Nog eens meeting in De Achterhoek?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Welke datum komt jullie het beste uit?

zondag 10 februari
4 (100%)

Totaal aantal stemmen: 4


Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 10:50

Hallo!

Ik wil ook nog steeds een keer meeten met mensen van bokt.
Ik kan ook wel naar zelhem komen. Ik heb de volgende vakantie mijn rijbewijs denk ik wel, dus dan kan ik er wel meer meenemen, als ik mijn rijbewijs nog niet heb dan kan er 1 iemand bij achterop de scooter! Haha!

Groetjes Linda

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 12:04

Hoi,

Ik kom dus ook uit Doetinchem, wat dachten jullie van de Berghsebossen met als uitgangspunt Manege Stroombroek in Braamt, je kunt daar uren rijden in het Bos, onze pony staat daar De eerstvolgende vakantie s volgens mij al begin februari met de carnaval. Lijkt me leuk om al die Achterhokers en Liemers mensen te ontmoeten.

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-02 13:43

Oké, in februari ergens (weet de datum niet precies :? ) is het carnavalvakantie. Als we dan op een zaterdag of zondag afspreken?
Pinky en Baila zijn mijn verzorgpony's in Zelhem, Pinky is de moeder van Buster, en Baila het zusje. Als we het op een zondag doen kan ik wel daarheen komen met Buster iig.
Ik zal nu zo snel mogelijk daar ff gaan overleggen.

Groeten, Nadia

Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 18:57

Hoi

Het lijkt mij een heel leuk idee. Maar ik heb geen trailer en zou ook niet weten hoe ik daar moet komen met mijn paard en pony, de pony zou dan door iemand anders bereden kunnen worden, want op 2 tegelijk wordt lastig en ze houden allebei van een buitenrit, en om er dan 1 thuis te laten vind ik zielig!!!! Wat ik wel zou kunnen is naar Montferland in Zeddam, dat is nog wel te halen voor mij. Maar ik weet niet of dat dan weer een probleem voor jullie zou zijn....

Lastig.... Verdrietig Verdrietig

Groetjes Linda

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 19:17

Het lijkt me ook heel leuk om naar de Achterhoekse boktmeeting te komen. Zelhem is wat mij betreft geen probleem en ook Stroombroek moet volgens mij wel lukken

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 10:58

Laten we dan maar spijkers met koppen gaan slaan. Voordeel van Stroombroek is dat het centraal tussen de Liemers en de Achterhoek ligt, Ik kan eventueel wel kijken of we voor de mensen die geen paarden mee kunnen nemen we paarden van de manege kunnen huren. Eis is dan wel dat je een ervaren ruiter moet zijn. Prijs is 25 Euro voor 2,5 uur. Verder zou ik voor een grote pan soep kunnen zorgen met een broodje of zo. Kom op achterhoek/liemers. Natuurlijk zijn er ook Bokkers uit andere uithoeken van het land welkom wat mij betreft.
Buster PB me even kunnen we wat zaakjes verder afstemmen. Zelhem zou ook kunnen, maar bij Stroombroek zijn er denk ik wat gunsigere omstandigheden, zoals een kantine en eventueel paarden voor mensen die hun eigen paard niet mee kunnen nemen.

Esther

Berichten: 4147
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 14:36

Ik kan tot nu toe 10 en 17 feb nog. Kunnen we niet eerst een keer zonder paarden meeten? Dat kan dan inZelhem. Kunnen we lekker kleppen en heel bokt doorroddelen. Extreme duivel Lachen

Ik weet niet of ik het mijzelf of Omega aan wil doen om gelijk met zoveel man tegelijk naar het bos te gaan. Ik heb nl. al wel 1 buitenrit met hem gemaakt. En het is niet voor iedereen haalbaar om zijn/haar pony/paard mee te nemen. En ik vind een buitenrit op een manegepaard ook niet alles, dat heb ik laatst ook gedaan met collega's, en dat rijdt toch niet zo prettig vind ik. Bovendien moet je geloof ik een vergunning hebben om in het Montferland te rijden en dat hebben ook meerdere mensen niet denk ik.

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-02 16:06

Natuurlijk is het niet verplicht om met paard te komen. En daarbij is het al niet meer helemaal zeker of het in Zelhem is.
Ik heb Hanna ge-pb't, als zij het bij Stroombroek kan regelen is dat misschien wel handiger, ook omdat daar gewoon paarden te huur zijn.
Maar ook daar moet het denk ik mogelijk zijn om gewoon te komen om te kakelen en een beetje te kijken.
We zien wel ff!

Esther

Berichten: 4147
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 17:22

ff off topic, zie dat je in Oosterbeek woont, ben nu wel heel dicht bij je in de buurt. *LOL* Ik werk nl. in Arnhem (nog net, bijna tegen Oosterbeek aan). Moest ik gewoon even kwijt. Lachen

Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 23:04

Hey!

Lijkt me wel een goed idee, eerst een keer zonder paarden...
Dan is het ook makkelijker voor mij, en voor meerderen uiteraard...
Ik ben benieuwd wanneer het is en hoe en wat! Haha!

