Jumping Indoor Maastricht. Wie gaat er ook?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
risje

Berichten: 4406
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Burgum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 16:29

Hoi!!

Heb de modeshow ook nog gezien. Was wel cool.....Mooie kleding zat er tussen, hebben jullie nog wat mogen houden?
Een van de medewerkers is trouwens portret-fotograaf en die wilde wel foto's maken van jullie. Heb zijn kaartje aan Ans gegeven die zou zorgen dat het bij jullie terecht kwam.......
Hij vond vooral "dat meisje met die rode haren en die ontzettend mooie ogen" erg goed, maar wie dat nu was? Kende niet iedereen namelijk....eigenlijk kende ik het meerendeel niet;-)

De wedstrijden zelf waren erg gaaf, was wel helemaal uitgeput na afloop, maar heb me prima vermaakt. Vooral met de leuke uitspraken van oa. Sylvia.......zal ze hier maar niet herhalen, of toch?

De omroepers waren trouwens twee verschillende. De ene Bert de ruiter is degene die riep dat emile in de takken lag.....Dat is echt een coole vent en super aardig. Maar ja die andere Johan nogwat die riep vaak verkeerde namen om, of eigenlijk beter gezegd hij sprak ze vaak verkeerd uit.

De prijsuitreiking met Albert was idd erg gaaf trouwens. En inderdaad het was het rustigste paard wat hij bij zich had. we zijn na afloop nog even op stal geweest namelijk en hebben met zijn groom gepraat. Later toen ik al weg was hoorde een van de andere medewerkers het ook nog van hemzelf trouwens.
Maar goed hij reed dus in de wedstrijd Lowina en won daarmee. Met de prijsuitreiking reed hij Patinko en bokte daarmee rond. dat Bert het verschil tussen alleen al de blessen niet zag snap ik ook niet......heb hem toch maar ff verteld dat hij verkeerd zat;-)
Maar goed, Lowina vertelde hij springt altijd naar voren bij de prijsuitreiking. Als er dus een rozet wordt omgehangen is dat niet zo handig en zeker niet met jury of officials voor je neus. Hij heeft er zelfs al een keer eerder een jurylid onder gehad....
Verder had hij dus nog oki doki bij en patinko. Okidoki bokt normaal langer door dan patinko dus besloot albert patinko te pakken voor de prijsuireiking. Alleen tsja, dit keer stopte patinko niet na 3 bokken, doet hij normaal wel schijnt. Hij bleef wel goed zitten maar zei wel, hij had niet ook maar een klein beetje opzij moeten springen want dan had ik er wel afgelegen;-)

Ik was trouwens degene bij de spot net schuin boven de ingang....

JO!!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 17:04

Nee, herhaal die uitspraken idd maar niet Bloos

sanne83
Berichten: 5334
Geregistreerd: 22-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 17:21

iemand mij nog gezien Haha!

ik was degene in het horecapakje die met een dienblad met wortels de paarden mocht voeren Cool

verder nog twee dagen rondgerend op de vip-tribune, dus als mensen hele lekkere warme bitterballen gegeten hebben, komt dat door mij Schijnheilig

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 17:48

Ik heb je gezien Lachen Wie had de eer een wortel van jou te mogen ontvangen? Lachen

Vientje

Berichten: 4937
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Wildervank

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 18:23

sanne83 schreef:
iemand mij nog gezien Haha!

ik was degene in het horecapakje die met een dienblad met wortels de paarden mocht voeren Cool

verder nog twee dagen rondgerend op de vip-tribune, dus als mensen hele lekkere warme bitterballen gegeten hebben, komt dat door mij Schijnheilig


Ik heb je als het goed is zelfs in de spotlights gezet Haha! Haha! Haha! En stond je voor- of achteraan op de VIP? Want als je vooraan stond ben je misschien wel degene die ik per ongeluk bijna heb gevloerd met een snoer Bloos!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 19:00

Typisch Hilde... Overal meteen een onvergetelijke indruk achterlaten Nagelbijten / Gniffelen

Vientje

Berichten: 4937
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Wildervank

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 20:57

Ach dit jaar viel het wel mee Schijnheilig

En o ja Sanne, de bitterballen waren trouwens inderdaad erg lekker! Haha!

sanne83
Berichten: 5334
Geregistreerd: 22-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 23:56

Ik mocht twee paarden wortels geven, volgens mij was die ene jeroen dubbeldam Cool die was toch derde?

