Nieuwe poll Meeting Zuid-Holland

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Welke datum komt het best uit?

zondag 17 oktober
14 (60%)
zondag 24 oktober
1 (4%)
zondag 31 oktober
2 (8%)
zondag 7 november
3 (13%)
zondag 14 november
3 (13%)

Totaal aantal stemmen: 23


bibi76
Berichten: 406
Geregistreerd: 16-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 15:11

Wat rot dat het niet is gelukt.
Ja, je kan er ook niet zomaar vanuit gaan dat iemand zijn paarden/pony's mee geeft aan vreemde

_Astrid_

Berichten: 1118
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 17:42

maar bibi76 de vorige keren lukte het ook dit is ineens plotseling gekomen, hij huurde volgens mij al jaren zijn pony's aan mensen.

SoloJune

Berichten: 31
Geregistreerd: 12-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 22:06

Mja misschien was die al het gezeur wel gewoon zat Schijnheilig

Maarja wel balen hoor
Is er geen andere oplossing Ach gut

bibi76
Berichten: 406
Geregistreerd: 16-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 07:31

Het is natuurlijk ook wel een groot risico om je paarden uit te lenen, als je alleen al kijkt naar die foto op de site van die 2 kinderen met die ponies.
Rijden onder een talut en dan ook nog op zo'n smal stukje, het is een wonder dat die ponies niks aan die val hebben over gehouden.
Zeg nou zelf, je zou ook niet willen dat er iets gebeurt als je een ander op je pony/paard zou laten rijden.
De schade die je kan op lopen is enorm, zelf heb ik een keer mijn arm gebroken gehad, ja val van me paard en dat was niet misselijk
Ook zijn de verzekeringen een stuk strenger geworden, er zijn nog maar weinig stallen/manege's waar je zo maar een paard/pony mee krijg, meestal is dit onder begeleiding.
Misschien is dat een Idee??

Ingsannie
Berichten: 201
Geregistreerd: 06-09-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 08:49

Weet je wat misschien ook een idee is, wat minder door te brieven aan Henk over wat er allemaal besproken is hier in dit topic en andere topics... bv over manege Kraak... dan was er misschien toch een mogelijkheid geweest dat er paarden gehuurd konden worden... Er is nl. iemand geweest die hem van te voren al ingelicht heeft over onze plannen... en op voorhand was al bekend dat we geen paarden mee konden krijgen i.vm. een wedstrijd en naar ik begreep was dit al bij die persoon bekend... en die heeft wijselijk haar mond gehouden en doet nu of haar neus bloedt....

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 10:21

en ik wilde nog wel mijn mond houden.

bibi76
Berichten: 406
Geregistreerd: 16-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 12:24

Hoe bedoel je heeft wijselijk haar mond gehouden.
Zou ze dan ook mee gaan?

charlieb

Berichten: 133
Geregistreerd: 20-09-04
Woonplaats: Geervliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 10:41

Ik begrijp er ook niets van Verward

_Astrid_

Berichten: 1118
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 10:41

maar wie is die gene dan?

SoloJune

Berichten: 31
Geregistreerd: 12-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 17:12

Wat je wil zeggen dus als ik het goed begrepen heb, is dat iemand rare dingen over de meeting gezegd heeft ofzo Verward

_Astrid_

Berichten: 1118
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 20:30

zo heb ik het ook begrepen SoloJune daarom vroeg ik wei de gene dan is.

Yuri

Berichten: 3190
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 20:53

ik heb alleen maar super mening over de kraak nu hoor!!

was er heel lang geleden eens geweest toen vaal net verkocht was, en toen vond ik het niet zo super eruit zien. Nu wel, pony's staan in schone stands, ze zien er allemaal gezond en vrolijk uit, hebben netjes tuig op.

ik heb gister de haf valentijn opgezocht en ik mocht gewoon de wei in om te poesten en eenstukje rond hobbelen (hij had al een poosje niet gelopen, dus dan ga je hem niet intensief rijden ofcourse)
Die man kwam heel aaridg een praatje maken en ik hoefde achteraf niet eens te betalen. ik had natuurlijk ook niet echt gereden ofzo, maar toch vond ik het heel erg aardig!!

ik vind kraak en prima stal, en vind het eigenlijk super dat ze nu niet zomaar paardjes meer verhuren. hoewel het wel sneu voor jullie is dat de meeting niet door gegaan is.

bibi76
Berichten: 406
Geregistreerd: 16-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 07:06

Wat aardig dat je gewoon op je oude Haf mocht rijden en peotsen en zo.
Zo zie je maar dat het allemaal nog niet eens zo slecht is.
Heel leuk voor je, ga je er nu vaker naar toe?
Wil je hem misschien terug nemen?

Yuri

Berichten: 3190
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 08:56

nee hoor.... Hij is tien jaar geleden verkcoht en ik heb sinds 6 jaar een nieuwe pony. ik was aleen benieuwt hoe hij er nu bijstond en hoe het met hem was enzo.

Vroeger als klein meisje vond ik hem al geweldig, nu tien jaar verder ben ik wat groter en kijk je er toch anders tegenaan. maar hij heeft zeker een plekje in mijn hart..

Vond het heel gaaf om hem weer eens te vertroetelen, hij is geen spat veranderd alleeen heel rustig geworden.

misshcien rijd ik er nog eens langs maa rik neem hem niet terug ik heb er al drie helaas Tong uitsteken

Yuri

Berichten: 3190
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 08:57

overigens staan de foto's die ik van hem gemaakt hebben in mijn profiel

SoloJune

Berichten: 31
Geregistreerd: 12-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 16:47

Echt tof hoor dat je hem zo mocht opzoeken Haha!
Hij ziet er in iedergeval goed uit en staat lekker in de wei (wat een leven) Pling