Wie wil er mee sgw trainen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-04 20:06

Ik vond het een erg leuke (en koude) training.
Het paardje van Marieke (schimmel) pakte echt leuk aan. Echt knap dat je die haag zo snel hebt gesprongen.
Pablo pakte ook super aan. Hij ziet er wel uit alsof hij hartstikke klaar is voor de volgende cross. Hoewel hij in het begin van de training volgens mij nog niet zo'n zin had. Hij stond liever op de trailer? Haha! Knipoog
Het paard van Hamlet heeft veel geleerd denk ik. Echt super hoe Pieter over die punten sprong. OK dan!
En Online ging dit keer ook lekker over die haag. Ik vond dat hij heel goed aanpakte. Geeft wel wat vertrouwen voor zaterdag. Lachen

De foto's zijn klaar, maar ik moet ze nog inscannen en daar heb ik nu geen tijd voor. Die volgen dus nog. Cheese!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 20:52

Lielle schreef:
Rob had het gisteren over Minderhout in de week van 25 oktober.

minderhout die ik waarschijnelijk wel mee. Daar staan best flinke hindernissen toch? leuk!

Bitwise

Berichten: 754
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 00:24


gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 00:32

Ik had ze zelf al gespot Tong uitsteken

Ze zijn leuk

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 10:05

Nou, Pablo's verslag dan nog.

Na een eerste pittige sessie met Raimaer Pablo opgezadeld, zijn eerste cross ervaring sinds Renswoude in juni, en hij had er zin in. Lekker wakker met losrijden, al een keer achterstevoren gestaan omdat Hamlet langs draafde Lips are sealed gewoon Pablo dus, terwijl hij nota bene die ochtend al een drie kwartier gereden was Frusty . Maar goed, kunnen we mee leven. Los springen deden we even rustig aan, twee boomstammetjes van zo'n 30 cm hoog op drie galopsprongen. Wat doet onze hystericus, met zo'n meter lucht eroverheen ('wat Raimaer kan, kan ik ook') en vervolgens schrikt hij zich een ongeluk, want wat ligt daar schuin voor hem op de grond? een BOOMSTAM! Nou weet je natuurlijk als ervaren crosspaard dat die dingen bijten, dus daar moet je heel snel wegwezen. Fijn Pablo, maar je liet mij daar op de grond achter

Maar goed, na hem ergens achter de trailers weer te hebben opgedoken, en nog maar een paar keer die levensgevaarlijke boomstammen te hebben gesprongen Frusty ging het zoetjes aan iets beter. We zijn daarna aan een greppeltje begonnen, dat ging zo fijn dat Pablo zelfs als schoolpaard werd ingezet om Pieter te overtuigen Knipoog en vervolgens een heleboel boomstammen, in allerlei formaat waaronder de liggende en staande ronde Haha!

Na het gewone puntje ook de moeilijke puntjes nu gedaan, eerst een dubbel en vervolgens zelfs een driesprong op een flauw gebogen lijn. Dat ging allemaal simpel, smalle sprongetjes ook, alleen de inuitjes van smalle sprongetjes (lees smaller dan de paarden zelf!) was even lastig. Op- en afsprong was ook geen probleem, zelfs de hoge ging zonder moeite. Waterbak was lekker, sloot met boomstam ging ook aardig en alleen de haag kostte dit keer wat meer overtuigingskracht. Al met al een zeer geslaagde middag, ik heb van 3 tot 7 op het paard gezeten, maar wel weer veel geleerd Op naar Laren, Barchem en Bathmen!

Oh ja, wie wil er nu mee naar Minderhout?
Ik heb tot nu toe: Maartjuh, Simmie en mijzelf.

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 10:46

Minderhout is in de week van de herfstvakantie toch? Hmm...ik moet eigenlijk heel hard aan mijn afstudeerscriptie werken, maar ja, Minderhout ben ik nog nooit geweest Schijnheilig ....mijn moeder is iig op vakantie, maar misschien als ik de schimmel nou weer meeneem....ga wel even overleggen.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-04 20:15

Of wij willen is natuurlijk geen kwestie. Of we kunnen is vraag 2. Ik zou toch wel graag een week en dag willen weten.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 21:09

mijn voorstel is 27 of 28 oktober (dwz de woens- of donderdag in de herfstvakantie). Is nog niet met Rob afgestemd. Alternatief is 2 november (dinsdag erna)

Bitwise

Berichten: 754
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 22:18

Hoe laat wil je beginnen?

(begint toch weer te kriebelen) Nagelbijten / Gniffelen

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 22:22

zeker niet later dan vorige keer, gezien het licht. Op 2 november is de wintertijd zelfs al ingegaan. Dus zeg maar 4 uur (en de eerste groep om half drie), opnieuw in overleg met Rob.