Ik was met twee (!) anderen runner, ik heb dus de hele VIP tribune van eten voorzien, dus als de bitterballen nog warm waren, heb ik niet voor niets zo hard gerend Haha!
Ik ben trouwens niet gevallen over een snoer *LOL*
heb trouwens ook nog alle helpers/opbouwers voorzien van drankjes (toen wel bijna een heel blad met drankjes laten vallen Bloos )

risje

Berichten: 4406
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Burgum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 15:47

Hey sanne!!

Ik heb je dan ook in de spots gezet, alleen vanaf de overkant van de ring, die spot bij de ingang dat was ik.....
Biterballen waren trouwens wel lekker. De piste-boorel is echt altijd een hoogtepunt van JIM. wel leuk even emt zijn allen borrelen in de wedstrijd ring!!

Sylvia, mag ik ook niet een uitspraak zeggen?;-)

JO!!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 15:54

Nee Schijnheilig

Vientje

Berichten: 4937
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Wildervank

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 17:27

Hee Sanne da's leuk, ik was dat meisje dat uiteindelijk teveel gesnoept had Schijnheilig Schaam me diep Bloos Tong uitsteken En voor Syl hebben we geloof ik inmiddels een prima chantagemiddel gevonden Cool



Haha!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 18:17

Ik heb ook een mooi chantagemiddel... Volgend jaar rode lampen in Huize Sylvia, anders kom ik niet helpen Schijnheilig

risje

Berichten: 4406
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Burgum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 14:12

Tsja als je over rode lampen begint en over huize sylvia moeten we de anderen toch misschien uitleggen hoe we daarop komen;-)

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 14:14

Vind ik niet hoor Lachen

Vientje

Berichten: 4937
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Wildervank

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 14:22

Uhhh hoe kwamen we daar ook weer precies op? Verward Bloos


Denk denk...


Nou Syl leg eens uit Clown

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 15:38

Syl zwijgt als 't graf Schijnheilig

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 18:55

Ik geloof dat ik volgend jaar ook maar kom helpen Schijnheilig

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 19:27

Ja! Leuk! In mijn copy-hok? Ik heb een raam over... Extreme duivel

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 19:42

Oh ja hoor, delen we de winst dan? Schijnheilig

honey007
Berichten: 658
Geregistreerd: 22-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 00:51

Ik heb voor het 2de jaar in Maastricht gereden. het was weer gezellig!! Haha! Lachen Knipoog

Vientje

Berichten: 4937
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Wildervank

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 01:11

Ja Justy, gezellig! OK dan!

Syl heeft dit JIM zich mottig gezocht naar vrijwilligers om haar ramen mee te vullen, maar volgens mij gaat dat komend jaar wel los lopen zo Haha! Nou nog zorgen voor rode lampen Tong uitsteken

Ik wil trouwens wel op de winst letten Schijnheilig

@steffiej: in welke rubriek reed je mee?

honey007
Berichten: 658
Geregistreerd: 22-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 01:12

de stubben challage gedoe en vorig jaar met de ponymasters

Vientje

Berichten: 4937
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Wildervank

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 01:18

Aaah leuk, daar heb ik een groot deel van gezien! Waarschijnlijk jou dus ook Lachen Vind ik leuk om te kijken, bij de Stubben zijn tenminste nog normale hoogtes (niet dat ik een parcours van 1.30m durf te springen Schijnheilig ). En het ponyspringen is in een woord geweldig altijd, vaak spectaculairder dan de hoofdrubrieken Bloos

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 10:00

Steffiej, dan ben ik eerlijk gezegt razend benieuwd wie jij bent.... *gaat d'r startlijsten uitpluizen*

En ja, die ramen waren vrij problematisch ja Scheve mond J.M. wilde er niet echt voor warmlopen had ik 't idee Clown

risje

Berichten: 4406
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Burgum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 14:55

Tsja Syl als je steeds mee verklapt van je huize sylvia mysterie en ja gaat ook al zoeken naar mensen om volgend jaar je ramen mee te vullen dan is het misschien handig om te zeggen dat je 2 ingangen hebt;-)

Jm vond een raam dan misschien niet erg aantrekkelijk tegen rood licht had hij geen bezwaar;-)

JO!!