komkommermeeting O:)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

komkommermeeting O:)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-04 21:58

Nav HET shockerende SEKStopic op de huiskamer hadden we met 4 bokkers (manzano, bealy, arno24 en ik) het leuke idee gevat om te meeten Onder het genot van een hapje en een drankje en uiteraard een komkommer hebben we gezellig gegourmet Haha!

Manzano had al eerder met arno en mij kennisgemaakt dus zij was iets gerustiger (:n ) deze kant opgekomen (of kan ik beter zeggen gegaan Verward ik wil het natuurlijk wel netjes houden Tong uitsteken)
Bealy had echter al langere tijd last van slapeloze nachten Ach gut of het wel een verstandige beslissing was om met mensen te meeten die al zoveel van haar wisten *LOL*. Maar aan de andere kant who cares Haha! dus haar opgepikt van het station en van de verlegen bealy (waar ze toch heel duidelijk over gepbt had) was weinig sprake Tong uitsteken.

Uiteraard met de nodige plaatvervangende schaamte Bloos hebben we lekker zitten beppen enal snel vlogen de poezen over tafel Bloos!. Dus deze een skup verkocht Haha! (silvia!!!!! we weten nu waarom ze gedropt zijn Haha! tjeez wat zijn ze speels *LOL* , maar nogsteeds Lovers )

En voor de mensen die heel nieuwsgierig zijn hoe vaak er daadwerkelijk over seks gesproken is Schijnheilig eigenlijk niet zo vaak, want na 220 pagina's op bokt is alles er wel zo'n beetje of gezegd Knipoog
Dus gewoon over de huis-tuin en keukendingetjes gebept Lachen

Maar zeker voor herhaling vatbaar

manzano

Berichten: 23983
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 22:06

Jaaaa het was super leuk. Moet zeggen........een trio gaat zo gauw vervelen he Gaaaap, dus een vierde erbij is dan wel een keer leuk Knipoog. Maarre van die verlegenheid was inderdaad geen sprake. En gelukkig maar. Verder was het eten ontzettend lekker (Arno en Sjakie bedankt voor het regelen).

Beetje jammer dat ik geen poes mee mocht nemen aan het einde Boos!. Heb het geprobeerd, maar helaas Knipoog.

En of alles na 220 pagina's gezegd is????? Schijnheilig ................ en daar was deze avond het bewijs van Haha!.

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 17:21

Het was erg gezellig inderdaad Haha!
En van mijn verlegenheid was inderdaad niet veel te merken omdat het gewoon gelijk zo gezellig was.
De poesjes waren zooooo lief inderdaad *LOL* Lovers
We zijn nog helemaal vergeten foto's te maken Bloos! Haha!
Dat zou misschien wel iets TE worden he? Knipoog

manzano

Berichten: 23983
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 18:01

Daar dacht ik ook al aan ja.........maar ja. Als ze dat hier zien.....dan heeft de helft meteen plaatsvervangende schaamte *LOL*

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-04 22:49

je wil niet weten hoe de komkommers (die te dicht tegen de achterkant van de koelkast hebben aangelegen) er de volgende dag uitzagen *LOL*

als ik gummi zeg, weten jullie dan genoeg Tong uitsteken