnen gesmokkeld kan worden! Haha!


Haha!
Als het goed is ga ik ook wanneer Saluut gaat...

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 12:30

Nou, ik ben heel makkelijk te vinden tijdens JIM, dus Bokkers schroom niet mij aan te spreken Haha!:D:D

Ik sta zaterdagavond vanaf 20.30 bij de persbar Cool , dat is de bar bij inrijbak 1 in de hal waar ook de paarden staan. Dus kom maar gezellig langs voor een biertje Haha!

Zondag de hele ochtend tijdens de dressuur en 's middags tijdens de grote prijs van 15.45-18.00 sta ik bij het Gordijn om de ruiters in en uit de bak te laten. Ik ben nu hard bezig om voor de dressuur een strategisch plekje te bedenken om de proeven te bekijken *LOL*
En ik heb een mooie grijze trui aan Haha!

Ooh Sylvia neem je je fototoestel mee, leuk!! OK dan!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 13:13

Ik zit vastgeroest aan dat ding, dus die is aanwezig. Heb de server van vriendlief tot m'n beschikking, dus kan een hoop foto's maken Haha!

Ik zal straks even een foto van mezelf in m'n profiel zetten, ben vrij goed herkenbaar Lachen

Raiza

Berichten: 1608
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: In het mooie zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 15:23

Ik ga ook, op zondag hele dag in de VIP-ruimte, samen met Wendy101. Baas van mijn man had 2 vip-kaarten gekregen maar die ging niet. Wendy loopt daar sinds 1 week stage. Mijn man hoefde niet perse mee, dus mag ik mee. OK dan!
We hadden eigenlijk kaartjes voor zondagmiddag gekregen, maar omdat wij echte dressuurmiepjes zijn *LOL* , had Wendy geprobeerd of het mogelijk was om zondagochtend te gaan. Bloos! Ipv ze omruilen mogen we nu de hele dag.

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 16:46

Ik ga vrijdagavond. Hoe laat weet ik nog niet precies, want we gaan eerst nog op concours in Helden.

Vientje

Berichten: 4937
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Wildervank

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 17:05

Bealy schreef:
Ik ben nu hard bezig om voor de dressuur een strategisch plekje te bedenken om de proeven te bekijken *LOL*


Ja ja en ondertussen mij vragen of ik voor je inval he Haha! Smiecht Haha! Knipoog

Maar ik huppel ook in de grijze trui rond alle 4 de dagen (vanaf morgenochtend 9 uur Scheve mond ), ben alleen niet zo makkelijk te vinden vrees ik want ik sta niet op een vaste plek... Behalve als er mensen op de tribune bij de spotlight apparaten staan, een daarvan is me *LOL* (de rest daarvan is trouwens ook Bokker Cool )

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 20:14

Sylvia, ben jij er zondag ook dan?

Bealy vind ik wel, dat moet lukken, en bij GeJe wandel ik ook wel even langs Haha!

Zal ik gewoon 'Bokt' op mijn voorhoofd zetten? Schijnheilig

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 20:20

Ik zet (als 't lukt Bloos) een B op mijn hand Lachen

Justy, zondag ben ik er niet... Dan ben jij er zeker weer wel? Damn, ik wil meeten Scheve mond

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 20:35

Ja, ik ben er alleen zondag... Wel de hele dag...

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 21:44

Ik heb mijn herkenningspuntje Lachen Ik zet mijn 'born to be wild'-pet op Haha! Beige pet met daarop een oranje rondje (zonnetje) en 'Born to be Wild' in 't donkergroen (flap is ook donkergroen). En als ik 'm niet op heb (heet Schijnheilig) dan hangt ie aan mijn riem; maar mijn camera valt dan wel op...

Dus als die muts voorbij vliegt in gezeldschap van fototoestel, rooie wangen en een hoop gebabbel in zichzelf -> het is mij Haha!

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 22:15

CRISIS!!!

Ik ben mijn kaartjes kwijt... Scheve mond Ik kan ze echt nergens vinden, ik heb alles ondersteboven gekeerd maar ik ben bang dat ik ze per ongeluk weggegooid heb ofzo Huilen Heeft iemand enig idee of het zin heeft om met BCM te bellen, desnoods met een verhaal over waterschade ofzo? Scheve mond

Aimee

Berichten: 11808
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 22:19

Justy schreef:
Heeft iemand enig idee of het zin heeft om met BCM te bellen, desnoods met een verhaal over waterschade ofzo? Scheve mond


Dan zou ik dat in ieder geval niet zo op bokt zetten, voor het geval ze mee lezen daaro.... Knipoog

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 22:19

Ik zou niet liegen iig... Voor 'tzelfde geld vragen ze je die dingen op te sturen. Bel idd BCM even, leg 't verhaal uit... Je hebt die dingen per bank betaald, dus als jij een afschrift kunt overleggen... Ik hoop echt voor je dat ze je gewoon geloven dat je ze niet aan iemand anders gegeven hebt en je nieuwe kaartjes krijgt... Waren 't trouwens kaartjes voor de A-tribune? Of ongeplaceerd?

Succes iig! Heb je al op stomme plaatsen gezocht? Postvakjes, enveloppen, beurs, kluis, tussen een boek, etc etc?

Whild

Berichten: 3920
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 22:31

Oh jee, Justy Bloos! Je moet beslist ook even onder en tussen de bank zoeken (serieus, daar was mijn oudste broer eens concert-kaartjes kwijtgeraakt Clown )

Hoe dan ook, Kwadraatje en ik zijn te herkennen aan onze fel-lichtblauwe en beige-achtige jassen en oranje en lichtblauwe muts Tong uitsteken Als we tegen die tijd nog durven, maken we misschien een Bokt.nl teken op onze mutsen, maar dat valt nog te bezien Nagelbijten / Gniffelen Tong uitsteken
En ik heb speciaal voor deze aankomende meeting weer een tijdelijk profielletje aangemaakt, wat zeg je daarvan Knipoog Vork

Ik kan gewoon niet geloven dat het morgen al is! Liesbeth en ik moeten wel nog even naar school tussendoor om een presentatie te doen en een paar lessen te volgen (toch maar dan Clown), maar daarvóor en natuurlijk erna zijn we er natuurlijk Lachen

Feel free to come and say hello Knipoog

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 22:35

Aimee schreef:
Dan zou ik dat in ieder geval niet zo op bokt zetten, voor het geval ze mee lezen daaro.... Knipoog


Bloos! daar zeg je wat Haha!

Je hebt wel gelijk Sylvia Knipoog Liegen heeft niet zoveel zin... Maar een kat in nood Clown
Ik heb inderdaad per bank betaald, het afschrift heb ik... Ik zat wel op de B-tribune maar voor 's ochtend waren het wel vaste zitplaatsen, 's middags was ongeplaceerd... Maar die kaartjes hebben toch nummers, en ik neem aan dat ze mijn naam nog hebben, dus ik hoop maar gewoon heel hard dat ze me geloven en misschien een aantekening in de computer willen zetten zodat ik zonder kaartjes naar binnen mag ofzo....

Inmiddels heb ik echt alles op de kop gehad maar ze zijn er echt niet... Verdrietig

Vientje

Berichten: 4937
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Wildervank

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 23:59

Aaah Justy wat klote! Waarschijnlijk kun je met een bankafschrift, naam en legitimatie een heel eind komen, zou dat gewoon proberen als je ze echt niet meer kunt vinden... ik zal in ieder geval duimen, is echt rot als je alsnog niet naar binnen zou mogen Scheve mond