Groetjes Linda

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 10:00

Oké, de eerste keer zonder paarden lijkt me prima. Ook dat kan ik bij Stroombroek regelen, kunnen we gelijk met Trinette eens overleggen of ze iets voor een volgende meeting kan regelen met een leuke rit met eigen of manegepaarden. Voor het Monferland (Bergherbos) heb je nog steeds geen ruiterbewijs nodig, wel een vergunning maar die zijn op de manege aanwezig.
Ik wil eventueel wel taxi spelen voor mensen die met de trein komen.
Laten we proberen zoveel mogelijk mensen uit de Achterhoek/Liemers te mobiliseren lijkt me echt leuk om jullie eens allemaal te ontmoeten. Ben wel bereid om de hele ledenlijst van Bokt door te lopen en iedereen die in de buurt zit te pb-en.
Hanna

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 12:05

Jaaaaaaaaaaaaaaaa en dan de 17e!
Die komt heel goed uit, want Peter heeft dan vrij en de week erna ook.
Dus dat zit dan wel snor.
Ik hoop dat er gauw een datum/tijd vastgelegd kan worden, en dan... joepie!
Natuurlijk gaat mijn geliefde manneke als hij kan dan mee! Party!!

Patricia
Berichten: 1044
Geregistreerd: 11-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 14:05

Ik kan wel komen, alleen kunnen de paarden waarschijnlijk niet mee. Ik denk niet dat de eigenaar het goed vind en ten tweede moet ik dan een auto met trailer en bestuurder zien te ritselen.
Paarden mee zal dus wel niet lukken

Verder lijkt het me hardstikke leuk om dan naar Stroombroek te gaan!
De 17e komt voor mij het beste uit.

Als iemand dan voor taxi wil spelen vanaf station Doetinchem, of zeg maar waar (OV, makkelijk ding toch) ben ik weer helemaal blij

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-02 15:14

Lijkt me dan leuk om naar Stroombroek te gaan!
Voor OV-ers als er géén taxi rijdt: vanaf Doetinchem (CS) buslijn 24, richting 's Heerenberg/Emmerich. Als ie van de snelweg af is, bij die rotonde eruit. Het terein van bungalowpark Palestra op, en er aan de andere kant weer af, en dan bij de visvijver eromheen, of eroverheen, of erdoorheen. Dat is het kortste...
Als jullie het leuk vinden, en het mogelijk is daar, wil ik Buster sowieso wel meenemen.
En Hanna, als jij de hele ledenlijst wilt doorzoeken; fantastisch!

Esther

Berichten: 4147
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 23:30

Ik kan ook wel wat mensen meenemen van station D'chem (of Terborg).
Enne natuurlijk iedereen wel foto's meenemen van de paarden/pony's. (Zal je zien dat ik ze zelf vergeet Lachen Schijnheilig )

Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 23:36

Ja als de paardjes niet meekunnen, dan maar foto's! Ook leuk!
Ik ben benieuwd naar iedereen en de paarden uiteraard ook!

Groetjes Linda

Patricia
Berichten: 1044
Geregistreerd: 11-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 11:55

Bedankt Buster voor de buslijn. Die kan ik dan ook altijd nog nemen.

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 23:40

Hallo allemaal in de Achterhoek/Liemers of aanpalende gebieden.
Heb vandaag met Trinette (de eigenaresse van Stroombroek) overlegd, lijkt haar een prima idee om de Meeting daar te houden. Ze is ook bereid om bij een eventuele 2e meeting een leuke rit van zo'n uurtje of 2 / 3 te organiseren, je kunt dan eventueel een paard van de manege meenemen tegen vergoeding. We hebben voorlopif 17 februari vanaf een uur of twee gepland, maar als onverhoopt de 10e toch beter is dan is daar wel een mouwtje aan te knopen.
Spannend gaan we elkaar eens allemaal zien.

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-02 15:04

Ok, zondag de 17e, 2 uur kan ik samen met Buster (of als dat niet mogelijk is, zonder Buster) komen!
Het lijkt me heel leuk als er veel Bokkers komen!!!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 15:50

jaaaaa ik kom ook!!!!
moet alleen ff zien hoe... als iemand mij op het station op kan komen halen of ik moet met dorine mee kunnen rijden... hoop wel dat ik vrij ben van het werk.... anders moet ik dat maar even regelen.... cool Party!!
maar dan ook wel snel meeting met paarden he... heb nl nog nooit een bosrit gemaakt met queen! Party!!

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 16:40

Ik ben wel bereid om mensen van het station op te halen als dat nodig is. Stuur maar een PB-tje.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 21:51

wil graag komen maar heb geen vervoer Boos!
iemand????? Lachen

Esther

Berichten: 4147
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 23:56

Ik rijd waarschijnlijk toch via Doetinchem, dus als iemand vanaf daar mee wil rijden laat het dan even weten. Ik weet niet of je in Doetinchem kan komen Pinky, vanaf daar mag/kan je dan mee.

ikke

Berichten: 37616
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 00:56

Als ik tijd heb, dan knor ik ook die kant op. Kim, als je wilt kun je meerijden. Gezellie, hoef ik niet alleen.
Zal even nakijken of ik dan niet al iets gepland heb.

jappe
Berichten: 25
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 10:52

ik kom met dorine mee, vindt erg spannend, ik ken nog niet zo veel bokkers